2018-10-29, 21:55
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Vad trött jag blir, det var ju 11 meter till muren istället för 9, min mormor kan ju peta in bollen när man har domaren med sig som delar ut en sån jävla fördel.

Då borde din mormor spela i allsvenskan.
2018-10-29, 21:57
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Vilken komplett tönt Sebastian Larsson är i övrigt. Resor värre än Jonas Olsson.

Haha ja, killen har absolut ingen historia i Gnaget men kände sig ändå manad att kyssa klubbmärket vid sitt firande strax innan han valde att fira framför Malmös bänk. Vilken tönt.
2018-10-29, 21:58
Medlem
ItchyNScratchys avatar
AIKs firande visar vilket enormt behov AIK har att bli bekräftade av Malmö. Saken är den, att alla i AIK vet om att Sveriges enda storklubb är Malmö.
2018-10-29, 21:59
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Snygg frispark av Larsson, synd att han gör bort sig totalt efteråt.

Verkligen. Varför förstöra ett vackert mål med att fjanta runt sådär, så onödigt :/

Lite humor ändå när han får sitt andra gula kort och försöker få det till att han inte gjort nåt
2018-10-29, 22:02
Medlem
Domare valde att inte ställa upp på intervju efter matchen HMMMMM vad kan det bero på, jo han vågar inte stå till svars för alla grova misstag han gjorde.
2018-10-29, 22:03
Medlem
Titanicsurvivors avatar
https://www.expressen.se/sport/fotbollsvm/vagrar-att-godta-tyskarnas-ursakt/

Killen verkar glömma snabbt. I och för sig tappar man all rim och reson när m a n ens luktar på AIKs organisation.
2018-10-29, 22:05
Medlem
feldgraus avatar
Rosenberg och Larsson, samma skrot och korn. Toppklass när bollen nuddar foten, i alla andra sammanhang helt körda i huvudet. Det är ändå helt sjukt att Rosenberg efter 36 år på jorden fortfarande inte förstått att han har armar med armbågar. Lätt att vara efterklok men jag är glad att Blåvitt inte var nära att värva Sebastian Larsson.

Norling däremot är svår att inte gilla. Han har slipat bort en del av flummet som gjorde honom helt oförståelig och är extremt rak och tydlig och inte så jävla tråkig som alla andra tränare som intervjuas.

/feldgrau
2018-10-29, 22:06
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Då borde din mormor spela i allsvenskan.

Men hade domaren gjort rätt så hade bollen aldrig gått in...
Synd att Larsson inte fick ett ärligt försök till att lägga en riktig frispark, nu var det mer eller mindre öppet mål.
2018-10-29, 22:08
Medlem
Pinsamt att AIK behöver all hjälp man kan få av domaren!
Men mest pinsamt av Larsson att kyssa AIK märket, då han tidigare sagt att IFK Göteborg är favorit laget.
AIK kommer ta 4 poäng i det sista och IFK 9.
2018-10-29, 22:08
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Rosenberg och Larsson, samma skrot och korn. Toppklass när bollen nuddar foten, i alla andra sammanhang helt körda i huvudet.

Norling däremot är svår att inte gilla. Han har slipat bort en del av flummet som gjorde honom helt oförståelig och är extremt rak och tydlig och inte så jävla tråkig som alla andra tränare som intervjuas.

/feldgrau
Nja Mackan har fan mer klass än att fira framför motståndarna bara för att håna dom. Att han är tuff och fular sig på plan är en annan sak. Sen älskar jag att Rösler är så jävla osvensk och helt kör över domaren i intervjun.
2018-10-29, 22:10
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Nja Mackan har fan mer klass än att fira framför motståndarna bara för att håna dom. Att han är tuff och fular sig på plan är en annan sak. Sen älskar jag att Rösler är så jävla osvensk och helt kör över domaren i intervjun.

Köper det, kanske inte exakt samma skrot och korn när det kommer till just firande-biten.

/feldgrau
2018-10-29, 22:12
Medlem
Tror ni Larsson har minskat AIK:s guldchanser nu då han skulle spela Allan?

Nu måste någon sopa från bänken in i hans ställe i Jämtland. Inte helt tryggt att komma med B-uppställning till den plastmattan.

Att Norrköping piskar BP med minst 4 mål tar jag för givet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in