2018-10-30, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Men vilket ärkesvin SD är! Först är han otrogen med grannen under flera år, när så HD vill flytta så vägrar han köpa ut henne!
Rätta mig om jag har fel, men om HD begär bodelning/skilsmässa blir väl SD tvungen att köpa ut henne om han vill ha kvar huset?
Och då en skilsmässa tar 6 mån varför väntar då HD flera år?
Om HD blev förvånad över USA resan, så blev jag iaf ännu mer förvånad när hon sjukskrev sig och reste till Holland med SD...

Om HD begärt bodelning vet inte vi. Föräldrarna fick hjälpa henne så hon och barnen fick ett hem. Vi tror HD är rädd för SD. Ja hon sjukanmälde sig den som tog emot samtalet vart den som från avd först blev förhörd.
Senast redigerad av TinnaNinna85 2018-10-30 kl. 09:06.
Citera
2018-10-30, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Detta inlägg är riktat till Tufsankatt:

Eftersom kontot TinnaNinna85 använder sig av ditt inlägg som stöd för att kritisera SD:s föräldraskap, vill jag påminna dig om att du inte svarat mig på min fråga om du anser det vara korrekt att mäta SD:s resp LW:s föräldraförmåga med helt olika måttstockar?

Här nedan ditt inlägg:

<Ja herregud vilken pappa... oavsett GM eller ej!
Om nu tonåringarna inte vill umgås med honom hela dagen... är det OK att ge sig iväg halva dagen och långt in på kvällen?

Som jag tycker är det inte det... han borde vara hemma och fixa mat och fika till dom och vara glad att dom kan umgås till och från.
Att han kan posta något liknande tyder på att han trots allt, förstår att det inte är OK och vill försvara att han lämnar barnen.

Kanske dom är vana och vet att pappa blir på dåligt humör om han inte får göra hur han vill och ägna sig åt geo i stället för dom.

Undrar om barnen fick fixa sin pizza själva eller om det var någon annan vuxen där?>

Står inget i regelverket här vilka inlägg man får svara på eller inte. .Fröken Sverige bla har förklarat man är inte tvingad att svara på alla inlägg.
Vi tar inget stöd av några inlägg svarar på det vi känner vi kan svara på.
I vår bok står det klart att du har dömt BO du kan inte döda BO mer hon är död. BO barn äro också dömda.!
Du i din historik nämner BO har olika telefoner för olika relationer. Källa.?
Gud kastar inga stenar Amen.!
Senast redigerad av TinnaNinna85 2018-10-30 kl. 09:08.
Citera
2018-10-30, 09:27
Medlem
Citat:
Men vilket ärkesvin SD är! Först är han otrogen med grannen under flera år, när så HD vill flytta så vägrar han köpa ut henne!
Rätta mig om jag har fel, men om HD begär bodelning/skilsmässa blir väl SD tvungen att köpa ut henne om han vill ha kvar huset?
Och då en skilsmässa tar 6 mån varför väntar då HD flera år?
Om HD blev förvånad över USA resan, så blev jag iaf ännu mer förvånad när hon sjukskrev sig och reste till Holland med SD...

Att hon sjukskrev sig och reste till Holland har jag missat! Vem och när skrevs det, TiNI?
Citera
2018-10-30, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Att hon sjukskrev sig och reste till Holland har jag missat! Vem och när skrevs det, TiNI?

Veckor tillbaka i tråden... HD skriver själv då och då att hon fått extra mycket ledigt denna sommar. Nu visste inte jag att sjukskrivning är att jämställa med ledighet...
Kanske är kutym att sjukskriva sig för geocachare? Gör du likadant eller tycker du jag är rabiat som tycker att en sjukskrivning inte är en ledighet?
Citera
2018-10-30, 09:33
Medlem
Kontot TinnaNinna85 säger sig vara en del av en arbetsgrupp där även HD ingår.
Jag försöker att inte märka ord eller hänga upp mig på undermålig förmuleringsförmåga, men att diskutera med det kontot avstår jag från.

Eftersom HD:s arbetsplats är ett sjukhus och där journalföring är obligat, så hoppas jag för patientsäkerheten, att inte TinnaNinna85 tillåts föra in anteckningar rörande patienter.

OnT: Geocachnicket 'Syst*rh*x' skriver en oklanderlig svenska. Det inger mig trygghet. Har svårt att se HD slarva med anteckningar på jobbet.
Citera
2018-10-30, 09:37
Medlem
Citat:
ShHolms är väldigt sexfixerad, så det är bara släppa.

