2018-10-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Det är för tidigt att fira, mitt råd att inte stötta föreningen ekonomiskt ligger fast.

Jag tror inte på konceptet med att samla människor i något som liknar en sekt, problemet med politiska organisationer är att det blir grupptänk, smr är skräckexempel. Sekter är på sin höjd bra för ett fåtal i toppen.

Just nu är det bara 5 personer i styrelsen som kontrollerar 1.5 miljoner kronor, vad hindrar dem ifrån att själva roffa åt sig 70% ?

Sekter slutar alltid med att de kvinnliga sektmedlemmarna förväntas ha sex med den manlige sektledaren. Det är ett stående inslag. De flesta sektledare är män. De flesta människor som går med i sekter är kvinnor.

Men till Dan Erikssons stora förtret verkar det endast vara män som lockas att gå med i den svenska nationella rörelsens olika sekter.
Citera
2018-10-22, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Donera pengar till framtida riktiga projekt du inte orkar och aldrig orkat ta dig an. Du lägger ju mer än några minuter på det här och befinner sig inne och kommenterar på ett svensk forum under tider som får det att se mer ut som att du är en knarkande råtta.

Jag har varit engagerat sedan 90-talet och förlurat två jobb p.g.a att nationella åsikter redan då.
Allt det som Dan och DFS apsirerar till att göra sker hela tiden runt om i landet (och utlandet) utan bedragare i mitten som skall lyfta lön.

Jag bor i gammal svenskbyggd, i ett tight samhälle där vi tar han om varandra och skyddar varndra med vapen om så krävs.

Dan, gamer-Conrad och Magnus behövs inte.
Citera
2018-10-22, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Jag har varit engagerat sedan 90-talet och förlurat två jobb p.g.a att nationella åsikter redan då.
Allt det som Dan och DFS apsirerar till att göra sker hela tiden runt om i landet (och utlandet) utan bedragare i mitten som skall lyfta lön.

Jag bor i gammal svenskbyggd, i ett tight samhälle där vi tar han om varandra och skyddar varndra med vapen om så krävs.

Dan, gamer-Conrad och Magnus behövs inte.

Om du inte suttit inne här dygnet runt så hade ditt blodtryck förmodlingen varit mer normalt. Du bor inte i Sverige och du har inte gjort ett skit. Snart dör du i någon form av hjärtattack eller så pajar dina njurar vilket kommer vara rätt åt dig. jag vet exakt hur man fixar blodtrycket, med det är inget av de råd din läkare eller någon här på flashbak kommer att ge dig. Så här går det när man bara snackar och lever på att sprida halvsanningar och lögner. Det krävs lite större organisationer än att din lilla by bär vapen. Men som sagt. Enligt dig är det bara judar och andra folkgrupper som får organisera sig. Om du inet varje gång kände dig tvingad att skriva gamer-conrad så vore du fem procent mer trovärdig. Men den typiska vänsteravundsjukan avslöjar dig. Du mste bara håna dem lite extra, som ett barn.
Senast redigerad av Perlmutter 2018-10-22 kl. 19:57.
Citera
2018-10-22, 20:01
Medlem
CIA-Agents avatar
Har följt den här mycket underhållande cirkusen "Det fria Sverige"...

Nu har mupparna äntligen fått sitt hus! Folk här säger typ att de inte längre bor i Sverige, nu när de med tusentals andra lättlurade sär skrapat ihop till ett hus... De ska skapa en egen stat! Besöksantalet här på nazze-forumet är över det dubbla genomsnittet just nu.

Fortsätt roa oss med era superintelligenta inlägg! O kalla mig vad ni vill!
Citera
2018-10-22, 20:02
Medlem
Jag uppskattar att du till skillnad från andra fån tar dig tid att faktiskt bemöta sakargumenten.
Stort tack, jag har all respekt för folk med avikande åsikter. Man behöver inte hålla med om allt, men att skrika Jude och Troll...njaa..

Citat:
Ursprungligen postat av PrisonMike
Hittills har Dan & Co genomfört det som de utlovat - på kortare tid än utlovat.
De har byggt upp mediaprojektet SveGot som det har som bulvan för att lyfta lön ur DFS.
Det var raka motsatsen mot vad man lovat.

