2018-10-11, 18:53
Avslutad
Fan vad sorgligt med Harbuzi. 32 år, det är ju fan ingenting. Vad jag läste så hade han tydligen spelat någon padelmatch kvällen innan? Kanske ligger något i det där med hjärtmuskelinflammation?
2018-10-11, 19:00
Medlem
Han hade verkligen talangen, och det pratades mycket tidigt i hans karriär om talangen han besatt
Vila i frid
2018-10-11, 19:10
Bannlyst
Labbe.. fan vilken chock. En spelare jag följde mycket förut. Inte länge sedan jag var inne på hans instagram.
2018-10-11, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salo
Kan inte tänka mig att Labbe inte genomgått en hjärtscreening någon gång under sin karriär. Då hade han känt till eventuella hjärtfel.

Nej det är inte säkert. Turinas hjärtfel upptäcktes först efter vävnadsprover skickats till nåt laboratorium. Han hade en defekt gen i hjärtmuskeln. Den hade nog aldrig kunnat upptäckas vid en screening.

Nisses hjärtfel var känt i många år men blev värre med åren. Labinot slutade väl för flera år sedan? Därmed lär han inte genomgått en screening på ett tag heller.

Hjärtat stannar bara inte på en ung, frisk människa utan anledning.
2018-10-11, 19:17
Bannlyst
Någon som vet om han hade barn och fru?
2018-10-11, 19:18
Medlem
Runjus avatar
Labinot har levt ett (wannabee) gangsterliv i malmö och främst i Turkiet länge. Sånt tär väl på hälsan, medfött eller ej. Han var verkligen inte guds bästa barn.

Synd på en sån talang. Tragiskt på nåt sätt.
2018-10-11, 19:18
Bannlyst
Förstår inte hur man som förälder orkar prata med tidningar samma dag som ens son har gått bort.

Vila i frid Labbe
2018-10-11, 19:32
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Förstår inte hur man som förälder orkar prata med tidningar samma dag som ens son har gått bort.

Vila i frid Labbe
Folk reagerar olika. Chocken kan komma långt efteråt.
2018-10-11, 19:45
Medlem
McCreepys avatar
Väldigt tråkigt såklart. Befann han sig här i Malmö när det hände eller?
2018-10-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Riktigt tragiskt. Man undrar vad som gör att en ung elitidrottares hjärta plötsligt stannar.
Enligt Molde-anfallaren Pawel Cibicki ska Labinot Harbuzi inte ha uppvisat några tecken på ohälsa under onsdagen. Men bara ett halvt dygn senare, på torsdag morgon, hittade 59-årige pappan Ismet sin son i ett kritiskt läge och tillkallade hjälp.
Tragiskt, undrar vad som hände? Märkligt att ha sin föräldrar förbi på vardagsmorgon, som dessutom är i arbetsför ålder.
Ringde han dem istället för 112 eller något annat som fick dem att ana oråd?
2018-10-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Han hade ju fel om Poya, det skrevs ju att han skulle få gå nu. Balkander har ju länge drivit den tesen och har nu bränt varje chans att verka seriös i nåt han skriver.
....

GP hade som sagt fel, det går ju inte att hävda annat iom att Poya inte sparkades. Endast den som heter Mattias Balkander kan ju hävda motsatsen.
Jag är inte Balkander, men om Poya får dojan efter fem matcher till så är de inte helt snett ute.

Tråkigt när klubbar läcker så här, påminner om när Alm fick gå i början av maj 2016.

Det var samma sak vid tillsättningen av Poya, med Brännström som "först fick jobbet". Hur var det när Lennartsson fick gå, läckte det också i förväg?

Vad har hänt Laul, har han alltid varit så Göteborgsprofilerad och bakåtsträvande?
2018-10-11, 21:09
Medlem
Pallestroms avatar
Sorgligt angående Labinot.
Hade riktig talang men också vissa andra problem och saker som lockade.
Minns när han gjorde första målen dagen på (dåvarande) Swedbank efter en hörna.
Var på plats och fick njuta av detta dagen innan min dotter föddes.

RIP

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in