2018-10-10, 11:22
Bannlyst
Länsförsäkringar ska ha mest nöjda kunde. Eller iaf toppen.

Har varit där inne 4 gånger nu. Och varje gång är det 7-12 hmm hur säger man detta på en fint sätt. Icke svenskar. Har alltså inte sätt EN ENDA svensk. på 4 gånger. Så 28-48 icke svenskar 0 svenskar.

Vad är detta? Är detta verkligen en seriös bank?
Citera
2018-10-10, 11:24
Medlem
DRD4s avatar
Vars samma med försäkringarna för mig, men araber etc har väldigt stora kontaktnät, klaner, kusiner etc så antagligen vanligt att anställda rekryterar i dom? snöbollseffekt.
Citera
2018-10-10, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm

Har varit där inne 4 gånger nu. Och varje gång är det 7-12 hmm hur säger man detta på en fint sätt. Icke svenskar. Har alltså inte sätt EN ENDA svensk. på 4 gånger. Så 28-48 icke svenskar 0 svenskar.

Jo det verkar ju som det är en seriös bank om de fått ett sådant toppbetyg eller så är det ingen som vågar klaga på brorschorna.
Det är ganska vanligt att när en väl kommer in, så drar de in fler. Länsförsäkringar här ser inte ut på det sättet, inte än i varjefall vad jag vet.
Citera
2018-10-10, 12:15
Medlem
Citat:

Är det kunder eller anställda du menar. Där jag varit har det nästan uteslutande varit svenskar, någon enstaka invandrare som kund.

Jmf man med Swedbank som har personal utan kunskap så är de betydligt mer seriösa. En svensk utan kunskap är lika oseriöst som en invandrare utan kunskap.
Citera
2018-10-10, 12:15
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:

Menar du att kunderna eller anställda som är ickesvenskar?

Enkel förklaring om du syftar på kunderna kan vara att svenskar sköter sina ärdenden via internet och telefon.
Citera
2018-10-10, 12:41
Medlem
Varför besöker du banken? 🤨
Citera
2018-10-10, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mattoys
Är det kunder eller anställda du menar. Där jag varit har det nästan uteslutande varit svenskar, någon enstaka invandrare som kund.

Jmf man med Swedbank som har personal utan kunskap så är de betydligt mer seriösa. En svensk utan kunskap är lika oseriöst som en invandrare utan kunskap.
Kunderna

Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Menar du att kunderna eller anställda som är ickesvenskar?

Enkel förklaring om du syftar på kunderna kan vara att svenskar sköter sina ärdenden via internet och telefon.
Kunderna

Citat:
Ursprungligen postat av lajm
Varför besöker du banken? .
Bytar från Handelsbanken till länsförsäkringar. Eller försöker iaf. Och har en väldigt väldigt väldigt stor summa på handelsbanken. Och jag är arbetslös och inte jobbat någon gång i mitt liv. Och kommer troligen aldrig jobba heller.

Alla pengar kommer ifrån spel. Och har kvitto/kontoutdrag bevis från spelsidor osv. Ändå verkar länsförsäkringar svårt att fatta.
Citera
2018-10-10, 14:25
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Kunderna

Kunderna

Bytar från Handelsbanken till länsförsäkringar. Eller försöker iaf. Och har en väldigt väldigt väldigt stor summa på handelsbanken. Och jag är arbetslös och inte jobbat någon gång i mitt liv. Och kommer troligen aldrig jobba heller.

Alla pengar kommer ifrån spel. Och har kvitto/kontoutdrag bevis från spelsidor osv. Ändå verkar länsförsäkringar svårt att fatta.

Dom har nog svårt att fatta för att du har närmare 2 miljoner i skuld på KF och ligger under skuldsanering...
Citera
2018-10-10, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitrage
Dom har nog svårt att fatta för att du har närmare 2 miljoner i skuld på KF och ligger under skuldsanering...

Det stämmer . Kronofogden är helt borta, alla inkasso bolag är helt borta.
Citera
2018-10-10, 15:38
Medlem
8bitrages avatar
Citat:
Det stämmer . Kronofogden är helt borta, alla inkasso bolag är helt borta.

Grymt arbetat!
Citera
2018-10-10, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitrage
Grymt arbetat!

Tack men en stor del preskriberades nu i oktober Inte inkasso dock
Citera
2018-10-11, 13:14
Medlem
Jag har Länsförsäkringar (försäkringar på bilarna, hyresfastigheten, villan och sommarstugan), har de även som företagsbank och är väldigt nöjd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in