Citat:
Dan & Co gjort det som de utlovat. Ändå är du djupt kritisk.
På goda grunder.
Titta på Dans historik!
Citat:
Exakt vad för farhåga har besannats?.
Det blev ett stort mediaprojekt SveGot istället för lobbyarbete för svenskarna, trots att man inte skulle bli något ny mediasatsning.

När man tog till sig Ingrid Fucking Carlqvist och CONRAD för att komma åt deras korkade mellanmjölkslyssnare....så sålde man ute en stor del av sin själ. Det kommer ni inte ifrån.

Man rövknullade Baronen offentligt, som efter lång tystnad och återhållsamhet gick ut och bekräftade Dans tidigare upplägg...och hur han prioriterar snabba cash framför allt annat.
Citat:
Sant är att Dan & Co gjort ett uttag från DFS. Så här i backspegeln är väl det inte så farligt och en liten summa i sammanhanget.
Det sätter verkligen ribban, om styrelseordföranden fakturerar sina egna bolag och använder den ideella förening som personlig bankomat för att betala för flyttar och allt möjligt.

Citat:
Ror man iland det här så lär betalande medlemmar (vilket du inte är) inte ha några problem med lite arvoden.
Jag har inga som helst problem med löner och arvoden. Betalade gärna för Motgift själv.
Mitt problem är när man som ideell förening lägger beslag på så gott som alla medlemsintäknter till lön till styrelsen (sig själva) istället för att bedriva t.ex. lobbyarbete och aktivism.

Huset fick man betala för på sidan av, och DUBBLA medlemskap för DFS och SveGot..trots att DFS äger SveGot....

Citat:
Förskola kan vara vinstdrivande så inga konstigheter där.
Det är verkligen konstigheter där. En unge kostar ca 10 000 i månaden på förskola som är kraftigt subventionerad. Tror du att staten skulle subventionera någon förskola i DFS-huset (som måste följa läroplan med genus och allas lika värde?)
Citat:
Bibliotek är heller inget svårt att driva, ej heller gym och cafe (cafe kräver en del tillstånd dock gällande livsmedelshygien).
Det skall till anställda, administration och löpande kostnader. Alla som drivit verskamhet i kommunistsverige vet att ingenting är lätt.
Det blir väl en sketen bänk och skivstång och en dammig bokhylla med lite natinoella böcker och en Nespressomaskin.

Så visst, är det målet så kan man väl uppnå (målen).
Citat:
Hur tror du andra ideella föreningar med lokaler gör? Medlemmarna bekostar löpande kostnader.
DFS har ju utlovat en helt annat utopi än någon nationell organisation som har en typ klubblokal.

Citat:
Lyckas man få igång en kommersiell verksamhet så kan naturligtvis vinsten från den också användas till löpande kostnader.
Det är precis detta jag själv alltid propagerat för. Man måste driva företag, vars vinst kan skattefritt gå direkt in i t.ex föreningar.
Det blir helt andra belopp än någon sketen insamling på en miljon och lite medlemsavgifter.

Kan vänstern driva massa skitföretag så kan för fan vi också.
Riktiga bolag, inom alla sektorer. Förstår inte varför det skall vara så in i helvetes svårt att förstå, det är där kapitalet måste genereras.

Så där har du en mycket bra poäng.
Citat:
Ett antal här på Flashback har inte trott på att ett hus kommer att köpas. Nu är det köpt - på kortare tid än utsatt. Det svider helt uppenbart i somligas ögon.
De flesta såg det som en klar möjlighet att huset skulle köpas. Det är verksamhetsplanen (även den långsiktiga) som ifrågasattes, då allt handlar om att lägga pengar på sig själva via SveGot.

Citat:
Att du tjatar om någon dansk artikel med nästan 20 år på nacken visar att du saknar heder.
Så det är irrelevant att Dan under falskt namn sysslat med bedrägerier på sådan skala att han exponerats i Dansk TV? Okay...ränderna går aldrig ut en tiger.

