2018-10-16, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Hej Jag skrev ju att jag trodde.

Men jag är 100 på att han har blivit våldtagen av föräldrarna Pappan. Det hat Niklas har burit och tillvägagångssätten systematisk våldta tjejer/kvinnor i Örebro.

Nästan manisk kontinuerligt söka upp kvinnor.

Han kommer ut övermorgon, jag kan nästan garantera att han inte kommer våldta mer.

Tack för att du läste.
Hur kan d u vara 100 på vad han varit med om eller inte? Varför skulle han våldta kvinnor och inte pojkar och män isf? Även om pappan faktiskt begått övergrepp är detta kvinnohat, så han har nog kvinno-issues också. En undflyede vek mamma som inte kunde skydda honom och kanske också var hård i sin uppfostran. Eller inte brydde sig. Eller begick övergrepp.

Ja maniskt.

varför skulle han sluta nu och hur kan du lova det?
Senast redigerad av hjärnsläppet 2018-10-16 kl. 02:54.
Citera
2018-10-16, 02:32
Medlem
DaChiefs avatar
Det här är inget hot, utan ett logiskt konstaterande.

1 2 3, på det 4:e ska det ske. På det femte smäller det. Ajöss GM.

Jag kommer personligen inte göra något eftersom jag långtifrån är involverad. Däremot kommer ingen undan i slutändan. Resultaten kommer oavsett om man har gjort bra saker eller dåliga.

Det är synd om våldtäktsmongon, de dör en död full av ångest och dödsångest.
Citera
2018-10-16, 08:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnsläppet
Hur kan d u vara 100 på vad han varit med om eller inte? Varför skulle han våldta kvinnor och inte pojkar och män isf? Även om pappan faktiskt begått övergrepp är detta kvinnohat, så han har nog kvinno-issues också. En undflyede vek mamma som inte kunde skydda honom och kanske också var hård i sin uppfostran. Eller inte brydde sig. Eller begick övergrepp.

Ja maniskt.

varför skulle han sluta nu och hur kan du lova det?

Hej, Han våldtar inte pojkar eller män pga han är heterosexuell.

Jag tror faktiskt inte han har kvinnohat låter konstigt nej. Alla våldtäkter begicks under alkohol påverkan således vart han kåt när han drack som många blir. En frustration av inte få knulla börja se på grova porrfilmer han var även inne på Gore på fb såg när folk blev mördade.

Jag lovar er se på porrfilmer och grovvåld så ska ni se vad som händer med hjärnan. OBS REKOMMENDERAR INTE DET.

Tack för att du läste
Citera
2018-10-16, 08:57
Medlem
Nacknimo skriver:
”Hej yez killen har super skyddad identitet Nån på skatteverket vet och nån polis.

Obs de på skatteverket är specialutbildade för kunna hantera skyddade identitet.

- på alla myndigheter finns anställda som är speciellt utbildade för att hantera skyddade personuppgifter. Inte bara på Skatteverket.

Sedan är det självklart att fler än 2 poliser som vet var han bor. Hans två övervakare på Frivården tex.

Sedan undrar jag var du fått uppgifterna om att han är smart?
Vad jag har hört är han på samma nivå som Anders Eklund, dvs svagbegåvad.
Att han sprang ut och våldförde sig på två kvinnor när han blivit kallad till topsning stärker ju inte din tes om att han är intelligent precis. Han hade snarare tur.
Senast redigerad av Firesnake 2018-10-16 kl. 09:00.
Citera
2018-10-16, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Nacknimo skriver:
”Hej yez killen har super skyddad identitet Nån på skatteverket vet och nån polis.

Obs de på skatteverket är specialutbildade för kunna hantera skyddade identitet.

- på alla myndigheter finns anställda som är speciellt utbildade för att hantera skyddade personuppgifter. Inte bara på Skatteverket.

Sedan är det självklart att fler än 2 poliser som vet var han bor. Hans två övervakare på Frivården tex.

Sedan undrar jag var du fått uppgifterna om att han är smart?
Vad jag har hört är han på samma nivå som Ander Eklund, dvs svagbegåvad.
Att han sprang ut och våldförde sig på två kvinnor när han blivit kallad till topsning stärker ju inte din tes om att han är intelligent precis. Han hade snarare tur.

Hej att cykla omkring i en liten stad och våldta och inte åka fast ja då är man smart hävdar jag.

Nä han har inga två övervakare bara en. Niklas Eriksson är superskyddad framöver.

Hagamannen är ute och det går bra för han. Likaså kommer det gå bra för Niklas Eriksson.

Niklas har alltid vilja åka fast, alltid till sist blev Niklas beroende av att våldta, det var hans rop på hjälp.

