2018-10-22, 12:53
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceriksson78
SVT är politiskt obunden, nej kanalen visade upp en av hundratusentals invandare som lyckas bra i Sverige, hade väl inte varit så smart att bjuda hem deltagarna till en som bränner bilar. Dessa oavsett om de är utlandsfödda eller inte har knappast familj och de ville att dom ska bo hos en familj...

Jag tycker inte heller att man ska bjuda in deltagarna till bilbrännare, sån skit ser vi alldeles tillräckligt av ändå. Låt Allt för Sverige vara ett trevligt familjeprogram. Om amerikanarna inte får hela bilden så vadå? Vem bryr sig? Men vad får dig att tro att bilbrännare inte har familjer?
Citera
2018-10-22, 19:15
Medlem
Snubchurps avatar
Jag tycker det är konstigt att man inte visar mer av mångkulturen eftersom den tydligen är så viktig för alla svenskar. Det här är det enda man fick se från andra kulturer. Inga bilder som visade hur Rinkeby ser ut på riktigt. När man var förbi Malmö, varför visas inte förorterna eller den mångkultur som finns i Malmö? Med PK-svenskens rasist-måttstock är detta väldigt rasistiskt. Ska vi vara ett mångkulturelt land så ska vi också visa att vi är det, inte dölja det.
Citera
2018-10-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Jag tycker det är konstigt att man inte visar mer av mångkulturen eftersom den tydligen är så viktig för alla svenskar. Det här är det enda man fick se från andra kulturer. Inga bilder som visade hur Rinkeby ser ut på riktigt. När man var förbi Malmö, varför visas inte förorterna eller den mångkultur som finns i Malmö? Med PK-svenskens rasist-måttstock är detta väldigt rasistiskt. Ska vi vara ett mångkulturelt land så ska vi också visa att vi är det, inte dölja det.
Det är mest drönarbilder över gröna skogar och ängar i Allt för Sverige. Långt från vad all mångkultur heter. Sanningen svider.
Citera
2018-10-25, 03:06
Medlem
Saltkatts avatar
Mycket sympatiskt avsnitt. Rätt lag förlorade. Rätt person åkte ut. Kan inte bli bättre. Och MENA-hatarna här må säga vad de vill, men det är en jävligt logisk koppling mellan de svenska utvandrarna och de irakiska/somaliska, som alla sökte sig en bättre tillvaro någon annanstans.

Men nu hejar jag på typ alla som är kvar. Ashley imponerar vad hon än tar sig för, David och Kevin är så jävla avslappnat sköna, Kyle och Andrew … ja, jag borde inte gilla dem fullt så mycket, men jag gör det. Ja, det här kan bara sluta bra, hur det än slutar. Det har aldrig hänt tidigare i det här programmets historia.
Citera
2018-10-25, 07:54
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Mycket sympatiskt avsnitt. Rätt lag förlorade. Rätt person åkte ut. Kan inte bli bättre. Och MENA-hatarna här må säga vad de vill, men det är en jävligt logisk koppling mellan de svenska utvandrarna och de irakiska/somaliska, som alla sökte sig en bättre tillvaro någon annanstans.

Men nu hejar jag på typ alla som är kvar. Ashley imponerar vad hon än tar sig för, David och Kevin är så jävla avslappnat sköna, Kyle och Andrew … ja, jag borde inte gilla dem fullt så mycket, men jag gör det. Ja, det här kan bara sluta bra, hur det än slutar. Det har aldrig hänt tidigare i det här programmets historia.

Fast förutom att den enda kopplingen som handlar om att man sökt sig annorstädes så finns det ju inga likheter alls.
Svenskarna som kom till USA fick ju göra precis allt själva för att klara sig, och grejade man inte det fick man ta konsekvenserna av det. Så är det ju, milt uttryckt, inte för dom som anländer till Sverige.

Det är bara att hoppas att jesus-snubben åker ut nu nästa gång så är det bara bra folk kvar sen.
Citera
2018-10-28, 02:37
Medlem
Schnyggves avatar
Senast redigerad av Schnyggve 2018-10-28 kl. 02:44.
Citera
2018-10-28, 02:52
Medlem
rikastistorstans avatar
Dagens avsnitt som redan ligger ut på vilda webben:

Citera
2018-10-28, 09:36
Medlem
Nån som vet 100 procent vem vinnaren är? Alltså i finalen!!!
Citera
2018-10-28, 12:55
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizella69
Nån som vet 100 procent vem vinnaren är? Alltså i finalen!!!

Hur ska någon veta det? I ett gäng i produktionen vet nog men jag tror inte dom kommer berätta det här...
Citera
2018-10-28, 20:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad vet vi om den amerikanska skärgården?

Land ohoj!

Varför finns det inte bakåtvända (man backar sig framåt) flakmoppar i USA?
en svensk uppfinning?

Nu hoppas vi gaytenoren åker hem

Kyle frammåtippar en fors! i ett lugnt vatten med långa störar och sabbar för
Asel-y inför lilla sportspegeln bollkastningen för att vinna sin ryggsäck innehållande
sin nya familj
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-28 kl. 20:22.
Citera
2018-10-28, 20:23
Medlem
Tråkigt att Kyle eller Ashley tvingas lämna. Gillar båda.
Citera
2018-10-28, 20:24
Moderator
Dr Kings avatar
Klant-Kyle hade alltså idéen att de skulle paddla i en roddbåt
Han borde nu lägga sig i duellen och låta Ashley gå till finalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in