Citat:
Det var vi nog alla tills att röken skingrat sig och det framgick att en övergiven militärflygplats hade bombats på ett minst sagt amatörmässigt sätt.Den stora förloraren av bombningen var Alex Jones, vars reaktion höjde många ögonbryn och ledde till att Q outade honom som dubbelagent.
Citat:
Har du läst Sun Tzu's "on The Art of War"?Angående Jared Kushner läste jag på Wikipedia att han visst varit för bombningen och bidragit till trump beslut:
Citat:
Den 7 april 2017 beordrade president Trump en missilattack på en syrisk flygbas i Shayrat. Missilattacken var ett svar på Bashar al-Assads användning av kemiska vapen den 4 april i Syriska inbördeskriget.[19] Kushner ska ha varit drivande i Trumps beslut och vann kampen om presidentens medtycke mot Vita husets chefsstrateg och rådgivare Steve Bannon som sägs ha varit emot missilattacken.
18. All warfare is based on deception.Trumpadministrationen kanske vill att fienden skall tro att juden Kushner är judarna trogna?
19. Hence, when able to attack, we must seem
unable; when using our forces, we must seem inactive;
when we are near, we must make the enemy believe we
are far away; when far away, we must make him
believe we are near.
20. Hold out baits to entice the enemy. Feign disor-
der, and crush him.
21. If he is secure at all points, be prepared for him. If
he is in superior strength, evade him.
22. If your opponent is of choleric temper, seek to irri-
tate him. Pretend to be weak, that he may grow arro-
gant.
23. If he is taking his ease, give him no rest. If his
forces are united, separate them.
24. Attack him where he is unprepared, appear
where you are not expected.
25. These military devices, leading to victory, must not
be divulged beforehand.
Källa: https://sites.ualberta.ca/~enoch/Readings/The_Art_Of_War.pdf
Jag har nämnt det flera gånger förut: Lyssna inte på vad dom säger — titta på vad dom gör.
Jag hörde en förklaring av att juden Kushner föreslagit bombning av judarnas fiende Syrien/Assad.
Jag observerade en harmlös bombning av en övergiven flygplats (senare uppföljt av en bombning av en påstådd kemisk fabrik som gynnade Assad).
Lyssna inte på vad dom säger — titta på vad dom gör.
Judar och andra kriminella ljuger för egen vinning. Om ingen lyssnar på deras lögner är dom maktlösa.