2018-10-29, 06:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hon har för många tänder typ, så de sitter för trångt och tandraden har blivit helt sned. Nanne Grönvalls tänder såg liknande ut innan hon fixade till sina.

Jonna är ju lite wt, och de brukar inte bry sig om sina tänder även om de blir rika. Rimligen borde det fixats till innan hon var 20, men om landstinget hon växte upp i har haft ont om pengar så har de säkerligen sparat in på tandvården/eller så har hon helt enkelt inte velat ha tandställning.

Jag tror det är en nervskada i läppen som gör att tänderna ser konstiga ut.
Citera
2018-10-29, 06:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Jag förstår inte vad du skriver.
Om hon testade positivt den 7 februari var hon förmodligen i vecka 4+ då. Sista mensen var isåfall runt 8-12 januari och beräknad förlossning hamnar då runt 15-19 oktober. Dag mer, dag mindre. Datumet brukar ofta justeras lite i samband med ultraljud.

Om tidigaste datumet är 25 januari så var Jonna inte över tiden och utförde en normal graviditet och förlossning

Så det är normalt ha fel på 2 veckor att föda?
Citera
2018-10-29, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Det mest ofokuserade inlägget på länge. Grattis.

Bara för du är Jockeboi fan och har svårt ta till dig?

Jocke erkänner ju han ska knulla Jonna den 25 Januari

Är det det datumet som gäller då är det en normal graviditet och förlossning på 9 månader inte 9 dagar över tiden eller hur?

Blev Jonna gravid 7 februari då skulle hon fött november inte oktober eller hur?

Men du är ett jocke fanboi går på hans bluff drama de åker till Stockholm bor på svindyrt hotell 2 veckor

Inte fan hade det varit kul se Jonna hemma 2 veckor
Citera
2018-10-29, 07:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duraurt
Om tidigaste datumet är 25 januari så var Jonna inte över tiden och utförde en normal graviditet och förlossning

Det är nog normalt. Själv födde jag en vecka innan beräknat bf så det där är onödigt att hänga upp sig på.
Citera
2018-10-29, 07:12
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Någon som vet vad flickan vägde?
Citera
2018-10-29, 07:16
Bannlyst
Hur stor ar jockiboi utanfor sverige? Tex skvallras det om honom i staterna?
Citera
2018-10-29, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det är väldigt knepigt och ansvarslöst handlande att köpa ett hus utan att kolla det någorlunda ordentligt innan. Är han verkligen så ansvarslös? -Dolda fel kan man fatta att man missar, men ojämnt parkettgolv borde man väl se med blotta ögat? Har "Jocki" synfel eller?
..

Jocke är knappast den skarpaste kniven i lådan och det insåg mäklaren givetvis och valde att blåsa honom.

"Kolla här Jocke vilka fina tapeter" och Jocke märker inte att han står helt snett
Citera
2018-10-29, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duraurt

Jättevanligt, det är kroppar, inte matematik.
Citera
2018-10-29, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det är väldigt knepigt och ansvarslöst handlande att köpa ett hus utan att kolla det någorlunda ordentligt innan. Är han verkligen så ansvarslös? -Dolda fel kan man fatta att man missar, men ojämnt parkettgolv borde man väl se med blotta ögat? Har "Jocki" synfel eller?

Förresten, vad betyder "joz", är det slang för pengar eller? Urban dictionarys förklaring gjorde din mening inte mer begriplig..

Nej inte synfel men Jocke och Jonnas kunskaper om hus och husköp var ytterst begränsat. Sedan kan man tycka att man borde veta lite men detta är 2 WT vi pratar om som inte vet visa bassaker som vi alla de andra flesta kan lista ut själva.

Joz är en person de tog in för att bygga på huset som gjort lite videos åt de väl?

Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hon har för många tänder typ, så de sitter för trångt och tandraden har blivit helt sned. Nanne Grönvalls tänder såg liknande ut innan hon fixade till sina.

Jonna är ju lite wt, och de brukar inte bry sig om sina tänder även om de blir rika. Rimligen borde det fixats till innan hon var 20, men om landstinget hon växte upp i har haft ont om pengar så har de säkerligen sparat in på tandvården/eller så har hon helt enkelt inte velat ha tandställning.

Jonna hade tandställning när hon var yngre och att jag vet om det gör att jag vill skjuta mig själv. När hon var runt 16 år var hon fet, ful, brunett och tandställning.

Jag vet dock inte om hon slutförde tandställningen men hon fick den.
Senast redigerad av 400Ben 2018-10-29 kl. 10:21.
Citera
2018-10-29, 10:20
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Hur stor ar jockiboi utanfor sverige? Tex skvallras det om honom i staterna?
Hörde nåt utanför Phoenix strax efter midsommar. Borde komma mer tycker man.
Citera
2018-10-29, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det är nog normalt. Själv födde jag en vecka innan beräknat bf så det där är onödigt att hänga upp sig på.

Om man är kändis och medvetet uppger falska datum för att maxa drama för att locka tittare hänger man upp sig på det
Citera
2018-10-29, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luddesbro
Hörde nåt utanför Phoenix strax efter midsommar. Borde komma mer tycker man.

Intressant! Nagon som vet hur han slog igenom i staterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in