Citat:
Ursprungligen postat av
TinnaNinna85
Vad ska vi göra när det skriks om man inte svarar då är vi troll en skriver vi har narkotika försäljning. Undrar om Carina EGT mf tror på er att det var kom något i går 22OKT vi ljög och det vart så märkligt HD talat om det för oss så lång tid innan.
Ditt sista stycke så tänkvärt.
Här skrattar dem om glasspinnar hånar BO.
Viktigast är att polisen hittar mördaren.
Stackars HD BO och BO barn.
Snälla! Ta inte åt er.
Jag tvivlar inte alls på er, och det visade sig ju att ni hade rätt: från TR till åklagaren utgick ”Föreläggande e-skickat” och svar har ju inkommit som resulterat i Aktbilaga 42 som inkom till TR igår.
Citat:
Citat:
Hej!
Förundersökning pågår alltjämt. Idagsläget kan jag inte lämna besked om när förundersökningen kommer att avslutas.
/Åsa Hiding
Såklart vissa i tråden försöker tysta er, och oss andra. Så är de flesta mordtrådar. Men skit i det och om de kallar er troll. Det gör jag- jag tar inte längre sånt personligt. Har varit på Flashback för länge för att ta trams och skit. Har läst/deltagit i de flesta större mordtrådar, sen runt 2010, och detta beteende är definitivt inget nytt.
Finns så många bra och kunniga skribenter här och även en hel del idioter, provokatörer och troll. De struntar ofta i trådämnet, de vill bara bråka. Det kommer att visa sig till slut vem som har rätt :-)
Mina råd: håll huvudet högt. Bli inte provocerade. Och sist men inte minst, ett viktigt tips: man behöver inte svara alla som citerar en!
OnT
Jag tycker att ni tillfört mycket intressant i tråden. Likaså tror jag på MV. Jag är övertygad om att förundersökningsarbetet fortskrider sakta men säkert, trots att vi alla blir lite frustrerade eller modstulna emellanåt. För varje gång det tillkommer ny information så rasslar det till i SD-lägret. Men det är ju bara bra, det visar ju på vilken oro detta skapar hos dom. Vi vill ju att detta ska lösas och att anhöriga ska slippa leva i limbo.
Och den 22 december antar jag att det är dags för nästa avstämning TR/ÅK och jag hoppas att något positivt hinner hända innan dess. Så att alla anhöriga, även SDs barn, kan få svar och eventuell ro att få sörja i juletid.