2018-02-09, 14:07
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dueensaga
Är det bara jag som tycker att de flesta av de kvinnliga gladiatorerna är väldigt snygga och sexig i dessa kläder. Någon som har info på om dom är singlar etc?
Har träffat Amazon på en privat tillställning, kände inte igen henne då.
Citera
2018-02-16, 22:16
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Har träffat Amazon på en privat tillställning, kände inte igen henne då.
Så då får du ju berätta lite tex hur hon ser ut utan tv-smink och gladiatorutstyrsel. Du måste ju kännt igen ansiktet.

Iaf nån skrev här för några år sedan att nån gladiator har förstorade bröst, är det Amazon?
Citera
2018-02-17, 16:43
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så då får du ju berätta lite tex hur hon ser ut utan tv-smink och gladiatorutstyrsel. Du måste ju kännt igen ansiktet.

Iaf nån skrev här för några år sedan att nån gladiator har förstorade bröst, är det Amazon?

Gjorde ju inte det, var och visade upp pitbullhundar och visste fan inte vem jag hade pratat med förens kompisen sa, kände du inte igen henne. Ok, det var under vissa konstiga omständigheter men ändå...

Helt civilklädd var hon ju också...
Citera
2018-02-19, 14:24
Avslutad
Citat:

Här en bild på Amazon med sin väninna, tv-smink och gladiatorutstyrsel. https://www.instagram.com/p/BYyHH9Yh84d/?hl=sv&taken-by=ceciliabenjaminson
Givetvis ser hon inte illa ut med tanke på att hon passerat 40, men det är ändå stor skillnad mot hur hon ser ut i arenan. Fast det gäller ju inte bara henne.

Den gladiator som förstorades brösten tror jag var Spirit (Sarah Bäckman).
Amber (Elin Sundell) gjorde också det, men det var för ca 15 år sedan.
Citera
2018-03-05, 17:57
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Här en bild på Amazon med sin väninna, tv-smink och gladiatorutstyrsel. https://www.instagram.com/p/BYyHH9Yh84d/?hl=sv&taken-by=ceciliabenjaminson
Givetvis ser hon inte illa ut med tanke på att hon passerat 40, men det är ändå stor skillnad mot hur hon ser ut i arenan. Fast det gäller ju inte bara henne.

Den gladiator som förstorades brösten tror jag var Spirit (Sarah Bäckman).
Amber (Elin Sundell) gjorde också det, men det var för ca 15 år sedan.
Eftersom jag inte ser sedan 2012 och då kollade nya gladiatorerna om och om igen så minns jag väldigt bra ur de såg ut då Alltså Kollade massa innan synen försvann. Athena som ju är den absolut snyggaste gladiatorn, hur ser hon ut med typ normalsmink och inte tvsmink? Trodde faktiskt att det var antingen Amazon eller Athena som förstorat brösten sedan 2012. Spirit är ju inte med längre. Men tack för ditt svar..
Citera
2018-03-10, 12:43
Avslutad
Citat:
Eftersom jag inte ser sedan 2012 och då kollade nya gladiatorerna om och om igen så minns jag väldigt bra ur de såg ut då Alltså Kollade massa innan synen försvann. Athena som ju är den absolut snyggaste gladiatorn, hur ser hon ut med typ normalsmink och inte tvsmink? Trodde faktiskt att det var antingen Amazon eller Athena som förstorat brösten sedan 2012. Spirit är ju inte med längre. Men tack för ditt svar..

Amazon är fortfarande snygg, men eftersom hon är 40 år idag så behövs en del smink.
Athena ser ut såhär till vardags: https://static.metro.se/683/225/a001_NormalHires-LARGE.jpg och du kan se henne i de nya programmen av lyxfällan där hon hjälper till att reda ut folks ekonomier.

Det är möjligt att Amazon kan ha gjort något med brösten, alla fall om hon fortfarande tävlar i bodyfitnes. För i sådana fall måste hon ligga på en låg nivå kroppsfett och då "försvinner" brösten till viss del.
Citera
2018-04-12, 18:35
Medlem
volvo 240s avatar
Så nån som vet nåt om programmets framtid? Får vi en ny säsong i höst eller blir det över sommaren?

Hade det nåt med Anders "trosmannen" timell att göra tro? att förra säsongen blev så kort?
Citera
2018-09-01, 08:40
Avslutad
Det ska börja igen men nu på kanal 12. Kommer dock vara repris av någon av de senare säsongerna ser det ut som och troligen med en bortklippt Anders Timell.
Citera
2018-09-06, 19:07
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Det ska börja igen men nu på kanal 12. Kommer dock vara repris av någon av de senare säsongerna ser det ut som och troligen med en bortklippt Anders Timell.
Men vad fan... för det första vill jag se nya avsnitt och fan, undrar ens om ajg har kanal 12 och hur är deras playfunktion?
Citera
2018-09-06, 23:04
Avslutad
Citat:
Men vad fan... för det första vill jag se nya avsnitt och fan, undrar ens om ajg har kanal 12 och hur är deras playfunktion?

Kanal 12 är väl en kanal som ingår i tv4 och möjligt att det som sänds där finns på tv4 play. Jag tvivlar starkt på att det kommer bli nya avsnitt.. alla fall inte på en lång tid framöver.
Citera
2018-09-12, 15:50
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Kanal 12 är väl en kanal som ingår i tv4 och möjligt att det som sänds där finns på tv4 play. Jag tvivlar starkt på att det kommer bli nya avsnitt.. alla fall inte på en lång tid framöver.
KOnstigt då de haft väldigt bra tittarsiffror. Så länge man håller Anders Timell borta så.

Jaja tur attman har hela säsong 2 av nya gldiatorerna nertankat.
Citera
2018-10-09, 19:19
Avslutad
https://www.instagram.com/p/BnenchfhzL_/?taken-by=ceciliabenjaminson

Lite information om någon skulle undra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in