2018-09-23, 19:13
Medlem
SnuskigGubbes avatar
LOL han ser sliten ut för att vara 72 ?? va fan tror du ??
Citera
2018-10-20, 22:11
Medlem
Ingvar Oldsberg är i Peru med kärleken Maria Sandeblad.
Dagen efter ankomsten drabbades han av höjdsjuka och vårdas just nu med syrgas.
– Höjdsjukan slog till med ett hjärta som bara klappar i otakt och går snabbt, säger Oldsberg.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/m62Lz4/ingvar-oldsberg-plotsligt-sjuk-pa-karleksresan
Citera
2018-10-20, 22:38
Medlem
Mangelinas avatar
Ingvar har grava alkoholproblem. Startar alla middagar med shots. Avslutar kvällarna med aggressioner och dagen på med minnesluckor. Sett det på nära håll allt för många gånger
Citera
2018-10-20, 22:40
Medlem
Mangelinas avatar
När han hade sin lägenhet i Spanien hade han en kaffemaskin med knapp "Irish Coffe" och den funkade på riktigt!
Citera
2018-10-20, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Ingvar Oldsberg är i Peru med kärleken Maria Sandeblad.
Dagen efter ankomsten drabbades han av höjdsjuka och vårdas just nu med syrgas.
– Höjdsjukan slog till med ett hjärta som bara klappar i otakt och går snabbt, säger Oldsberg.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/m62Lz4/ingvar-oldsberg-plotsligt-sjuk-pa-karleksresan

Såg honom på Landvetter i lördags, han var inte fräsch kan jag säga. Med den hälsan hade jag inte flugit till Danmark. Men det hindrade inte honom att svepa några gameldanskar innan take off.
Citera
2018-10-20, 22:48
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra122
Såg honom på Landvetter i lördags, han var inte fräsch kan jag säga. Med den hälsan hade jag inte flugit till Danmark. Men det hindrade inte honom att svepa några gameldanskar innan take off.

Det är ju så tyvärr med människor som är beroende. Han har länge varit "alkis" utan att det skrivits om det i tidningar. Det är helt otroligt, tycker man, eftersom allt hängs ut i media idag...men inte Ingvar.
Citera
2018-10-20, 22:51
Medlem
Mangelinas avatar
Det är även pga alkoholen som han byter kvinnor så ofta som han gör. Det tar ett tag att förstå att han har ett problem. Jag säger inte detta för att jag tror så. Jag har sett det hända.
Citera
2018-10-20, 23:08
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Som Sven Melanders rollfigur Berra sa i sällskapsresan 1: Jag vaknade nykter i morse men snart har det ordnat upp sig!

Eller som Ingvar sa i en "Vi 5"-intervju: "Röker du?" "Nej, bara när jag dricker. det brukar bli 5 paket om dagen"
Citera
2018-10-21, 00:10
Medlem
Helt otroligt att han lyckas hålla det mentala uppe trots missbruket isåfall? Han verkar ju fortfarande snabbtänkt osv..
Citera
2019-06-21, 11:46
Medlem
ngvar Oldsberg lider av diskbråck. Men enligt honom vågar inte läkarna genomföra en operation på grund av hans pacemaker.
Nu överväger han att söka hjälp utomlands.
– Min tes är att de är överdrivet rädda och det av den enkla anledningen att de ser löpsedlar framför sig; ”Vi lyckades inte och Ingvar Oldsberg dog”.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vQVg3w/ingvar-oldsberg-lakare-i-sverige-vagar-inte-operera-mig

Lite skön kommentar ändå.
Citera
2019-06-21, 19:09
Medlem
Isnatts avatar
Han verkar ha en sån grundmurad fryntlighet, att han hela tiden är beredd på nåt roligt och därför är beredd på att vara glad. En typiskt göteborgare, tänkte jag när jag var yngre.
Nån som kan bekräfta, har han varit en glad skit hela livet?
Citera
2019-06-30, 00:35
Bannlyst
Nu har karln ifråga slutat få arvode från Bingolotto. Känns skönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här