Citat:
Ursprungligen postat av
jenlov
Känns som att den killen generellt får lätta frågor. Skötkonnung-frågan känns som den hör hemma på max 50000 kr-nivån, han fick den på 225 000. På 75000-kr fick han vilken film som inte var regisserad av Spielberg, med Stjärnornas krig som alternativ. Till med jag som är urusel på filmregissörer vet att Spielberg inte regisserat Stjärnornas krig. Den frågan känns snarare som 10000 kr-nivån.
Just ja, Spielberg-frågan glömde jag. Jag är likt dig röten på såna frågor men den var ju extremt lätt även om man dessutom avskyr sådana filmer. Det har ju liksom inte undgått någon infon om Stjärnornas Krig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Glidarmannen
Har precis kollat på gårdagens avsnitt på TV4-Play och kan bara instämma i det som redan konstaterats av Kostymnisse, Minsk-frågan måste vara en av de värsta missarna någonsin och på två personer. Inte en ens ett försök till att resonera om vart de andra städerna är belägna och med allt som skrivits senaste åren om konflikten i östra Ukraina , Eurovision 2017så har uppenbarligen Kiev aldrig fastnat.
Killen efteråt var bra men fick som sagt lätta frågor, Gunners-frågan på den nivån var väl lätt även för den som inte är speciellt sportintresserad,
Just ja, Eurovision var där med, det borde ju Magnus klarat även av den anledningen.
Gunners tyckte jag var extremt lätt men jag är såpass fotbollsintresserad att jag inte visste om det var det som gjorde det eller om det verkligen var så lätt. Man kan ju koppla namnet iofs om man tänker till även som icke-fotbollskunnig.