2018-10-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Jag tar in de fakta som är relevanta hehe

Normala människor, blir a MA vägg i vägg...you do the math...

Min fetning:. Fakta eller wishful thinking?
Wishfull thinking är att tjejen inte alls skulle ha blivit våldtagen.
Citera
2018-10-27, 23:27
Moderator
Trixtons avatar
Är det inte lite konstigt att Glenn och hans fru är skrivna i två olika lägenheter på samma adress? Den ena lägenheten marginellt större än den andra, och hon är skriven tillsammans med två kvinnor, som lär vara hennes döttrar, medan han är skriven tillsammans med två män som är... Ja, vilka är dessa herrar?
Citera
2018-10-27, 23:34
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixton
Är det inte lite konstigt att Glenn och hans fru är skrivna i två olika lägenheter på samma adress? Den ena lägenheten marginellt större än den andra, och hon är skriven tillsammans med två kvinnor, som lär vara hennes döttrar, medan han är skriven tillsammans med två män som är... Ja, vilka är dessa herrar?
Förmodligen hans son och MA:s son.
Citera
2018-10-28, 00:03
Medlem
NiccoJs avatar
Om man kring mat resonerar att äta för full maskin o sedan ångrar sig o kräks kan man tänka sig att samma sak gäller den tunga man nyss lät någon pulla upp i röven på en
Citera
2018-10-28, 00:05
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Enligt vem då? En ljudfil smäller högre än dina åsikter här. Försöker du dig på att smutsa ner målsägande med en förlegad och ej viktig synpunkt rent juridiskt, så kan jag informera dig om att domstolen dömer på det som läggs fram i domstolen. Hennes psykiska problem blir en petitess i sammanhanget om det finns bevis mot GS. Samma med när anmälan görs vilket du verkar ha grovt missuppfattat.
Grov våldtäkt har en preskriptionstid på 15 år. Annars 10 år, så ska du diskutera görs det utifrån korrekt uppgifter.
Den dag Flashback ska vara domstol är vi nog många som vill packa o dra. Här försöker vi bena ut sanningen.
Citera
2018-10-28, 00:46
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Den dag Flashback ska vara domstol är vi nog många som vill packa o dra. Här försöker vi bena ut sanningen.

Vilka vi? Vems sanning då din egen eller den i verkligheten. Du påstår att om målsägande ska vara trovärdig så ska hon anmäla innan 12 timmar vilket inte kan härledas till någon fakta att det krävs. Inte heller att andra ska ta hennes påstående med en nypa salt pga att du tycker det. Du utreder inte fallet det sköter polis och åklagare och domstolen dömer, men så länge jag diskuterar i den här tråden kommer fokus ligga på brottet och svensk lagstiftning.

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Om man kring mat resonerar att äta för full maskin o sedan ångrar sig o kräks kan man tänka sig att samma sak gäller den tunga man nyss lät någon pulla upp i röven på en

Vad fan yrar du om?
Citera
2018-10-28, 01:05
Medlem
Citat:
Det kan man väl vara för att ha besittningsrätt för dem. Krav att du är skriven i den bostaden du förfogar över.
Citera
2018-10-28, 02:49
Medlem
De flesta älskar att spekulera och hitta på egna versioner om hur det gått till. En middag med sexuell stämning mellan alla inblandade kan snabbt resulterat i att alla gick och la sig. Sen uppföljning av den stämningen kan faktiskt vara en sanning, men det får vi nog aldrig veta. Men visst kunde han ha valt tillfälle och person med mer omsorg....
Citera
2018-10-28, 02:19
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
GS har nog bara blivit kodad till fel lägenhet. Samma lägenhetsnummer med fel trappuppgång. Att mannen i den lägenheten har samma efternamn som Thommy Berggren tror jag bara är en tillfällighet.
Citera
2018-10-28, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det kan man väl vara för att ha besittningsrätt för dem. Krav att du är skriven i den bostaden du förfogar över.

Nja, man ska vara skriven där man har sin huvudsakliga nattvila. Eller är det ändrat? MA och GS är väl närbos om de har varsin lägenhet nära varandra.
Citera
2018-10-28, 09:03
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Kan du förklara varför fanskapet gick in till den unga sovande gästen mitt i natten? Hade hon satt upp en lapp på dörren om att hon ville bli slickad i anus kanske?
Du kan inte svara på ett citat som besvarar en helt annan frågeställning din knallkork.

Mitt svar var på en fråga! Hur jävla korkad kan man bli?!
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Hon sov antagligen djupt pga alkohol. Då blir man inte klarvaken direkt utan det som händer kan uppfattas som om det sker i drömmen.
Men du tänkte inte så långt?
Antagligen! ANTAGLIGEN skriver du!

Återigen svarar du på ett svar jag skrivit på ett annat inlägg med ett antagande. Du är ju för dum för att kunna diskutera!

Om hon blir slickad och vuxna finns i angränsande rum så bör man skrika, sparka etc för att påkalla uppmärksamhet.

Du har väl en larmknapp där du bor på hemmet.

Ge fullständigt fan i att citera svar på frågor och sedan vränga det till irrelevanta frågor!
Citera
2018-10-28, 09:04
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Pitbullen-
Vad spelar det för roll om de ligger människor vägg i vägg? Om han har
Mage till att gå in och våldta henne skulle han väl likaväl kunna slå henne?
Jag tror hon i så fall hellre tar en smäll på käften och får hjälp än att våldtas.

Men ditt svar är så sinnessjukt så det förtjänar egentligen inget genmäle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in