Citat:
Ursprungligen postat av
SonofFlashback
GW lever inte länge till med sin bakgrund av alkohol- och matmissbruk. Han kommer att kvadda endera dan nu snart. Vore kul om Betsson satte upp honom så man fick spela på hur länge han kommer att leva. Jag sätter en tusenlapp på att han är borta före 2020. Någon som sätter emot?
Tänkte på det där idag faktiskt. Han kan ju knappast ha lång tid kvar. Är väl bara en tidsfråga innan man vaknar upp till rubriken av att GW har somnat in efter en kraftig hjärtinfarkt.
Trots att jag tror han kapsejsar snart så sätter jag emot. Han har trots allt dragit ner på alkoholen, det må köpa honom lite tid.
Citat:
Ursprungligen postat av
mjukmjukare
Dum??
Ja, jag hörde Leif GW Persson själv tala om att han levde på lånad tid.
Ytterst sorgesamt men självförvållat enligt Persson.
Därifrån till att på ett skvallerforum börja orera och vara kul typ om att "spela på ett spelbolag" om när Persson dör.
Att konstatera att han dör snart och bygga ett skvallerinlägg runt detta, är en jävla skillnad mot vad Leif GW Person själv valde att uttrycka. Hur fan nu min självdistans kan kopplas samman med detta?
Att sen en annan idiot hakar på detta på skvallerforumet och orerar vidare visar bara på brist på förståelse för vad som egentligen är föremål för hela detta smaklösa inlägg.
Fy fan.

Herregud vilken jävla betacuck du är. Inte otippat att du är relativt ny på flashback, ser att du är reggad sen april 2017 och det märks. De tidigare inlägget du citerade är vardagsmat på forumet, så kom inte och lek moralpolis nu. Om du dras till rödgrön rosa politik och mjuka personligheter med tight diskussionskorridor så rekommenderar jag ett annat form. Feministiskt initiativ kanske har ett du kan ansluta dig till?
På flashback diskuterar vi brett och djupt. Tidigare inlägg är således ingenting att bli upprörd över eller diskutera moral kring.