Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Jág valde tålamod framför nyfikenheten. Dessutom kände jag mig löjlig. Ville helt enkelt inte gå in i den entrén eftersom jag är övertygad om att det fanns trådhyenor på plats som nyfiket spanade efter vilka människor som skulle dyka upp vid TR. Orkade inte heller fixa en anonym mail för att slippa bli reggad med mitt namn i TR:s epostkorg där all inkommande blir offentlig handling som kan begäras ut av t ex en GM. Dock tror jag knappast min mailadress kan kopplas ihop med mitt nick här. Jag är väl medveten om att man inte avkrävs ID hos TR eftersom jag har begärt ut handlingar från många tingsrätter i landet tidigare.
Vill inte på nåt vis chikanera dig, men just här (Örebro TR), valde du att inte träda in för att be om dagboksblad, trots att du vet hur smidigt och geschwinnt man expedierar begärda handlingar?
Ja, säga vad man vill om
TinnaNinna85 (fast det gör jag inte), men nog har det kontot fått ordentligt snurr på den här tråden.
Polisförhör. Närgångna(?) sms. Trygghetslarm. Datumdroppande (22 okt).
Men var entrén i Örebro TR idag på morgonen fylld med journalister, sjukvårdsfolk och dreglande bestar från Flashback?
Nån som vet?