Citat:
Ursprungligen postat av
TinnaNinna85
Ärligt känner du SD? vi har svårt att tro på dej då du skriver att du inte gör det.
Inte träffas pratar inte. Se själv vad du skrivet. Det är många som undrar.
Kan annat än hålla med om ditt inlägg. Just dessa två inlägg nedan står ut som väldigt motsägelsefulla.
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Du ställde frågan om jag visste om 22:s. Jag svarade hövligt, men du tystnade och hänvisade gång på gång att jag/vi ska prata själva med paret D. Jag har förklarat att vi varken pratar eller umgås privat med dom. Bor långt ifrån dessutom, så man stöter inte ihop heller.
Så... snälla rara, ursäkta! Kan ni vara så vänliga och släcka trådens nyfikenhet om 22:a nu?!
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Vi har pratat med närstående och även haft kontakt med SD och HD.
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke.
Inte nära i min mening, men vi fann varandra ganska bra. Samma humor och intressen. Fanns inget från min sida att irritera mig på, tvärt om. Vi var/är på samma nivå intelligensmässigt. Kan driva med varandra, ta och ge. Det gäller hans fru likaså.
Jag fann/finner dessa två gemytliga och lätt att vara med. Det betyder inte för mig eller min partner att vi UMGÅS på ett personligt plan. Vi har inte kontakt om livet och liknande. Bara via geocaching.
För att fullständigt bo i tråden och hela tiden hävda att han vet hur saker och ting ligger till så är det anmärkningsvärt hur mycket det varierar avs hur väl EGT känner SD, och HD.
Och jag har fortfarande svårt att få ihop att han vet så mycket om LWs sexliv (och dessutom storleken på SDs organ). Det är privata saker och sånt man vanligtvis inte ens pratar med grannar om.
Här ligger inte bara en hund begraven utan en hel kennel.