Citat:
Ursprungligen postat av
AnOldBeginning
Får man fråga vilket land detta var i och pris? PM funkar också om du är rädd för outning av folk du känner.
Hoppas det inte är cancer och att det oavsett går bra för dig - och lyssna inte så mycket på de rent konkreta råden i tråden gällande hur du ska behandla det (som att inte äta x och inte göra y). Lyssna på de generella tipsen, men inte på de konkreta utan att gräva själv innan, då det mesta är kvaksalveri, och börjar man plötsligt lita på en anonym forumist än på en läkare så är man illa ute i 99% av fallen.
Jag skickade dig ett privat meddelande men övriga förtjänar också att läsa efter så många hjärtliga råd. Jag personligen har inget att frukta, oavsett om det är kräfta eller bara magkatarr, förutom att mina barn far illa eller bara skäms pga mina flyktiga inlägg med den här användaren.
Jag gjorde testerna i både Kambodja och Vietnam, i Phnom Penh respektive Hanoi. Sammanlagt betalade jag motsvarande, om jag minns rätt, ca 1600 dollar för alla 255 st. Men sen röntgade jag lungorna också som var relativt dyrt.
Vänligen Marcus Andersson