Onekligen var SD betydligt mer sexfixerad än HD, för hon var väl inte otrogen?
Tog för givet att då HD tyckte skönt att slippa umgås med SD att hon också tyckte hans sextjat med den lilla penisen också var skönt att slippa.
Citera
2018-10-30, 09:41
Medlem
Citat:
Veckor tillbaka i tråden... HD skriver själv då och då att hon fått extra mycket ledigt denna sommar. Nu visste inte jag att sjukskrivning är att jämställa med ledighet...
Kanske är kutym att sjukskriva sig för geocachare? Gör du likadant eller tycker du jag är rabiat som tycker att en sjukskrivning inte är en ledighet?
Frågan är om hon var sjukskriven under resan till Holland och var den uppgiften kommer ifrån.
Att TiNi tjatar om att HD reste till USA sjukskriven har vi hört.
Jag har skrivit att HD vart sjukskriven i.o.m att SD vart häktad i en vecka. Sen var hon sjukskriven ett tag, gick upp till 25% eller 50% någon vecka innan hennes semester. Efter semestern har hon jobbat 100% av sin tjänst.
Senaste halvåret har hon totalt 2 sjukdagar, bortsett från sjukskrivningen.

Holland var på hennes semester... eller när tror du/nu hon har semester.

Att HD skriver att det vart mycket ledigt denna sommar betyder nog inget annat än hon varit sjukskriven och lång semester.
Citera
2018-10-30, 09:49
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Kontot TinnaNinna85 säger sig vara en del av en arbetsgrupp där även HD ingår.
Jag försöker att inte märka ord eller hänga upp mig på undermålig förmuleringsförmåga, men att diskutera med det kontot avstår jag från.

Eftersom HD:s arbetsplats är ett sjukhus och där journalföring är obligat, så hoppas jag för patientsäkerheten, att inte TinnaNinna85 tillåts föra in anteckningar rörande patienter.

OnT: Geocachnicket 'Syst*rh*x' skriver en oklanderlig svenska. Det inger mig trygghet. Har svårt att se HD slarva med anteckningar på jobbet.
TinnaNinna85 verkar vara en vänlig själ så får hon gärna vårda mig om jag råkar ut för något.
Jag antar att arbetslaget är i chock, detta är något dom inte ska behöva vara med om egentligen.
Heh precis som SD har väl Syst*rh*x hittat solen och månen.
Som sagt Carinah7"8", glöm inte bort barnen... för det har inte TinnaNinna85
Citera
2018-10-30, 09:53
Medlem
Citat:
Frågan är om hon var sjukskriven under resan till Holland och var den uppgiften kommer ifrån.
Jag har skrivit att HD vart sjukskriven i.o.m att SD vart häktad i en vecka. Sen var hon sjukskriven ett tag, gick upp till 25% eller 50% någon vecka innan hennes semester. Efter semestern har hon jobbat 100% av sin tjänst.

Att HD skriver att det vart mycket ledigt denna sommar betyder nog inget annat än hon varit sjukskriven och lång semester.

Jisses, vad insatt du är i hennes arbetsfrånvaro. Då kanske du kan ta bladet från munnen och berätta var hon befann sig när SD drog mot USA?

HD verkade ta det easy med Geocaching när SD blev häktad. Hon var ute på fältet med S*ll*n.
Citera
2018-10-30, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85
Står inget i regelverket här vilka inlägg man får svara på eller inte. .Fröken Sverige bla har förklarat man är inte tvingad att svara på alla inlägg.
Vi tar inget stöd av några inlägg svarar på det vi känner vi kan svara på.
I vår bok står det klart att du har dömt BO du kan inte döda BO mer hon är död. BO barn äro också dömda.!
Du i din historik nämner BO har olika telefoner för olika relationer. Källa.?
Gud kastar inga stenar Amen.!
Du/Ni har rätt...
Det finns inget tvång att svara på något inlägg här i tråden... alla väljer vilka man tycker att det är värt att svara på. Kan/vill beror på om det blir något svar eller ej.

Ps... hoppas det inte var menat till mig ang telefoner för olika relationer... inte kommit från mina rader Ds
Senast redigerad av Tufsankatt 2018-10-30 kl. 10:11.
Citera
2018-10-30, 09:59
Medlem
Citat:

Varför var HD sjukskriven för att SD var häktad... vet Du det?
Hur kan Du veta exakt när HD är sjukskriven och hur mycket... ?
Citera
2018-10-30, 10:01
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Däromkring ja, kanske inte exakt vid planket.
Det är FP samt att skrik hördes därifrån och därför känns det sannolikt.
Åtminstone med den information som är tillgänglig för oss.
Tack, där klarnar det för mig. Jag hade inte tänkt på det här, men att kroppen hittades där gör naturligtvis att det också känns sannolikt att hon också dödades där.

Sedan angående det här med varifrån skriken tycktes komma så har det diskuterats ganska mycket här i tråden. Många menar alltså liksom dig att skriken tycktes komma från bullerplanket, men man skall ha i åtanke att det här är tolkningar som görs "med facit i hand" (dvs. efter att kroppen hittades där).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in