2018-10-22, 22:48
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Men att hon är!!!

Så uppenbart och pinsamt. Tänk, att som ex, sitta och snacka skit om sitt ex nya partner, glorifiera sin tid tillsammans och skuldbelägga sina barn om dessa tar kontakt med den nya. I tv?!! Hoppas innerligt att kanal5 jobbat upp den grejen med dem, annars är det bara tragikomisk.

Att mamman sitter med HEMSKA extensions och fullkomligt skriker ut att 50 år inte är något hon vill vara., eller hur gammal hon nu är, gör att min skämskudde glider uppochner under hela programmet.

Go

Men grattis kanal5, nu vill jag ju se fler program. Lite samma känsla som när jag ser på Lyxfällan. Fascineras över hur lågt vissa kan sjunka, utan självinsikt. Klappar mig själv på axeln för att jag inte är de.

Säger iofs mer om mig som person än dessa marionetter.

Vill bara ge Glenn en kram och säga att det finns en väg ut. Stackaren...

Hon är ganska snygg för sin ålder. De verkar ha dyra vanor. Nya möbler ständigt drickande av starköl och läskedrycker i aluminiumburkar, stor husbil.

Jag tror Anton är bortom. Allt fokus på hans rumpa när han var med i lets dance och att han säger att det är gurks som gäller. Han är för övrigt granne med Loket.
Citera
2018-10-22, 23:16
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Är Glenn Värre än ni som dricker vin som är 14 procent varje kväll ?? bara ett par glas tihiii...
Ni kallas för Bag in bag alkisar

Vilka syftar du på?

Sedan nej han är inte värre än någon som dricker en massa lådvin men han verkar mer alkoholiserad än någon som Jan Ove Waldner som bara blir full på tillställningar.
Citera
2018-10-26, 22:32
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Repris var det inte, det var första gången detta avsnitt visats.

Visst är hon, exet, fortfarande bitter. Det är precis detta som händer i många skilsmässofamiljer och så hamnar barnen mitt emellan. Man ska lämna barnen utanför och inte snacka skit om den andra inför dem.

Att dessa två barn inte kan umgås med Glenn tillsammans med hans kärlek tycker jag är dåligt. Men var är de andra barnen, vad tycker de? Tycker dottern uppför sig som ett litet barn i trotsåldern, totalt omogen. Har hon någon diagnos egentligen?

Tycker dottern verkar lida av-Nu måste jag vara på Mammas sida annars får jag ett helvete!

Sen när jag dessutom läser i tråden att Helena gjorde samma mot Glenns första fru,så gillar man ju inte henne mer direkt,vad f-n har hon att gnälla över?????

Och att hon ringde och stalka Marie Brogren el vad hon heter och nu skrek åt Camilla på Liseberg tror jag absolut!

Passar hennes personlighet precis.
Det är ingen trevlig,sympatisk människa detta.

Plus bitter,fortf kär i Glenn samt använder barnen som spelpjäser.

Helena var värre än jag trodde när jag läste igenom tråden.
Citera
2018-10-26, 23:24
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contant
Men att hon är!!!

Så uppenbart och pinsamt. Tänk, att som ex, sitta och snacka skit om sitt ex nya partner, glorifiera sin tid tillsammans och skuldbelägga sina barn om dessa tar kontakt med den nya. I tv?!! Hoppas innerligt att kanal5 jobbat upp den grejen med dem, annars är det bara tragikomisk.

Att mamman sitter med HEMSKA extensions och fullkomligt skriker ut att 50 år inte är något hon vill vara., eller hur gammal hon nu är, gör att min skämskudde glider uppochner under hela programmet.

Men grattis kanal5, nu vill jag ju se fler program. Lite samma känsla som när jag ser på Lyxfällan. Fascineras över hur lågt vissa kan sjunka, utan självinsikt. Klappar mig själv på axeln för att jag inte är de.

Säger iofs mer om mig som person än dessa marionetter.

Vill bara ge Glenn en kram och säga att det finns en väg ut. Stackaren...

Kan bara hålla med.

Det fullkomligt pyser ut bitterhet ur henne.
Och självgjorde hon samma sak mot Glenns första fru.

