2018-10-16, 18:58
Medlem
Finns det möjligen något att ta på här då? Aktuellt med nyanställningar sep. 2018.

"Vill du jobba med mig och mitt glada team?
20 september - 2018 | 0 kommentarer
Bakat | Monika Ahlberg | Tips och Info

Nu är det dags för 2 av mina bästa medarbetare att gå vidare i livet! Malin ska bli lärare och Tove ska ut och resa!
Så därför söker jag nu nya medarbetare till mitt café, café Monika Ahlberg på Thielska galleriet!"

https://www.monikaahlberg.com/category/bakat-2/
Citera
2018-10-16, 18:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Full ja. Men inte dyngrak. Då krävs åtminstone dubbla.
Håller med, knappt salongsberusade om det rör sig om några timmars drickande. Tippar på att kola fanns på menyn och bilder på GS med fru säger inte emot.
Citera
2018-10-16, 19:00
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Tommy? Handlar inte tråden om Schiller?

Såg du vad jag svarade på för inlägg?

Ja, men Tommys Berggrens 2 flickor är i ungefär samma ålder som BO och bor i samma lägenhet som GS. Om GS kan gå igång på BO kanske det inte är så långsökt att han har vällustiga tankar när det gäller styvdöttrarna också. Det kanske inte deras far uppskattar. Eller för den delen deras mor. Däremot bryr sig flickornas föräldrar sig kanske inte så mycket om fenomenet ung flicka - äldre man eftersom deras förhållande startade just så.
Citera
2018-10-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Tommy blev ihop med Monika år 1980 när hon var 19 och han var 43 år. Så jag tror inte han reagerar så mycket på just äldre män och yngre kvinnor/flickor. Däremot vill han väl så klart inte att styvpappan går igång på Tommys döttrar...
Nä precis, anspelade på att steget inte är så långt från att man blir orolig gällande att GS tänk ”syndiga tankar” även gällande M och T döttrar
Citera
2018-10-16, 19:01
Medlem
Pumpkings avatar
När en 17-åring beskylls ha någon sorts del i att en äldre, vuxen man har sex med henne mot hennes vilja, då inser man att Flashback har nått sin pik och resten som postas här vill man ändå inte läsa.
Citera
2018-10-16, 19:03
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Ja, det är ju verkligen konstigt.... hur det än är så känns inget alternativ okey.
Undrar om frun kommer att vittna...
Hon verkar sas ligga lite illa till vad hon än säger.
Nåja, det är bara att vänta 4 år så kommer någon sjunga ut om swinger life hos Malou.
Citera
Medlem
Inte Malin

Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Finns det möjligen något att ta på här då? Aktuellt med nyanställningar sep. 2018.

"Vill du jobba med mig och mitt glada team?
20 september - 2018 | 0 kommentarer
Bakat | Monika Ahlberg | Tips och Info

Nu är det dags för 2 av mina bästa medarbetare att gå vidare i livet! Malin ska bli lärare och Tove ska ut och resa!
Så därför söker jag nu nya medarbetare till mitt café, café Monika Ahlberg på Thielska galleriet!"

https://www.monikaahlberg.com/category/bakat-2/

Malin är mitt stalltips eftersom Tove är för gammal.

Någon som vet vem Malin är?

Sorry! Malin slutade i september i år...
Senast redigerad av Imthebest2012 2018-10-16 kl. 19:08. Anledning: Felläsning
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
När en 17-åring beskylls ha någon sorts del i att en äldre, vuxen man har sex med henne mot hennes vilja, då inser man att Flashback har nått sin pik och resten som postas här vill man ändå inte läsa.
Dom klavertrampen har vi väl passerat?
Citera
2018-10-16, 19:04
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harig
Nä precis, anspelade på att steget inte är så långt från att man blir orolig gällande att GS tänk ”syndiga tankar” även gällande M och T döttrar

Exakt. En kvinna vill ju att ens barn ska betraktas som just ett barn av partnern och inte som små söta sexobjekt när de kommer ut från duschen i ett badlakan, solar på balkongen etc. Kan tänka mig att både Monika och Tommy kan känna en oro nu i efterhand.
Citera
2018-10-16, 19:05
Medlem
Skrev inte tidningarna att hon va känd från TV eller nåt sånt? Eller har jag drömt?
Citera
2018-10-16, 19:05
Medlem
Bo, M:s dotter.
Citera
2018-10-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imthebest2012
Malin är mitt stalltips eftersom Tove är för gammal.

Någon som vet vem Malin är?
Vore det mest humant att skippa allt spekulerande i BO? Hon mår nog jävligt dåligt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in