2018-10-30, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondbrud
Håll käft. Hur många matcher har vi inte tappat poäng mot Malmö pga dommarmissar? Alltid fått höra att det ”jämnar ut sig” - tada! Idag jämnade det ut sig.
Utan hjälp av domaren så hade ni haft noll poäng. I alla tiders sämsta Allsvenska så måste ni ha all hjälp man kan få.
Typiskt ett riktigt mästarelag
2018-10-30, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitepower123
God morgon Malmö! Ni mår piss eller hur? Hoppas ni verkligen gråter era vidriga horbarn! Åter igen så bevisas det att AIK är Sveriges mest hatade klubb och jag vill att ni ska veta att vi gnagare älskar erat hat!
AIK är Sveriges största white trash klubb. Tänk dig namn som Sundgren x2, Magnus Hedman, Pontus Kåmark och Andreas Andersson.

Plus alla galgar

Sedan så tror jag inte att man mår allt för dåligt i Malmö. Malmö kommer få sin E plats. Men man såg säkert hellre IFK som mästare före ett wt AIK.
2018-10-30, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
För han är en sådan.

Sundgren, Milosevic, Olsson, Larsson. Gnaget 2018 är tveklöst en av de vidrigaste uppsättingarna Allsvenskan beskådat i modern tid. Många som förtjänar en käftsmäll.

Personligen tycker jag att Milosevic är det inga problem med. Inte Olsson heller egentligen, ganska mellanmjölk i sitt sätt att vara. Värre för er kanske då det finns en viss koppling finns där kring Olsson.

Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
Fast någonting är det ju som är fel i huvudet på rosenberg som har det som sport att armbåga motståndare. Så ofta som han utdelar en armbåge så måste det vara högst medvetet med syfte att skada, för han kan ju knappast vara omedveten om vad en armbåge i ansiktet kan innebära.

Förstår inte riktigt kopplingen med det jag skriver? Vad har Rosenberg att göra med vad Sundgren gör i den situationen?

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jo jo, fast det är ändå lite skillnad på Markkanen och Rosenberg där sistnämnde är betydligt äldre, fanbärare och matchens karaktär var av en helt annan sort. Med det sagt är det inte heller snyggt av Eero.

En kollega till mig umgicks en del med Sundgren och spela en del fotboll med honom i yngre dar, enligt honom har Sundgren alltid haft temperament på planen och var det nån som yttra "Passa Gary" dröjde det inte länge innan denne blev kapad

Nej absolut inte, och två fel gör inte rätt där är jag helt och hållet med dig. Vi kan nog båda vara överens om att dessa utspel kommer mest troligt bara öka anspänningen mellan våra lag. Blir kul rivalmöten iaf om inget annat de närmsta åren.

Visst temperament och allt det där men vad hade han där att göra i första hand undrar jag. Tjafsa med din motspelare men försök inte brösta upp dig mot motståndarlagets tränare som att du äger stället.

Citat:
Ursprungligen postat av Whitepower123
God morgon Malmö! Ni mår piss eller hur? Hoppas ni verkligen gråter era vidriga horbarn! Åter igen så bevisas det att AIK är Sveriges mest hatade klubb och jag vill att ni ska veta att vi gnagare älskar erat hat!

Mindervärdeskomplex deluxe. Istället för att fokusera att ni till 99% tar guld så lägger du fokus på motståndarna. Otroligt pubertalt att fortfarande höra, Vi é AIK alla hatar oss...
2018-10-30, 09:57
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Mindervärdeskomplex deluxe. Istället för att fokusera att ni till 99% tar guld så lägger du fokus på motståndarna. Otroligt pubertalt att fortfarande höra, Vi é AIK alla hatar oss...

En kväll som egentligen bara bekräftade rangordningen. På så sätt rätt nöjd.
2018-10-30, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
En kväll som egentligen bara bekräftade rangordningen. På så sätt rätt nöjd.
I Malmö firar vi framför den egna klacken men ni gör på annat sätt i Stockholm...
2018-10-30, 10:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenneth40se
I Malmö firar vi framför den egna klacken men ni gör på annat sätt i Stockholm...

Jag håller på MFF.
2018-10-30, 10:43
Medlem
SvenErlandssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Utan hjälp av domaren så hade ni haft noll poäng. I alla tiders sämsta Allsvenska så måste ni ha all hjälp man kan få.
Typiskt ett riktigt mästarelag

Trodde du hade försvunnit härifrån, men han som håller på lag i plural i både hockey och fotboll är tillbaka ser jag. Om allsvenskan är så dålig, är det inte ett sämre betyg för alla andra lag som inte ens kan leda "alla tiders sämsta Allsvenska"?
2018-10-30, 10:50
Medlem
SvenErlandssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Förstår inte riktigt kopplingen med det jag skriver? Vad har Rosenberg att göra med vad Sundgren gör i den situationen?

Kopplingen är att du anser att det är någonting fel i huvudet på Sundgren, när det är ett större fel hos rosenberg. Du kallar Sundgren för tattare när det är Rosenberg som är det. Grejen med rosenberg är att han högst medvetet med sina ständiga armbågar verkligen bokstavligt vlll "skapa" fel i huvudet på alla spelare han möter. Han vill skada, för annars hade han inte så många gånger armbågat sina motståndare.
2018-10-30, 10:57
Medlem
a.e.gs avatar
Vad sött att se att hela allsvenskan går ihop hand i hand och gråter mot stora stygga AIK.

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
2018-10-30, 11:01
Medlem
AIK numera sämst 2:a i serien. Ganska säker vinnare vad gäller minst insläppta mål.
Och med 1 seger är 2 oavgjorda är man också ganska säkra.

Seriesegern kommer alltså att kunna vara klar efter 28 omgångar. Lite fånigt om man
ordnar spänning så här på slutet bara för att.

Gissar att det är avgjort efter 29 omgångar, snarare än 30 eller 28.
2018-10-30, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
Kopplingen är att du anser att det är någonting fel i huvudet på Sundgren, när det är ett större fel hos rosenberg. Du kallar Sundgren för tattare när det är Rosenberg som är det. Grejen med rosenberg är att han högst medvetet med sina ständiga armbågar verkligen bokstavligt vlll "skapa" fel i huvudet på alla spelare han möter. Han vill skada, för annars hade han inte så många gånger armbågat sina motståndare.

Alltså fortfarande vad har Rosenberg att göra med att Sundgren beter sig så som han gör i den situationen? Vilken handling av Rosenberg gjorde så att Sundgren fick sitt dampanfall mot Rösler?

Det är okej att du tycker att Rosenberg är ett rövhål, tro mig som MFF:are har jag hört massvis med saker om vad folk tycker om Rosenberg. Men jag förstår fortfarande inte vad du vill komma fram till? Får jag inte tycka att Sundgren är en tattare som är dum i huvudet bara för att Rosenberg anses vara ett större rövhål?
2018-10-30, 11:12
Medlem
BarryHeros avatar
Varför tror MFF:arna att europaplatsen är borta? Både Häcken och Hammarby har tuffa matcher kvar (de möter till och med varandra).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in