2018-10-30, 13:28
Medlem
För övrigt så spelar ju detta oavgjorde resultatet någon roll för slutspelet? Norrköping måste ju fortfarande gå fullt och AIK måste torska en och tappa poäng i en ändå?

Citat:
Ursprungligen postat av Jaghettepetter
Nu är ju alla på Malmös bänk horungar seb sa ju inget som inte stämde överens med verkligheten om han uttryckte sig så..

Fantastiskt vilken hög nivå det är i den här tråden..
2018-10-30, 13:32
Medlem
MputoMbambas avatar
- Domare dödshotad. ✔
- Malmorepresentanter ska ev utredas efter kommentarer om domarens insats.✔
- malmopojkar visar hur dåliga förlorare de är och gråter ut på internet. ✔

Saknas bara ett våldtäktsfall för att få jackpot på malmolottot.
2018-10-30, 13:34
Avslutad
Otroligt att någon från mest troligt vårt håll dödshotat Pandzic på sms. Fullständigt oacceptabelt samt avskyvärt att göra något sådant mot en funktionär. Om det kommer fram att det är en supporter till MFF så hoppas jag att den personen aldrig mer får se MFF på plats. Jävla fubbick.
2018-10-30, 14:10
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
För övrigt så spelar ju detta oavgjorde resultatet någon roll för slutspelet? Norrköping måste ju fortfarande gå fullt och AIK måste torska en och tappa poäng i en ändå?

Fantastiskt vilken hög nivå det är i den här tråden..

Är väl så jag tänkt också...aik hade väl rätt mycket bättre målskillnad än Peking ändå?

Eller förvisso, aik kan ju ta det på två kryss och en seger oavsett vad Peking hittar på. Hade inte gått om man bara varit 3 pinnar före...
2018-10-30, 14:37
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Inte så svårt att se vad han skriker här.

https://mobile.twitter.com/Wilbacher/status/1057200529179336704

Vafan hände under/innan matchen egentligen? Känns som det ligger mer bakom detta än det vi ser på tv.
2018-10-30, 14:47
Medlem
Citat:

Och du har "läppläsare" på ditt Cv förstår jag?
2018-10-30, 14:52
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukkula
Och du har "läppläsare" på ditt Cv förstår jag?

Är ju rätt uppenbart att han skriker ”loungar” till dem.

Folk alltså....
2018-10-30, 14:54
Medlem
Korders avatar
Citat:

Den skillnaden det gör är att om MFF vunnit så hade det räckt med att AIK spelade oavgjort i två. Nu behöver de torska en och spela oavgjort en, och som vi med all tydlighet såg igår så har AIK en tendens att undvika förluster... De har väl en förlust på knappt 40 matcher i Allsvenskan (mot Peking borta).
2018-10-30, 14:56
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
För övrigt så spelar ju detta oavgjorde resultatet någon roll för slutspelet?
Klart det spelar roll. AIK har en poäng mer nu än innan Sebs mål så enkelt är det. Nu bör det räcka med 2 kryss och 1 vinst för gnaget även fast IFKN skulle gå rent.

Går Peking på 7p så bör det räcka med 1 vinst för AIK, innan så krävdes det minst 1 vinst och 1 oavgjord osv..
2018-10-30, 14:58
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:

Bokstavligen helt omöjligt att se vad han säger.
2018-10-30, 15:23
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag står på Norra, omöjligt för mig att se om muren står korrekt eller inte. Verkade vara felaktigt såg jag senare, men domaren var ju bedrövlig åt bägge håll. 90% tror jag är en grov överskattning .

Ditt sista stycke framstår som förvirrat, klart att det betyder mycket i en match av den här digniteten.

Hur som helst var det en av dom roligare matcherna jag sett i år och det är faktiskt inte spelarnas fel att domaren är bedrövlig. Pratade med en AIK-arbetspolare idag och han delar samma uppfattning om domaren. Jag tror alla tyckte domaren hade en dålig dag, offsiden var visserligen korrekt dömt vid 0-2 målet men det var nog mer tur än skicklighet av linjemannen.

Sen slängde sig Levicki lite väl lätt när Larsson nickade in bollen.
Jag satt iallafall och myste, jag var egentligen nöjd oavsett vad slutresultatet blev.

Och grattis till Guldet..
2018-10-30, 16:16
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zecrap
Så otroligt fint när Sebastian Larsson, kapten i svenska landslaget, kysser AIK:s klubbmärke när han gör mål idag. Vilken spelare!

Han är ju råtta, vad förväntar du dig av honom. Som proffs kysser du vilket märke som helst för att få fansen med dig framför att om du är en råtta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in