2018-10-14, 15:09
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Nu ska jag låta väldigt patetisk här. Varit singel i en jävla massa år. Började äntligen tycka om en tjej på jobbet för någon vecka sedan och det var hon som tog initiativ och började kontakta mig på fb, instagram osv.

Vi träffades på krogen helgen efter, vi visste båda att vi skulle ses där och vi tyckte det skulle bli kul. Vi hälsade typ bara sen drog hon och efter det slutade hon skriva.

Tjejer är bra skumma. Det var lite mitt fel att jag redan hade föreställt mig ett förhållande med henne och sen tvärdog det utan att jag fattar varför. Känner mig helt förkrossad och jag hatar den känslan. Kände henne knappt men ändå känns det som jag har förlorat något.

Någon som varit lika patetisk och kan ge mig tips på hur man går vidare? Får se hur stämningen blir på jobbet i fortsättningen då vi är på samma ställe. Kanske bara är ett missförstånd.

Stog pratade med några andra tjejer när hon kom dit, kanske därför hon tog avstånd?
Citera
2018-10-14, 15:10
Medlem
Vad sa du till henne. Gav hon henne en långrandig kärleksförklaring efter några öl?
Citera
2018-10-14, 15:12
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Vad sa du till henne. Gav hon henne en långrandig kärleksförklaring efter några öl?

Nej det hoppas jag inte Träffades bara en kort stund så vi hälsade nog bara.
Citera
2018-10-14, 15:16
Medlem
Svårt att säga, kanske du var "för på"...?

"Stog pratade med några andra tjejer när hon kom dit, kanske därför hon tog avstånd?"

Jisses.. Lite väl sjukt att du tänker i dom banorna när du knappt känner henne, du får väl snacka med vem du vill? Som att den där bruden inte snackade med både en och två, kanske sju snubbar innan hon nådde fram till krogen😁
Citera
2018-10-14, 15:18
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Svårt att säga, kanske du var "för på"...?

"Stog pratade med några andra tjejer när hon kom dit, kanske därför hon tog avstånd?"

Jisses.. Lite väl sjukt att du tänker i dom banorna när du knappt känner henne, du får väl snacka med vem du vill? Som att den där bruden inte snackade med både en och två, kanske sju snubbar innan hon nådde fram till krogen😁

Som jag minns det så hälsade vi bara så förstår inte varför hon annars skulle bli så passiv. Klart jag får snacka med vem jag vill, försöker bara få klarhet då jag känner onaturligt mycket ångest just nu.

Ska fråga henne lite diskret på jobbet.

Om man mår såhär dåligt över en tjej man knappt känner, hur fan ska man våga släppa in någon i framtiden då?
Senast redigerad av AnkeborgBombare 2018-10-14 kl. 15:20.
Citera
2018-10-14, 15:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkeborgBombare
Nu ska jag låta väldigt patetisk här. Varit singel i en jävla massa år. Började äntligen tycka om en tjej på jobbet för någon vecka sedan och det var hon som tog initiativ och började kontakta mig på fb, instagram osv.

Vi träffades på krogen helgen efter, vi visste båda att vi skulle ses där och vi tyckte det skulle bli kul. Vi hälsade typ bara sen drog hon och efter det slutade hon skriva.

Tjejer är bra skumma. Det var lite mitt fel att jag redan hade föreställt mig ett förhållande med henne och sen tvärdog det utan att jag fattar varför. Känner mig helt förkrossad och jag hatar den känslan. Kände henne knappt men ändå känns det som jag har förlorat något.

Någon som varit lika patetisk och kan ge mig tips på hur man går vidare? Får se hur stämningen blir på jobbet i fortsättningen då vi är på samma ställe. Kanske bara är ett missförstånd.

Stog pratade med några andra tjejer när hon kom dit, kanske därför hon tog avstånd?
Ni skulle träffas på krogen och när hon kom dit stod du och pratade med någea andra tjejer. Ni hälsade typ bara innan hon drog. Nej, tjejer är inte konstiga. Du dissade henne. Det konstiga är att du inte förstår det själv.

Gav du henne din fulla uppmärksamhet när hon dök upp? Bjöd du henne på en drink? Eller stod du bara kvar där med de andra tjejerna?
Citera
2018-10-14, 15:24
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Ni skulle träffas på krogen och när hon kom dit stod du och pratade med någea andra tjejer. Ni hälsade typ bara innan hon drog. Nej, tjejer är inte konstiga. Du dissade henne. Det konstiga är att du inte förstår det själv.

Gav du henne din fulla uppmärksamhet när hon dök upp? Bjöd du henne på en drink? Eller stod du bara kvar där med de andra tjejerna?

Vi hade inte stämt träff. Hade bara sagt "då kanske vi ses ikväll" tidigare under dagen. Nej jag var nog inte jättepå men hon var ju inte på mig heller.
Citera
2018-10-14, 15:24
Medlem
Citat:
Som jag minns det så hälsade vi bara så förstår inte varför hon annars skulle bli så passiv. Klart jag får snacka med vem jag vill, försöker bara få klarhet då jag känner onaturligt mycket ångest just nu.

Ska fråga henne lite diskret på jobbet.

Om man mår såhär dåligt över en tjej man knappt känner, hur fan ska man våga släppa in någon i framtiden då?

Kanske hon tyckte du var tråkig eller intetsägande om ni bara hälsade på varandra, kanske hon ville att du skulle ta intiativ till något mer, brudar är knepiga varelser, minst sagt.. Låt det bara vara, skit i att fråga henne någonting, då kan du verka "needy" eller konstig, gör ingenting nu, det är mitt råd! Been there...vet hur du känner, har jag fel i om jag påstår att du varit singel länge och desperat efter kärlek och närhet?
Citera
2018-10-14, 15:33
Medlem
Citat:
Vi hade inte stämt träff. Hade bara sagt "då kanske vi ses ikväll" tidigare under dagen. Nej jag var nog inte jättepå men hon var ju inte på mig heller.
Det är din uppgift, som man, att ta med henne någonstans. Gör du inte detta så uppfattar hon dig som antingen oattraktiv som inte vågar, eller som att du inte är intresserad.
Citera
2018-10-14, 15:37
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Förstår att offerkoftan värmer skönt, men om man vill ha någon måste man själv visa det.
I ditt fall är hon den som tog initiativet och visat intresse från första början. Hon hoppades på respons från dig när ni sågs på krogen, men den uteblev. Du dissade henne.
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggLinus
Det är din uppgift, som man, att ta med henne någonstans. Gör du inte detta så uppfattar hon dig som antingen oattraktiv som inte vågar, eller som att du inte är intresserad.
Ja, desutom var det ju hon som tog initiativ från början. TS verkar inte förstå att han måste ge gensvar om det ska bli nåt mellan dem.
Senast redigerad av DoraF 2018-10-14 kl. 15:40.
Citera
2018-10-14, 15:48
Medlem
patriss avatar
Det är nog för att du "bara" hälsade. Hon uppfattade väl dig som tråkig. Som någon annan sa, låt bli att fråga utan vänta ut det bara.
Citera
2018-10-14, 16:06
Medlem
Skälen kan vara lika många som det finns kvinnor på jorden.
Celibat är alltid ett fungerande alternativ om man vill ha sinnesfrid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in