2018-10-12, 15:32
Medlem
Snorbromsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitrot
Ska ge te-bryggning ett försök igen. Jag måste ha gjort något fel.

Ja har lite tips till dig angående bryggning
mvh snorbromsen

https://minfil.com/Wf5cT3idb6/Kratom_te_pdf
Citera
2018-10-13, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacktrollet
någon som kan recensera red borneo? funderar nämligen på att köpa det nu när det är rea.

är ute efter något som huvudsakligen är euforiskt och avslappnande.

Jag tyckte den var dålig.
Citera
2018-10-13, 01:41
Medlem
Red Borneo är inte direkt dålig men den var relativt svag. Jag kör mest green maeng da. Kan ge lite eye wobbles men är stark och mångsidig.
Citera
2018-10-13, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fractalbob
Red Borneo är inte direkt dålig men den var relativt svag. Jag kör mest green maeng da. Kan ge lite eye wobbles men är stark och mångsidig.

Kanske blandade ihop den med red thai som var så dålig så jag hällde ut den i komposten.
Citera
2018-10-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorbromsen
Ja har lite tips till dig angående bryggning
mvh snorbromsen

https://minfil.com/Wf5cT3idb6/Kratom_te_pdf

Haha, tack! Dagens projekt blir att köpa tomma tepåsar och citronextrakt då.
Citera
2018-10-13, 23:18
Medlem
flashbacktrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lademikkeluredeg
Kanske blandade ihop den med red thai som var så dålig så jag hällde ut den i komposten.
jo red thai var definitivt ingen vinnare, duger dock att sova på.

hittills så gillar jag bara green vein, bäst eufori och avslappning.
Citera
2018-10-15, 02:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Har beställt hem från PS, Grön Malaysia. Har testat det två gånger och jag gillar verkligen det. Det ger en lättare eufori och man mår allmänt bra på det. Blandar två - tre matskedar i vatten och rör om.
Själva euforin är rätt kortvarig, men själva välmående består rätt länge. Ska garanterat beställa mer när det här tar slut.
Citera
2018-10-15, 04:30
Medlem
alientechnologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Har beställt hem från PS, Grön Malaysia. Har testat det två gånger och jag gillar verkligen det. Det ger en lättare eufori och man mår allmänt bra på det. Blandar två - tre matskedar i vatten och rör om.
Själva euforin är rätt kortvarig, men själva välmående består rätt länge. Ska garanterat beställa mer när det här tar slut.
Då är kanske ditt misstag att du handlar från prylshoppen. Jag skulle nog kräkas ihjäl om jag tog 2-3 matskedar. Har använt kartor i många år men aldrig kommit förbi 2 teskedar.
Citera
2018-10-15, 06:06
Medlem
Vilken skillnad det är om man beställer kratom från holland färgerna från äkta kratom jämfört med PS och SS är som natt och dag i kvalité, kvaliten är som natt och dag , beställ inte från svenska shoppar för dom tar överpris.. och kvaliten suuuger från svenskar shoppar ... lixom du kan köpa dunder kratom från holland 1kg för 1200kr och kvaliten är sjukligt bra. Gör inte samma misstag som jag att köpa från SS och PS utan jag började bestlla från holland och paketen kommer fram utan problem och är inne på min 12e beställning och alla brev har kommit safe and sound.

Bästa strainen enligt min erfarenhet av kratom.

1.red bali / red bornero (mot kronisk smärta och välmående / euforiskt)

2. Maeng Da (för energi och ångest/deppression

3. Green Malaysia (håller längre i effekt men ej lika potent som maeng da.

Som sagt beställ från utlandet och ifall tullen tar paktetet så oroa er inte eftersom du får inget skit och det förstörs bara av tullen.
Senast redigerad av doktorspice 2018-10-15 kl. 06:10.
Citera
2018-10-15, 13:48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alientechnology
Då är kanske ditt misstag att du handlar från prylshoppen. Jag skulle nog kräkas ihjäl om jag tog 2-3 matskedar. Har använt kartor i många år men aldrig kommit förbi 2 teskedar.

Det här med att kräkas märkte jag nyss att man kan göra om man tar för mycket. Ont i magen och huvudvärk har jag också. Och att man svettas som ett as är också en nackdel.
Men annars så känner jag mig på rätt bra humör.
Citera
2018-10-15, 13:57
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Aldrig tidigare testat Kratom men är lite nyfiken.. Hur ofta per vecka tar ni? Vad blir mängden ni tar under en dag/soft kväll? Funkar det att röka gräs till eller blir det illamående? Går det att medicinera sig själv mot ångest/depression? Hoppas på svar så jag inte glömmer bort detta senare
Citera
2018-10-15, 21:01
Medlem
Snorbromsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det här med att kräkas märkte jag nyss att man kan göra om man tar för mycket. Ont i magen och huvudvärk har jag också. Och att man svettas som ett as är också en nackdel.
Men annars så känner jag mig på rätt bra humör.

De brukar bli mycket bättre för magen om man gör te har inga problem med illamående och magen om jag gör te så rekommenderar det

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Aldrig tidigare testat Kratom men är lite nyfiken.. Hur ofta per vecka tar ni? Vad blir mängden ni tar under en dag/soft kväll? Funkar det att röka gräs till eller blir det illamående? Går det att medicinera sig själv mot ångest/depression? Hoppas på svar så jag inte glömmer bort detta senare

Jag gillar att ta det då och då kanske var tredje dag känner av kratomet mycket mer då och det är mycket mysigt att ha röka till det tar bort illamåendet vet av många som bytt ut beroende mot kratom det funkar jättebra tycker jag och andra jag känner mot ångest/depression lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in