2018-10-09, 21:34
Medlem
Tjena har röda tamol xx med X skåra på ena sidan o på andra står de signature 200 mg. Jag vet inte mycket om tram och undrar om dom här är depå tabletter vad jag förstått att effekten är utspridd tex att det släpps ut 10mg/timman ist för allt på en gång. Ska jag krossa dom och svälja eller är dom inte depå? kommer effekt dessutom sitta i kortare om ja krossar och hur lång tid för att känna av? Någon snälla hjälp
Citera
2018-10-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iller123
Tjena har röda tamol xx med X skåra på ena sidan o på andra står de signature 200 mg. Jag vet inte mycket om tram och undrar om dom här är depå tabletter vad jag förstått att effekten är utspridd tex att det släpps ut 10mg/timman ist för allt på en gång. Ska jag krossa dom och svälja eller är dom inte depå? kommer effekt dessutom sitta i kortare om ja krossar och hur lång tid för att känna av? Någon snälla hjälp

De är direktverkande. Behöver ej krossas.
Citera
2018-10-10, 00:31
Medlem
Greenwhites avatar
fått tag på lite tram och undrar om de är snabbverkande lr depot? Är röda 200 mg, en brytskåra på och står HAB på baksidan, någon som har koll?
Citera
2018-10-10, 11:28
Medlem
minilogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenwhite
fått tag på lite tram och undrar om de är snabbverkande lr depot? Är röda 200 mg, en brytskåra på och står HAB på baksidan, någon som har koll?
snabbverkande
Citera
2018-10-11, 15:04
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iller123

Inte bara snabbverkande, för mig är de extremt snabbverkande t.om.
Citera
2018-10-12, 07:10
Medlem
tjackknugens avatar
Inte käkat tram på månader, eller opiater/opioider i överlag.

Vad är en bra dos för att bli go men kunna göra saker te.x städa, kommunicera med folk?

Vill bli go, inte seg och trög.
Citera
2018-10-12, 07:28
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen

Vad är en bra dos för att bli go men kunna göra saker te.x städa, kommunicera med folk?

Hur långt är ett snöre...? Börja med 1000mg typ
Citera
2018-10-12, 07:37
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Hur långt är ett snöre...? Börja med 1000mg typ
Från ena änden till andra? Vill inte nodda.
Citera
2018-10-12, 13:45
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen

Jag har alltid rekommenderat dosen 200-300 då den (för mig) är den mest perfekta. Man kan må jävligt bra på 500-700 också, men jag tycker personligen inte att man ska gå upp i dessa nivåer. Som sagt, 2-300 mg är det mest optimala enligt mig.
Citera
2018-10-12, 13:50
Medlem
R.Bloodworths avatar
De röda Tamol XX Signature och HAB verkar vara de som cirkulerar allra mest av egen erfarenhet och av att läsa trådens senaste sidor. Verkar som att det är dessa de allra flesta får tag på och frågar om här iaf.

De funkar fint, slår sjukt snabbt och ger en bra feeling. De kan se ut som depot men det är dem verkligen inte, raka motsatsen faktiskt.
Citera
2018-10-12, 14:42
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
De röda Tamol XX Signature och HAB verkar vara de som cirkulerar allra mest av egen erfarenhet och av att läsa trådens senaste sidor. Verkar som att det är dessa de allra flesta får tag på och frågar om här iaf.

De funkar fint, slår sjukt snabbt och ger en bra feeling. De kan se ut som depot men det är dem verkligen inte, raka motsatsen faktiskt.
Jag håller med om detta. Bra märke, har hört något enstaka dåligt omdöme, men alltid tyckt de varit toppen när jag testat det själv. Var inte säker huruvida det var depot eller inte dock, så har alltid bitit av de på mitten en gång vid intag.
Citera
2018-10-12, 16:26
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag håller med om detta. Bra märke, har hört något enstaka dåligt omdöme, men alltid tyckt de varit toppen när jag testat det själv. Var inte säker huruvida det var depot eller inte dock, så har alltid bitit av de på mitten en gång vid intag.

Fick tag på amerikansk tramadol förra året och de såg ut som klassiska depot tabletter, men så fel jag hade. Kände av efter en halvtimma och var sjukt starkt. Så man ska inte låta sig luras av tabletter vs kapslar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in