2018-10-10, 14:22
Medlem
NykteristJaVissts avatar
Äter man kött så är detta oundvikligt. Sök upp chrisbeatscancer på youtube och låt han HELA DIG!!
Citera
2018-10-10, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blåtå
Googla dr christina sanchez cannabis tex.

Det finns. I en grupp om cbd på facebook var det en som hade botat sina hudcancer, läkaren sa att det kan försvinna av sig själv naturligt
Om det vore så enkelt att cancer botas med billig cannabisolja så hade inte sjukvården tvekat
en minut. Speciellt i Sverige där sjukvården bekostas av samhället och inte bedrivs på ett
privat kapitalistiskt vis. Dessutom har nog läkare och sköterskor mer än tillräckligt att göra.
Citera
2018-10-10, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Citat:
Lyssna inte på skitsnack om alternativa lösningar på cancer.

Du har ett avvikande svar, vad jag förstått. Detta efter att du beställt egna tester? Isåfall går du till den svenska sjukvården och kollar dig. Hade en bekant som led av magsmärtor i många år och orolig mage. Han dog till slut i långt framskriden cancer inom några månader efter diagnos. Du borde ligga bra till om allt var ok för 4 år sedan (då hade det gått säkert 3-4 år sedan vi diskuterade hans mage som pågått i flera år). Absolut att du kan hinna bli väldigt sjuk men jag tror inte att det var för 3 år och 363 dagar sedan eller så, som cancer i sådana fall skulle exploderat i din kropp.
Ungefär lika lite som jag lyssnar på alternativa lösningar om exv. rymdfarkoster som aldrig fungerade. De prototyper som inte lyckas nå rymden självdör. Men ibland finns det dock enkla lösningar som troligen pga av de som iscensätter masshysteri inte har makt eller ekonomiskt intresse av att hitta en enkel lösning. Här om återgången till normaltillståndet efter lilla istiden, mao den s.k. globala uppvärmningen som människan oftast ges skulden.
Här är en mycket enkel lösning på ett stort problem som eliten bakom masshysterin bakom "uppvärmningen" inte vill lyssna till eller ta på allvar:
https://www.ted.com/talks/danny_hillis_exploring_options_for_solar_geoengine ering#t-179525
Citat:
Du har ett avvikande svar, vad jag förstått. Detta efter att du beställt egna tester?
Yes, ett avvikande svar. Jag gissar på att det tog minst lika lång tid att gå från 2 till 7 som från 7 till 18. Om det stämmer borde jag vara relativt tidigt upptäckt i min ev. cancerdiagnos.
Men att jag beställde testen är lite av en myt, jag gjorde dom på plats i the City of Love, nämligen här: https://imgur.com/a/fGoeTtQ
Senast redigerad av JuhuSumiala 2018-10-10 kl. 15:08.
Citera
2018-10-10, 14:58
Medlem
SVHDDs avatar
Du hittar en kran som säljer hq gräs.
Citera
2018-10-10, 14:58
Medlem
Blåtås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Om det vore så enkelt att cancer botas med billig cannabisolja så hade inte sjukvården tvekat
en minut. Speciellt i Sverige där sjukvården bekostas av samhället och inte bedrivs på ett
privat kapitalistiskt vis. Dessutom har nog läkare och sköterskor mer än tillräckligt att göra.

Skiten är korrupt, vakna!
Citera
2018-10-10, 15:02
Medlem
Hegamons avatar
Till TS. Börja med CBD olja. Vissa säger det är hokus pokus och andra menar det hjälper mot cancer. Fundera på om du 100% kan utesluta kolhydrater och enbart leva på fett, kroppen bildar ketoner. Cancern får ej tillfälle att växa, vilket är en seriös uppfattning.
Citera
2018-10-10, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SVHDD
Du hittar en kran som säljer hq gräs.
Jag vill inte röka något jävla fucking ogräs. Sämsta skiten man kan bli hög på. Horse, rökheroin däremot. Ge mig det så kommer inga klagomål eller stämningar riktas mot den svenska vården.
Citera
2018-10-10, 15:19
Medlem
Observerads avatar
Väldigt tråkigt att höra. Lider med dig.

Du kanske redan har fått den här frågan, men har du haft tidigare besvär med magen? Har du haft olika symptom genom åren?
Citera
2018-10-10, 15:24
Avslutad
[quote=udon|65492627]
Citat:
Otroligt många inlägg som genereras pga ett egen beställt test som visat ett avvikande värde.
Nja vet jag inte, med tanke på att magcancer är den tredje dödligaste sjukdomen och att Ca 72.4 har relativt god pricksäkerhet så det kan diskuteras.

Citat:
Fullständigt meningslöst att spekulera över dödsdomar och vårdinsatser.
Varför skulle det vara "fullständigt meningslöst" när den säkraste av alla cancer markörer som finns visar kraftigt förhöjda värden?

Citat:
TS; I de flesta fall innebär en cancerdiagnos otur i det genetiska lotteriet. Men självklart kan du påverka risken för många cancerformer genom din livsstil. Bara att motionera tillräckligt sänker risken betydligt för många sjukdomar.
Nej, magcancer har bara en ärftlig komponent på mellan 5 och 10 %. Resten är livsstil och eller bara ren otur. Bara när magcancer drabbar personer under 30 år så stiger sannolikheten för ärftlighet markant.
Citera
2018-10-10, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Väldigt tråkigt att höra. Lider med dig.

Du kanske redan har fått den här frågan, men har du haft tidigare besvär med magen? Har du haft olika symptom genom åren?
Nej faktiskt kärnfrisk i övrigt. Alla övriga 254 testerna visade kanonbra värden. Deprimerad, eller rättare sagt väldigt trött på livet, har jag dock varit länge men det räknas ju till psyket.
Citera
2018-10-10, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Har jag påstått det då?

Motion sänker risken att insjukna i en rad cancersjukdomar. Vet du vad risk är?
Kan du nämna bara en enda cancerform där motion i sig sänker cancerrisken?
Vet du hur risk räknas på populationsnivå?
Citera
2018-10-10, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Regelbunden motion sänker risken för många sjukdomar, men självklart kan även elitidrottare insjukna. Det har inget med risken på populationsnivå att göra.
Regelbunden motion ökar risken för skador mer än vad den sänker risken för sjukdomar. Och om man kompenserar ökad lågintensiv motion med mer mat som de flesta gör så ökar även risken att drabbas av sjukdomar. Fel alltså i mångt och mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in