Citat:
Ursprungligen postat av
Darkwind
Du drivs av ett stort ofattbart (personligt) HAT till SD. Du kräker ur dej otidigheter om honom. Du och "Moralens väktare" samt många fler, är hemska människor som ljuger för att smutskasta SD. Du utmärker dej speciellt mycket.
Varför hatar du Stefan? Du var förälskad i Lena? Hon såg bara Stefan. Därför hatar du honom.
Var det därför du mördade Lena? "Om jag inte får henne,ska ingen annan få henne heller". Dina inlägg genomsyras av hat. Du är vidrig.
Du kan inte påvisa en enda lögn jag skrivit om honom. Jag tycker illa om honom som person vilket jag tror de flesta som vet vad han går för gör. Är förvånad över hans totala brist på moral och samvete.
Jag TROR att han mördade Lena, så jag känner ett stort hat mot Mördaren, inte nödvändigtvis SD.
Jag älskade Lena som VÄN. Kanske okänt begrepp för dig, men så var det, så Är det och det är jag inte ensam om.
Så vi som älskade Lena är vidriga, medans det är synd om Stefan? Du har verkligen en verklighetsfrämmande uppfattning, är det någon i detta sammanhang som betett sig vidrigt så är det Stefan.