Citat:
Ursprungligen postat av
Krukkula
Förstår inte det här med Bali. 97% av hela flashback HATAR babbar. Det är våldtäktskultur, kulturberikning och allt vad det heter.
Men Bali, som är född i Iran och är absolut en "importerad" kulturberikning älskas ändå av alla. Även fast han inte är född i Sverige.
Är det för att han anklagar flyktingpolitiken (som han i allra högsta grad är inblandad i då han kom hit som 4a åring). Och det är väl just tack vare sveriges flyktingpolitik att han nu befinner sig här?
Kan någon förklara detta för mig?
Han kom hit som 4 åring, men utan sina föräldrar... Det bör ju betyda att han mera uppfostrats som ett adoptivbarn, än av utländska föräldrar som invandrat till Sverige.
Numera bor ju hans föräldrar beklagligtvis i Sverige.
Man kan dela in de som kommit till Sverige i olika grupper som av tex mig är mer eller mindre oönskade i Sverige...
Minst oönskade i Sverige är de som adopterats som mycket små barn.
Skillnaden mot dessa och Bali lär vara att hans föräldrar troligtvis tog sig hit genom att använda sig av honom (vet ej om det var så)
Bland de mer oönskade hör ekonomiska flyktingar från från länder där kulturen är skit, tex troende muslimer...
SD gillar ju den typ av invandrare som Bali är, som typ har blivit som en svensk... Alltså assimileras... Jag hade väl gärna sluppit dem också, men som jag ser det är det dem som sist behöver åka härifrån...