Har du våldtagit någon för 20 år sedan så är du paria for life i mina ögon. Samma gäller här.

Artiklen är bara en del av Dans tidigare skumraskprojekt, vilket även de listats.
Citat:
Nej du Landos oss övertygar du inte! Just nu är Dan kung!

Det går stå för dig
I mina ögon förblir han en överviktig, avdankad gammal bedragare som inte drar sig för att skjuta sina vänner och kollegor i ryggen och liera sig med fienden (Ingrid Carlqvist).
Citera
2018-10-22, 20:06
Medlem
Citat:
Om du inte suttit inne här dygnet runt så hade ditt blodtryck förmodlingen varit mer normalt. Du bor inte i Sverige och du har inte gjort ett skit. Snart dör du i någon form av hjärtattack eller så pajar dina njurar vilket kommer vara rätt åt dig. jag vet exakt hur man fixar blodtrycket, med det är inget av de råd din läkare eller någon här på flashbak kommer att ge dig. Så här går det när man bara snackar och lever på att sprida halvsanningar och lögner. Det krävs lite större organisationer än att din lilla by bär vapen. Men som sagt. Enligt dig är det bara judar och andra folkgrupper som får organisera sig. Om du inet varje gång kände dig tvingad att skriva gamer-conrad så vore du fem procent mer trovärdig. Men den typiska vänsteravundsjukan avslöjar dig. Du mste bara håna dem lite extra, som ett barn.

Newsflash, även Dan bodde utomlands...i TIO ÅR!
Skäms inte en sekund över att jag vägrade sätta min 3 barn i svensk genus indoktrineringsskola.

Du har misslyckats med att bemöta ett enda sakargument.
Om du ser så har jag knappast skrivit en rad här på flera månader, men återigen...det är viktigt att Dan inte får förstöra för framtida, seriösa projekt (som kommer att behövas i framtiden).

Därför har folk rätt att få veta Dans historik.

Avvundsjuk? På Dan och Conrad? Som lever knapert på diverse mygelprojekt haha nja...
Senast redigerad av Landos 2018-10-22 kl. 20:10.
Citera
2018-10-22, 20:13
Medlem
Citat:
Newsflash, även Dan bodde utomlands...i TIO ÅR!
Skäms inte en sekund över att jag vägrade sätta min 3 barn i svensk genus indoktrineringsskola.

Du har misslyckats med att bemöta ett enda sakargument.
Om du ser så har jag knappast skrivit en rad här på flera månader, men återigen...det är viktigt att Dan inte får förstöra för framtida, seriösa projekt (som kommer att behövas i framtiden).

Därför har folk rätt att få veta Dans historik.

Avvundsjuk? På Dan och Conrad? Som lever knappart på diverse mygelprojekt haha nja...

Det finns ingen anledning att bemöta några av dina anklagelser mot Dan. Det är ju redan avhandlat i diverse trådar. Hur de gör med svegot pengarna och medlemsavgiften har varit deras ensak från början. De har ju 500 000 tusen i kassan utöver 1010 000 kronor. Du bor på andra sidan jorden men varit inloggad i 12 timmar, inte konstigt att din kropp är slut. Samtidigt har du mage att håna andra, patetiskt.
Senast redigerad av Perlmutter 2018-10-22 kl. 21:09.
Citera
2018-10-22, 21:23
Bannlyst
Nu önskar jag DFS lycka till, mest för de desperata svenskar som har satt hela sin tilltro till Svegotologerna. Alltid är det något att de har sitt hus, jag följer givetvis projektet och hoppas allt går bra tros Svegotstyrelsen men man bör samtidigt inte avfärda allt Landos har skrivit.
När man är inne i smekmånaden eller har själv minimal erfarenhet så kan Svegotarna verka som det förlovade landet, pga av Dans sliskiga säljarteknik, som även påminner som en bedragande jude även om han såklart inte är en. Jag kan bara hoppas att folk inte lägger ner hela sin stjäl i Svegotologkyrkan för att bli lurad på konfettin om det så skulle bli på det sättet. Ju fler ägg vi har i korgen desto bättre. Jag tänker iaf inte sluta grilla köttbitar på sommaren för att Dan avkräver mig detta medan han själv fortsätter svälla som den tjockis han är. Ett tips en ledare som inte ser hälsosam ut skippar vissa andra principer i andra frågor också! Nej ni tjockisar kan inte och ska inte leda krigare, ni är köttmuren i kommande raskriget!
Citera
2018-10-22, 22:15
Medlem
Citat:
Det finns ingen anledning att bemöta några av dina anklagelser mot Dan.
Det är inte anklagelser, det rör sig om vidimerad fakta. Men behåll du skygglapparna på.
Citat:
..inte konstigt att din kropp är slut. Samtidigt har du mage att håna andra, patetiskt.
Jag har inte loggat in eller postat på nästan 2 veckor, men kör hårt