Tack för att du läste.
Citera
2018-10-16, 15:59
Medlem
Citat:
Hej att cykla omkring i en liten stad och våldta och inte åka fast ja då är man smart hävdar jag.

Nä han har inga två övervakare bara en. Niklas Eriksson är superskyddad framöver.

Hagamannen är ute och det går bra för han. Likaså kommer det gå bra för Niklas Eriksson.

Niklas har alltid vilja åka fast, alltid till sist blev Niklas beroende av att våldta, det var hans rop på hjälp.

Tack för att du läste.

Helt ärligt, du hittar ju bara på. Givetvis är det inte enbart en person på frivården som övervakar och har kontakt med Niklas. Det fungerar inte så. Du är verkligen långt från verkligheten.
Jag har läst FUP, och i de förhör som hållts med Niklas framgår inte alls att han hade viljan att åka fast, däremot förstod han att han skulle åka fast när han avgett DNA vid Eurostop och han väntade bara på att få hem brev om att han skulle lämna DNA.

OM det nu är så att han är så superskyddad som du påstår, hur kan du då veta om detaljerna? ex att han enbart ska ha en övervakare?
Lägg ner med dina villfarelser nu, du gissar och hittar på.... Tack för att DU läste.
Citera
2018-10-16, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Helt ärligt, du hittar ju bara på. Givetvis är det inte enbart en person på frivården som övervakar och har kontakt med Niklas. Det fungerar inte så. Du är verkligen långt från verkligheten.
Jag har läst FUP, och i de förhör som hållts med Niklas framgår inte alls att han hade viljan att åka fast, däremot förstod han att han skulle åka fast när han avgett DNA vid Eurostop och han väntade bara på att få hem brev om att han skulle lämna DNA.

OM det nu är så att han är så superskyddad som du påstår, hur kan du då veta om detaljerna? ex att han enbart ska ha en övervakare?
Lägg ner med dina villfarelser nu, du gissar och hittar på.... Tack för att DU läste.

Hej wannabe supersnut,

Jag gissar bara...........

Tack för att du läste
Citera
2018-10-16, 18:34
Medlem
Citat:

Tack för att du läste.

- Att han inte åkte fast har nog mer att göra med polisens (tidigare) brist på rutiner vid sexualbrott av den här typen än hans intelligens. När de tog hjälp av expertis som styrde upp det hela på ett mer effektivt sätt så blev det ju snabbt genombrott i utredningen som tidigare stått och stampat på samma punkt (källa P3 Dokumentär).

Som någon nämnde här i tråden så är det troligt att Niklas lider av FAS (fetal alchohol syndrome) med de kognitiva och intellektuella nedsättningar, explosivitet och bristande impulskontroll som det medför.
Väldigt vanligt att de med FAS hamnar i kriminalitet, utanförskap och missbruk som vuxna.

Särskilt om de inte får rätt diagnos och stöd som barn.

En frontallobsskada (förvärvad hjärnskada) kan ju också vara något som ger bristande impulskontroll.

Mamman kanske unnade sig ett litet glas under graviditeten och pappan tappade lille Niklas på huvudet.
Inte omöjligt faktiskt.
Citera
2018-10-16, 18:51
Medlem
Citat:

Tack för att du läste.

Han är inte smart bara för att örebropolisen är usla på att lösa brott. Kolla på mordet i Hjärsta. Poliserna i den hålan tycks syssla ned annat än jobba för medborgarna.
Citera
2018-10-16, 18:55
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:

Tack för att du läste.

Hur fan kan du tycka att det går bra för Hagamannen som får tugga järnklubbor, han kommer alltid vara nojig över att det ska komma flera påhopp.

Endast en idiot kan påstå att någon är smart som våldtar i en liten stad utan att åka fast, hade Niklas varit det minsta smart hade han aldrig våldtagit någon utan uppsökt hjälp istället, det är så smarta människor agerar.

Jag skriver det igen, Niklas straff börjar nu i friheten.

Tack för att du läste, idiot.
Citera
2018-10-16, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZexeL
Du verkar insatt. Sitter du på ren info eller spånar du bara?
Har du riktig info, som kan verifieras, så hosta upp den.

Att han skulle vara smart, vad baserar du det på? Har du något belägg för hans påstådda intelligens? Du verkar vara lite tagen av GM, är det så att du är intresserad av honom på ngt sätt? Imponerad kanske?

Hej Nej info har jag inte men är insatt i hur vissa brottslingar tänker och reagerar.

Den metoden polisen i Örebro arbetade efter gjorde, Kina på 70 talet.

Tagen av GM nej fyfan men jag tycker att man ska få en annan chans i samhället.

Imponerad haha nä du.

Tack för att du läste
Citera
2018-10-16, 21:29
Medlem
Någon uppdatering kring Uddevalla? Har han setts igen? Eller var det någon som endast var lik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in