Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
För han är en sådan.
Sundgren, Milosevic, Olsson, Larsson. Gnaget 2018 är tveklöst en av de vidrigaste uppsättingarna Allsvenskan beskådat i modern tid. Många som förtjänar en käftsmäll.
Personligen tycker jag att Milosevic är det inga problem med. Inte Olsson heller egentligen, ganska mellanmjölk i sitt sätt att vara. Värre för er kanske då det finns en viss koppling finns där kring Olsson.
Citat:
Ursprungligen postat av
SvenErlandsson
Fast någonting är det ju som är fel i huvudet på rosenberg som har det som sport att armbåga motståndare. Så ofta som han utdelar en armbåge så måste det vara högst medvetet med syfte att skada, för han kan ju knappast vara omedveten om vad en armbåge i ansiktet kan innebära.
Förstår inte riktigt kopplingen med det jag skriver? Vad har Rosenberg att göra med vad Sundgren gör i den situationen?
Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Jo jo, fast det är ändå lite skillnad på Markkanen och Rosenberg där sistnämnde är betydligt äldre, fanbärare och matchens karaktär var av en helt annan sort. Med det sagt är det inte heller snyggt av Eero.
En kollega till mig umgicks en del med Sundgren och spela en del fotboll med honom i yngre dar, enligt honom har Sundgren alltid haft temperament på planen och var det nån som yttra
"Passa Gary" dröjde det inte länge innan denne blev kapad

Nej absolut inte, och två fel gör inte rätt där är jag helt och hållet med dig. Vi kan nog båda vara överens om att dessa utspel kommer mest troligt bara öka anspänningen mellan våra lag. Blir kul rivalmöten iaf om inget annat de närmsta åren.
Visst temperament och allt det där men vad hade han där att göra i första hand undrar jag. Tjafsa med din motspelare men försök inte brösta upp dig mot motståndarlagets tränare som att du äger stället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Whitepower123
God morgon Malmö! Ni mår piss eller hur? Hoppas ni verkligen gråter era vidriga horbarn! Åter igen så bevisas det att AIK är Sveriges mest hatade klubb och jag vill att ni ska veta att vi gnagare älskar erat hat!
Mindervärdeskomplex deluxe. Istället för att fokusera att ni till 99% tar guld så lägger du fokus på motståndarna. Otroligt pubertalt att fortfarande höra, Vi é AIK alla hatar oss...