Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Det låter ju jättekonstigt. Sjukanmälde hon sig då eller bara begärde att få vara ledig?
Så länge ni båda hävdar att hon uteblev så kanske det inte spelar någon avgörande roll huruvida hon sjukanmälde sig eller bara tog ledigt vad beträffar trovärdigheten av dessa uppgifter. Det är ju ändå hyfsat lik information ni kommer med.
Felciterat, ändra gärna så hela min text kommer med, (meningarna ändrar betydelse när du klipper och klistrar)
Hela texten:
Okej, såhär. Iom att jag vet att HD inte var på arbetet och att det var pga Amerikaresan vilket även var vad hon hänvisade till när hon bytte pass så finns det bara en liten liten möjlighet att du inte far med osanning. Möjligheten ligger i att HD skulle ha ringt in och sjukskrivit sig senare på kvällen. Jag har svårt att förstå vad det skulle fylla för syfte, men det är en möjlighet.
Om inte så kommer vi inte komma längre i detta. Jag vet det jag vet från en mycket säker källa. Du hävdar att du vet det du vet. Syftet att jag ville delge informationen var att jag inte ville att du skulle stå oemotsagd med felaktig fakta. Sedan upp till var och en i tråden vem de väljer att tro på.
Observera att jag inte är oenig när det gäller riktning på misstanke om MGM. Ser det som högst troligt att det är antingen SD eller SD/HD som kommer fällas om/när den dagen kommer. Vilket jag innerligen hoppas att den gör. Jag är bara oenig när det kommer till just din trovärdighet.