Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Ditt sätt att oombedd sätta dig till doms över nån du finner vara dig misshaglig är skrämmande. För mig, skall tilläggas.
Det måste vara skönt för dig att Flashback finns. Här kan du anonymt få utlopp för vrede, frustration och ett tydligen närmast oemotståndligt behov av att offentligt kränka SD -en, åtminstone ännu så länge, odömd person.
OffT:
Vet din [ev] familj vad du håller på med?
Carina78 ...Jag vet att det är svårt för en del människor att ha åtminstone en liten uns av självinsikt! Nu är det så att polisen har EN misstänkt o det är SD! Så även jag fortsätter att följa polisen val av den misstänka, för de har ju inte tagit bort honom än!
Att göra som DU gör , tycker jag är fruktansvärt!! Du sitter o pratar negativt om en kvinna som blivit mördad! DU känner inte ens henne o du går tillbaka några århundraden, för ett straff hon skulle fått då??! Jag är iallafall så tacksam att Equeminiakyrkan , har haft förbön för Lena o att de var på plats i Örebro. På Facebook kan du se hur många det är som bryr sig o vill hjälpa de anhöriga med deras sorg.
Kyrkan vet att det är 2018 nu o att det var en annan tid på 1700-1800-talet.
Du tänker INTE på Lenas barn!! Däremot ska man tydligen tänka på SDs barn? Varför undrar jag eftersom de har sin pappa kvar i livet o de har chansen att fråga sin pappa om allt!
Jag får verkligen hoppas på att du inte arbetar med BARN eller människor övht , för det kan ju bli en katastrof av det.