2018-09-23, 14:40
Medlem
BAT verkar intressant.
NANO är väl den mest användbara cryptovalutan i och med hastighet samt låga avgifter, jag har dock inte köpt något än, tror marknaden kommer fortsätta neråt ett tag till.
Citera
2018-09-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gedrud
BAT verkar intressant.
NANO är väl den mest användbara cryptovalutan i och med hastighet samt låga avgifter, jag har dock inte köpt något än, tror marknaden kommer fortsätta neråt ett tag till.

ALQO, säger bara det, inte många coins som kommer gå bättre än detta närmaste året.

Bat x10 = 1 170 000 000 mcap
Alqo x10 = 100 000 000 mcap
Citera
2018-09-28, 10:23
Medlem
Då jag har blivit av med min Nano key och inte har köpt en ny så har jag fortfarande alla mina TRX på Etherum walleten. Binance har ju tidigare konverterat TRX när man för över till deras wallet. Vet ni hur länge det kommer vara tillgängligt? Kommer jag förlora mina TRX om jag lämnar dom på min ETH wallet?
Citera
2018-09-28, 11:51
Medlem
YourVoices avatar
Har någon hört talas om https://primas.io/? Det kan bli intressant om det faktiskt blir populärt. Deras koncept är att innehåll på webben ska märkas med ett unikt fingeravtryck på blockchain, samt fungera ungefär som steem, där man kan tjäna tokens genom att skapa och sprida innehåll (fast inte knutet till en enda plattform/webbplats).
Citera
2018-10-04, 21:05
Medlem
GVT har varit uppe i tråden för nästan ett år sedan, men det är nu som det börjar hända grejer.
30 Okt så lanseras deras produkt - en riktig fungerande produkt, till skillnad från 99% av alla andra coins.

https://coinmarketcap.com/currencies/genesis-vision/

Nog en tidsfråga innan vi ser market cap skjuta i höjden om lanseringen går bra, och investerare börjar använda produkten.
Man kommer även kunna tjäna cash om man börjar använda tjänsten och investerar sina GVT's i managers som tradear åt en. Crypto och Forex trading kommer finnas tillgängligt vid lansering, senare lägger man till stocks och futures.

Deras FAQ: https://medium.com/@genesisvisionary/genesis-vision-faq-af9932fbe9a6
Citera
2018-10-04, 22:03
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gedrud
BAT verkar intressant.
Ja den och HTMLcoin lär ju vara dom två "must haves inom krypton", båda två kommer göra oss alla rika.
Citera
2018-10-05, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
GVT har varit uppe i tråden för nästan ett år sedan, men det är nu som det börjar hända grejer.
30 Okt så lanseras deras produkt - en riktig fungerande produkt, till skillnad från 99% av alla andra coins.

https://coinmarketcap.com/currencies/genesis-vision/

Nog en tidsfråga innan vi ser market cap skjuta i höjden om lanseringen går bra, och investerare börjar använda produkten.
Man kommer även kunna tjäna cash om man börjar använda tjänsten och investerar sina GVT's i managers som tradear åt en. Crypto och Forex trading kommer finnas tillgängligt vid lansering, senare lägger man till stocks och futures.

Deras FAQ: https://medium.com/@genesisvisionary/genesis-vision-faq-af9932fbe9a6

Stigit 2 dollar bara sen inlägget igår.
Citera
2018-10-10, 20:25
Avslutad
Jag har planera på att lägga pengar i kryptovaluta och verkar som att 2017 den här tidpunkten var stora för många som hade bitcoins

Jag tänker lägga 5000 sek men frågan är om trenden kommer att dö ut eller är kryptovaluta här för att stanna precis som Facebook, YouTube och Google?

Man märker mer och mer i it branschen att mellanhänderna försvinner mer och mer, just därför man handlar på på nätet
Citera
2018-10-11, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Jag har planera på att lägga pengar i kryptovaluta och verkar som att 2017 den här tidpunkten var stora för många som hade bitcoins

Jag tänker lägga 5000 sek men frågan är om trenden kommer att dö ut eller är kryptovaluta här för att stanna precis som Facebook, YouTube och Google?

Man märker mer och mer i it branschen att mellanhänderna försvinner mer och mer, just därför man handlar på på nätet

Finns 2000+ olika kryptovalutor men bara 1 google 1 facebook.

Kryptovalutor används inte idag egentligen och om de mot förmodan skulle användas i framtiden så är det nog bara ett par få av dessa 2000 som redan finns idag som kommer används alternativt en ny krypto som inte finns idag ännu.

5000kr är inte speciellt mycket pengar att investera.
Citera
2018-10-12, 08:07
Medlem
Tråden är full av idioter som inte förstår sig på vad som är unikt och inte.
Citera
2018-10-12, 17:08
Medlem
DontTrustVerifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen

Frågan om trenden kommer dö ut så behöver du inte vara orolig. Det är klart det skulle kunna hända, men även om priset i de flesta kryptovalutor har rasat så händer det extremet mycket på utvecklingsidan. Så jag tror det är en extremt lite chans att treden inte fortsätter. Kryptovalutor har helt enkelt för stor potential.

Jag föreslår att du läser på lite om Bitcoin till att börja med då allt startade där för att sedan fortsätta att fördjupa dig om du tycker att det är intressant. https://lopp.net/bitcoin.html är bästa sidan med samlade resurser.

Om du bara vill köpa någon coin så köp bitcoin och krydda till med några andra av de stora du tycker låter spännande.
Citera
2018-10-12, 20:59
Medlem
savadskis avatar
savadcoin har ja hört bra saker om, bara ett litet tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in