Varför skulle min kropp vara slut? Vad baserar du detta påstående på?
Är nog i bättre form än de flesta, trots att jag drog sönder rotatorcuffen i gymmet för några månader sedan (vilket du kan se i min post i träningsforumet).

Det här har bara landat i regelrätt pajkastning och personangrepp. Påminner om vänsterns beteende.

"When debate is lost, slander becomes the tool of the loser" - Socrates

Tycker man inte att DFS är Sveriges enda räddning, att landet skall räddas för 100 kr i månaden och domän-Danne skall fixa biffen (så länge man skippar den där oxfilen på grillen och donerar de pengarna till honom istället)....ja då är man judisk, defatist, IRM-troll, kommunist och sionist.

Samma ljud i skällan som tidigare m.a.o!

Desperata människor som vägrar att ta till sig fakta.

Lycka till säger jag bara.

Förhoppningsvis har någon tänkande människa fått upp ögonen (att döma av instagrambilderna från korvfest-resan ner till Tyskland med DFS, så är tänkande människor knappast Dan och DFSs målgrupp).

Skål på dig!
Citera
2018-10-22, 22:58
Medlem
Citat:
Det är inte anklagelser, det rör sig om vidimerad fakta. Men behåll du skygglapparna på.

Jag har inte loggat in eller postat på nästan 2 veckor, men kör hårt

Varför skulle min kropp vara slut? Vad baserar du detta påstående på?
Är nog i bättre form än de flesta, trots att jag drog sönder rotatorcuffen i gymmet för några månader sedan (vilket du kan se i min post i träningsforumet).

Det här har bara landat i regelrätt pajkastning och personangrepp. Påminner om vänsterns beteende.

"When debate is lost, slander becomes the tool of the loser" - Socrates

Tycker man inte att DFS är Sveriges enda räddning, att landet skall räddas för 100 kr i månaden och domän-Danne skall fixa biffen (så länge man skippar den där oxfilen på grillen och donerar de pengarna till honom istället)....ja då är man judisk, defatist, IRM-troll, kommunist och sionist.

Samma ljud i skällan som tidigare m.a.o!

Desperata människor som vägrar att ta till sig fakta.

Lycka till säger jag bara.

Förhoppningsvis har någon tänkande människa fått upp ögonen (att döma av instagrambilderna från korvfest-resan ner till Tyskland med DFS, så är tänkande människor knappast Dan och DFSs målgrupp).

Skål på dig!

Det här visar ju hur oärlig du är. Du startar trådar om din dåliga hälsa sedan låtsas du som ingenting. Ingen har påstått att DFS är sveriges enda räddning. Du antar en massa skit i ditt egna förvirrade sinne. Du har flytt landet och tycker svenskar förtjänar att bli våldtagna. Så agerar och skriver endast en betahane. Du så psykisk störd och förvirrad att du håller dig uppdaterad om vad som sker på DFSs instagram. Skaffa dig ett liv för fan.
Eller kom med någon mer info om Dan än att han blåst några andra företagare på pengar. För tio år sedan.
Senast redigerad av Perlmutter 2018-10-22 kl. 23:02.
Citera
2018-10-22, 23:11
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
På vilket sätt "äger" han oss "tvivlare" som såg igenom detta charlatanprojekt från dag ett?
Precis alla våra farhågor har bekräftats.

