Det är ju mer vanligt att män sexuellt ofredar/tafsar på kvinnor än att kvinnor tafsar på män. Ordet ''tafsande'' i denna sammanhang handlar om fysisk trakasserier så som ta någon på rumpan, skrevet eller någon annat område.
Om det istället var mer vanligt att kvinnor som faktiskt sexuellt trakasserade män m.m. Obehagliga saker som män gör mot kvinnor, exakt allting som har med sexualitet att göra. Fast kvinnor istället gör det mot män. Hur hade det varit? Hur hade det sett ut?
Hade män slutligen tröttnat och också skapat någon kampanj eller skulle det bara leda till mer samlag och alla blir nöjda.
Hur skulle världen vara?
Jag pratar inte om kvinnor skulle ''Ha lika stor sexualitet som män''. För kvinnor har minst lika mycket sexlust som män. Jag pratar som sagt, om det var mer vanligt att kvinnor gjorde detsamma sexuella ofredade mot män.
Jag pratar inte heller om kvinnor gör det eller inte gör det. Jag pratar om det var en majoritet av kvinnor som gjorde det. Att det skulle vara mer vanligt att kvinnor gör det mot män.
Jag skulle definitivt tröttna snabbt om det var "opassande", dvs. arbetskollegor och liknande. Likadant om tjejer jag inte finner attraktiva skulle tafsa på stan. Om däremot en snygg tjej kom fram och tafsade så skulle jag uppskatta det och ta vara på tillfället 😉
Jag tvivlar på att det sker så ofta att jag skulle tröttna på tafsningar från attraktiva tjejer.
Det är ju mer vanligt att män sexuellt ofredar/tafsar på kvinnor än att kvinnor tafsar på män. Ordet ''tafsande'' i denna sammanhang handlar om fysisk trakasserier så som ta någon på rumpan, skrevet eller någon annat område.
Om det istället var mer vanligt att kvinnor som faktiskt sexuellt trakasserade män m.m. Obehagliga saker som män gör mot kvinnor, exakt allting som har med sexualitet att göra. Fast kvinnor istället gör det mot män. Hur hade det varit? Hur hade det sett ut?
Hade män slutligen tröttnat och också skapat någon kampanj eller skulle det bara leda till mer samlag och alla blir nöjda.
Hur skulle världen vara?
Jag pratar inte om kvinnor skulle ''Ha lika stor sexualitet som män''. För kvinnor har minst lika mycket sexlust som män. Jag pratar som sagt, om det var mer vanligt att kvinnor gjorde detsamma sexuella ofredade mot män.
Jag pratar inte heller om kvinnor gör det eller inte gör det. Jag pratar om det var en majoritet av kvinnor som gjorde det. Att det skulle vara mer vanligt att kvinnor gör det mot män.
Hur skulle världen vara?
Skulle män tröttna?
Hur vanligt är det förresten att män tafsar på kvinnor i Sverige?? Jag har då aldrig tafsat på någon vad jag kan minnas. Upplever du (antar att du är kvinna) att det händer ofta eller?
Det låter som paradiset på jorden.
Jag tror inte att män skulle tröttna.
Kvinnor vore varmt välkomna att tafsa och våldta mig
Alla skulle ligga med varandra och lyckan vore total.
Det låter som paradiset på jorden.
Jag tror inte att män skulle tröttna.
Kvinnor vore varmt välkomna att tafsa och våldta mig
Alla skulle ligga med varandra och lyckan vore total.
Om det hade varit omvänt så hade du mest säkerligen blivit sexuellt ofredad av en kvinna vars utseende som hade varit i samma liga som ett träsk troll.
Kvinnor som blir sexuellt ofredade blir normallt sätt det av folk som ser ut som harvey weinstein, inte bradley cooper.
Om det hade varit omvänt så hade du mest säkerligen blivit sexuellt ofredad av en kvinna vars utseende som hade varit i samma liga som ett träsk troll.
Kvinnor som blir sexuellt ofredade blir normallt sätt det av folk som ser ut som harvey weinstein, inte bradley cooper.
För kännedom - även om tråden tangerar andra ämnen så är spekulation kring andra tänkbara världar också ett ämne inom filsofin - så jag låter tråden ligga kvar här, så länge, om den inte spårar ur.
Jag tror att det satts stopp rätt snabbt. Som Kickex skriver är det givetvis inte den attraktiva kvinnan som tafsar som det sällan är attraktiva män som tafsar. Väldigt få tjejer har klagat om Brad Pitt dyker upp och kör ner handen i byxan lika lite som en man klagat om Angelina dök upp och smeker mannen mellan benen. Närmare sanningen är det en Morran och Harvey Kvinnor som tafsar har inte tolereras och samhället har snabbt funnit en lösning för att sätta stopp på opassande tafsande. Jag vet inte kan tolereras och har kanske inte talats om. Se hur msm glorifiera sexköp när kvinnor köper sex kontra män.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!