2018-10-11, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JuhuSumiala
Tack för att du inte underskattar mitt intellekt. Ja och även om jag låt säga inte skulle kunna avgöra så skulle säkert min ena bror som är utbildad inom området det.

Utbildad inom vilket område?
Citera
2018-10-12, 13:14
Avslutad
RobRoys: Juridik, han är numera överåklagare, främst verksam vid en HovR.

I väntar på remiss till gastroskopi till er som läst tråden och är insatta: Vad är troligast; att mitt förhöjda CA 72.4-värde (men inte CA 19.9) är någon slags benign åkomma såsom magsår eller magkatarr eller att det verkligen är cancer?

Hur bedömer ni sannolikheten för benign sjukdom resp. cancer. 90 vs 10 % eller kanske möjligtvis 80 vs 20 %?

Jag litar mer på flashbacks samlade kunskap än läkarkårens.
Citera
2018-10-12, 14:47
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Jag vill inte stöta mig med "bortmedfifittor" men feministäckel får gärna önska mig döden. Dör jag, dö ni. Ni ska brinna.

Lägenhet i Novaliches Quezon City, Metro Manila: 4000 peso, ca 650 kr per månad
https://i1.wp.com/www.mrsgeek.com/wp-content/uploads/2015/03/12.1-Manila-Philippines.jpg
https://www.olx.ph/item/studio-type-apartment-for-rent-in-novaliches-qc-ID8wGIF.html?h=edd7e0e71b
https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=Sweden&country2=Philip pines&city1=Stockholm&city2=Valenzuela&tracking=ge tDispatchComparison
Och här kan du göra testerna jag gjorde, även om de är dyrare här än där jag gjorde mina: https://exactcheck.com.ph/index.php/services

Leva för en tiondel av priset i Stockholm. Vad kostar det att knulla då kanske vissa undrar. I praktiken gratis med vem du vill.
http://www.wikisexguide.com/wiki/Philippines - köpa sex går såklart också utmärkt.

Detta vill jag ska stå här dagen jag dör för alla stackars svenska förtryckta svenska män. Lev medan ni kan och en sak till; glöm alla feta och fula svenska feministfittor. Det tar inte ens en dag...
Små petita asiater är supertajta i mössen. Jag vet. Se till att använda kuken flitigt och på ett vettigt sätt medan ni fortfarande lever. Imorgon kan ni ha vara diagnostiserade med kukcancer.

Att älska är att leva !

Jag älskar och jag saknar henne. Min flickvän Malaya Mendoza
Hon är så liten, fin och sexig så det knappt är sant !!
https://imgur.com/a/CZPmVL9

Jag är inte feminist, men bra att du uttrycker dina åsikter.

Tack för svaret, uppskattat!
Citera
2018-10-12, 18:44
Medlem
Fûrims avatar
Hur får man svaren? Jag var på besök hos VC för 2 veckor sedan för jag var orolig för cancer. Fick en undersökning och blodprov togs, jag fick infon att jag skulle få reda på provsvaren inom 4 veckor.

Idag fick jag ett brev från VC där jag är kallad till ett möte med en ST-läkare. Det stod inte anledningen till kallelsen eller något.

Jag kan inte heller se provsvaren på 1177.se mina sidor.

Jag har ett tidigare ärende hos VC av annan anledning och nu är jag orolig att jag skall få ett cancerbesked när jag går på mötet.

Fråga: Om det är cancer, bör man inte bli uppringd och ombedd att komma in akut istället för att gå på ett möte om några veckor?

Eller är det troligare att kallelsen har med mitt andra ärende att göra?

Förstår att man bara kan sia, har någon varit i samma sits? Har jag rätt att ringa VC på måndag och kräva svar vad mötet handlar om?
Citera
2018-10-13, 09:57
Bannlyst
Ett tips är att ändra kost HELT nu! Inget socker inte ens fruktos! Inga kolhydrater! Finns flertal människor som dödat sin cancer via kosten!

Beror givetvis på hur långt det gått! Men seriöst tips kolla upp det! Finns många dokumentärer som inte är fejk..

En väns släkting gjorde samma sak! Helt utan cancermedicin.
Citera
2018-10-13, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Ett tips är att ändra kost HELT nu! Inget socker inte ens fruktos! Inga kolhydrater! Finns flertal människor som dödat sin cancer via kosten!

Beror givetvis på hur långt det gått! Men seriöst tips kolla upp det! Finns många dokumentärer som inte är fejk..

Det finns ingen som ätit sig frisk från cancer. Sprids en massa myter som bagatelliserar cancer.
Citera
2018-10-13, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Det finns ingen som ätit sig frisk från cancer. Sprids en massa myter som bagatelliserar cancer.

Nej! Har ett levande bevis på detta! Läkaren kan inte ge förklaring hur det gått.. socker=bränsle för cancer.

Sen att det Funkar för alla eller 1 på 100.000 vet inte jag. Vet att det funkade iaf! För den personen valde kosten ist för medicin och cellgift!!

Varför tror du sockerrik mat och onyttigheter ökar cancer markant?
Senast redigerad av chloemm 2018-10-13 kl. 11:02.
Citera
2018-10-13, 11:46
Medlem
Citat:
Nej! Har ett levande bevis på detta! Läkaren kan inte ge förklaring hur det gått.. socker=bränsle för cancer.

Sen att det Funkar för alla eller 1 på 100.000 vet inte jag. Vet att det funkade iaf! För den personen valde kosten ist för medicin och cellgift!!

Varför tror du sockerrik mat och onyttigheter ökar cancer markant?
Att onyttigheter ökar risken. Är inte samma sak som att någon som redan fått cancer i sig
kan botas genom att undvika socker
Citera
2018-10-13, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Att onyttigheter ökar risken. Är inte samma sak som att någon som redan fått cancer i sig
kan botas genom att undvika socker

Okej om det inte var ändrad kostad som gjorde min väns släkting frisk så var det jesus
Citera
2018-10-13, 15:02
Medlem
Myst1cs avatar
Citat:

Sluta upp med dessa dumma påståenden. Folk som du, som sprider denna pseudovetenskap har ingen kunskap i biokemi eller andra processer i kroppen för den delen. Hade ni haft det så hade ni snabbt förstått att eliminering av socker och kolhydrater från dieten inte är någon mirakelmedicin.
Citera
2018-10-13, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Myst1c
Sluta upp med dessa dumma påståenden. Folk som du, som sprider denna pseudovetenskap har ingen kunskap i biokemi eller andra processer i kroppen för den delen. Hade ni haft det så hade ni snabbt förstått att eliminering av socker och kolhydrater från dieten inte är någon mirakelmedicin.

Okej vi säger så! Men. Om du nu vet, hur kunde personens cancer försvinna utan cellgifter eller mediciner?
Citera
2018-10-13, 15:51
Medlem
udons avatar
Citat:
Regelbunden motion ökar risken för skador mer än vad den sänker risken för sjukdomar. Och om man kompenserar ökad lågintensiv motion med mer mat som de flesta gör så ökar även risken att drabbas av sjukdomar. Fel alltså i mångt och mycket.

Haha vilken bullshit. Typiskt tjockissvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in