2018-07-07, 02:00
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
säger bara Velvet Underground.

Ozzy menar jag.

Okej. Du är förlåten.

Velvet Underground har jag inte hört tillräckligt mycket för att uttala mig om.

Om jag däremot skulle säga nån svensk grupp skulle jag nog säga. ..hmm... Stiftelsen. Trodde faktiskt att Per Gessle skulle få sitta ensam på banala-texter-tronen tronen ett bra tag till, men ack vad jag bedrog mig....
Citera
2018-07-15, 16:47
Medlem
EdvardGriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
...du är polare med EdvardGrieg.
Och din avatar består av en bild på en katt.
Citera
2018-07-15, 17:30
Medlem
Dumhetsmuseets avatar
Du köper en extra Explorer till tandborstningen om brunnen sinar. Är du inte sugen spottar du ut det och har till kärringgroggen på kräftskivan. (Nej du bränner inte hemma längre, för mycket meck.)
Citera
2018-07-24, 00:57
Medlem
SuperTimors avatar
När du använder en separat GPS (Garmin, Navigon liknande) istället för en app på telefonen.

Bonuspoäng om (android) telefonen är kopplad till bilens stereo via AUX istället för blåtand, musik sparad lokalt på telefonens minneskort i MP3 format istället för Spotify.
Citera
2018-07-31, 15:15
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperTimor
När du använder en separat GPS (Garmin, Navigon liknande) istället för en app på telefonen.

Bonuspoäng om (android) telefonen är kopplad till bilens stereo via AUX istället för blåtand, musik sparad lokalt på telefonens minneskort i MP3 format istället för Spotify.

WT betyder inte gammaldags
Citera
2018-09-07, 10:42
Medlem
lol21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
säger bara Velvet Underground.

Ozzy menar jag.

Det har gått för lång tid för att Maiden och Ozzy ska vara WT idag, de är kultförklarade
nuförtiden vi lever inte på 90 talet längre lol
Citera
2018-09-07, 11:45
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lol21
Det har gått för lång tid för att Maiden och Ozzy ska vara WT idag, de är kultförklarade
nuförtiden vi lever inte på 90 talet längre lol
Jag gillar Sabbath men inte Ozzy solo. Det känns lite WT samma sak med Maiden.
Citera
2018-09-13, 03:18
Medlem
area50s avatar
När du efter första klunk ful-grogg på festen börjar att skrika med i låtar som "Dildo Sven", etc
Senast redigerad av area50 2018-09-13 kl. 03:33.
Citera
2018-10-14, 22:25
Medlem
flaess avatar
…du halsar direkt ur flaskan/burken istället för att hälla upp drycken i ett glas på restauranger eller caféer.

...du inte kan äta med kniv och gaffel.

...du stolt tatuerar in din sons WT-namn (Kenny, Jimmy, Liam, Kevin) på händerna, halsen eller rent av ansiktet.
Citera
2018-10-15, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperTimor
Hur fan kan en GPS från Garmin vara WT?
En riktig GPS är betydligt bättre än GPS-funktionen i valfri smartphone. Vill du ha enklaste vägen till din destination så är det en GPS i vindrutan som gäller. Har jämfört med min telefon som alltid lyckas hitta dåliga färdvägar. Det blir mer och mer tydligt ju större stadskärna man kör genom.

Det känns dock lite WT att inte ha inbyggd GPS i bilen.
Citera
2018-10-15, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
När du som ensam man skaffar hund (undantaget om hunden är tänkt att användas som jakthund).
Varför skulle det vara WT att skaffa hund om man är singel? Men en jakthund går bra för att hunden då har ett syfte? Då borde man kanske även kunna köpa en vakthund utan att få WT-stämpeln? Kanske även en sällskapshund? En ledhund om man är blind eller ser väldigt dåligt.
Citera
2018-10-22, 18:45
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
När du skriver nedsättande om andra på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in