Att de ämnade att köpa något hus var det väl ingen som ifrågasatte.
Det är ingen som helst konst att fixa en kåk om man samlar in 1 miljon av andra, naiva, korkade människor.

Det är själva verksamhetsplanen som ifrågasatts.

- Korsfakturering mellan styrelsens egna bolag, bulvanbolaget SveGot och DFS. Klassiskt bolagsskojeri.

- Att föreningen som skall vara ideell skall betala ut heltidslöner och försörja flera människor på heltid, som poddar lite och driver någon cut-and-paste sida

- Dans tidigare kraschade projekt där han lämnat folk med ingenting alls, samtidigt som pengarna bara "försvunnit"

- Dans tidigare bedrägerier i Danmark som rikitat in sig på skötsamma småföretagare. Exponerats av Dansk TV där Dan hängts ut med namn.´

- En styrelse i DFS som inte kan avsättas, då styrelen själv väljer vilja som får röstlängd på stämman

Räcker det så?

Ingen ifrågasatte att man kan köpa en fastighet för en miljon.

Det är hur man skall finansiera socialtjänst för svenskar, förskola, bibliotek, gym, cafe etc, och finansiera denna löpande verksamhet (samtidigt som föreningen skall arbeta för svenskarnas intressen).

Löpande kostnader, samt kontinuterligt avlönande av en styresle som ej går att avsätta....och dataspels-Conrad som "älskade att bo med invandrare" 2014.

Det är nu det blir upp till bevis.
Det skall införskaffas stora hyresfastigheter i närheten av huset som skall ägas av DFS och hyras ut till etniska svenskar. Lunchrestauranger och företag skall starats upp i närhet i DFSs regi, det skall bli en hel by enligt Dan.

Han själv skall sitta med sina feta fingrar i syltburken.

Nej du, Dan har knappast "ägt" någon för att han införskaffat ett hus (finansierat till största del av en insamligt UTÖVER de medlemsavgifter de korkade medlemmarna redan betalar).

Den sista idioten är inte född än.

Detta skall bli spännande att följa!
Inte det minsta konstigt att Dan köpte huset, han vill ju fortsätta mjölka föreningen på pengar och försörja sig själv och polarna.

Kraschar DFS så är Dan körd. Det vet han, och han kommer att köra detta in i kaklet och fortsätta att parasitera på svaga individer som tror att någon annan kommer att rädda Sverige för 100 kr i månaden så att man slipper lyfta ett finger själv.
Lite ETC över det hela, bedragare kan lukta sig till naiva stackare.
Fettsäckarna tappade i trovärdighet när de sparkade ut De Geer.
Citera
2018-10-22, 23:13
Medlem
Offerviljas avatar
Den trevliga Stefan Jacobsson gratulerar Det fria Sverige till sitt första hus, Christoffer Dulny mår fint och många andra stor-nationalister tycker att det här är en glädjens dag. Har föreningens före detta vice ordförande skrivit någonting positivt om detta då? Nix. Ingrid Sionistqvist är en judisk hora - hora, hora, hora, hora! Snart ska förresten Narcissistqvist-Sionistqvist föreläsa på ett evenemang tillsammans med relationscoachen Lennart Matikainen (Jag hatar finnar! De är Europas överlägset fulaste och minst charmiga folk). Återigen, ett stort grattis till huset!

https://twitter.com/JacobssonStefan/status/1054371067551211520

Nu sitter inte jag och inbillar mig att folk bryr sig särskilt mycket om vad jag skriver här på Flashback, men vill ändå be Daniel Frändelöv om ursäkt för att jag har skrivit lite väl dumma saker om honom. Du är så fruktansvärt mycket bättre än vad Dumrid Kontrajihadistqvist är och i framtiden önskar jag att få bjuda dig på turkisk mat. Förlåt.

Länge leve Det fria Sverige, Radio Svegot, Nordiska motståndsrörelsen, Nordisk alternativhöger, Logik Förlag och Motpol!

Jag har lite brittiskt blod i mig, men det är inte värre än att jag kan se mig som helsvensk. Kärleken till DFS är enorm just nu.

Det här är en stor dag. Kram

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in