Det var det som fick mig att ogilla henne,när jag läste det,iom att hon tycker hon blivit så orättvist behandlad,karma kallas det.

Ok om hon inte hade gjort det.Då hade jag fattat bitterheten och hennes hat mot Glenns nya åtminstone en smula bättre.

Värst är hur hon använder/vänder barnen mot Glenn.
Citera
2018-10-27, 00:08
Medlem
mjukmjukares avatar
Fan, Glenn tycks ha svårt att känna av goda kvinnor.....

´
Citera
2018-10-27, 08:48
Medlem
Såg nyss nån Unibet reklamen som göteborgarnas heligaste ko är med i. Hysén börjar se duktigt sliten ut. Han säger ju själv att han har alkoholproblem men numera syns det på han rejält.
Patetetiskt att se vilket liv han lever egentligen. Problem med barn,gamla kärringar,spriten...hoppas det är värt att göra bort sig så inför svenska folket.
Ha de gött Glenn !
Citera
2018-10-27, 22:51
Medlem
Krickedixans avatar
Tycker himla synd om Glenn och tycker det hela är lite av en cirkus
Att man kan vara så svartsjuk som exet och hon borde väl veta att hon inte äger en människa
Är det slut så är det och det är bara att vara trevlig och gå vidare
Tycker även det är lite mysko av barnen att inte vilja äta middag med sin pappa och hand nya
Vad har de för rätt att bestämma vem han ska leva med
Det hela är ju lite sjukt och jag fattar inte hur människor är så dumma.
Citera
2018-10-27, 23:49
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Såg nyss nån Unibet reklamen som göteborgarnas heligaste ko är med i. Hysén börjar se duktigt sliten ut. Han säger ju själv att han har alkoholproblem men numera syns det på han rejält.
Patetetiskt att se vilket liv han lever egentligen. Problem med barn,gamla kärringar,spriten...hoppas det är värt att göra bort sig så inför svenska folket.
Ha de gött Glenn !

Han är knappast Göteborgarnas heliga ko. Han var en duktig fotbollsspelare som numera gör vad han kan för att överleva.
Ja han har alkoholproblem vilket är lite spännande
Senast redigerad av Avsiktaren 2018-10-28 kl. 00:41.
Citera
2018-10-28, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Tycker dottern verkar lida av-Nu måste jag vara på Mammas sida annars får jag ett helvete!

Sen när jag dessutom läser i tråden att Helena gjorde samma mot Glenns första fru,så gillar man ju inte henne mer direkt,vad f-n har hon att gnälla över?????

Och att hon ringde och stalka Marie Brogren el vad hon heter och nu skrek åt Camilla på Liseberg tror jag absolut!

Passar hennes personlighet precis.
Det är ingen trevlig,sympatisk människa detta.

Plus bitter,fortf kär i Glenn samt använder barnen som spelpjäser.

Helena var värre än jag trodde när jag läste igenom tråden.

Helena sa att Glenns nya sambo är orespektlös, det måste ju vara bra
Citera
2018-10-28, 21:06
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Helena sa att Glenns nya sambo är orespektlös, det måste ju vara bra

Nå,då så......då.borde det inte vara nåt problem att ungarna umgås med Glenn och Camilla.

Undra om hon insett att hon sa fel själv?
Citera
2018-10-28, 21:18
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Nå,då så......då.borde det inte vara nåt problem att ungarna umgås med Glenn och Camilla.

Undra om hon insett att hon sa fel själv?
Hon verkar oerhört skärpt och sofistikerad (tänk bara på vilken stjärnförsäljare hon är, typiskt att efternamnet ska stjälpa den karriären!), så jag tror att det handlar om någon slags avancerad ironi, för utstuderad för att vi vanliga dödliga ska förstå den...
Citera
2018-10-28, 22:20
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Hon verkar oerhört skärpt och sofistikerad (tänk bara på vilken stjärnförsäljare hon är, typiskt att efternamnet ska stjälpa den karriären!), så jag tror att det handlar om någon slags avancerad ironi, för utstuderad för att vi vanliga dödliga ska förstå den...

Eller hur.....och vad hon ska avsky efternamnet....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in