2018-08-15, 15:25
Medlem
Föredrar ksalol för ångest iallafall men skulle chansa på bensedine för ett skönt rus.
Citera
2018-08-15, 17:58
Medlem
Flusons avatar
Bensedine (diazepam) helt klart, perfekt för vardagsångest. Alprazolam lämpar sig bäst för väldigt kraftig ångest eller panikattacker. Diazepam håller längre och är även lite "mysigare", inge diss till alprazolam Båda har sin charm.

Men som sagt, Diazepam! Kör

Edit: Vill varna att köper ni era Ksalol från vissa sidor eller på gatan så är risken stor är att produkten är falska, alltså hemmapressade och underdoserade (i vissa fall helt verkningslösa). Det verkar som endast Ksalolen har råkat ut jävligast för dessa kopior.. Vissa funkar men de som cirkulerar just nu verkar skeptiska. Det är inte som förr som när man tog 2 st och ba "wow!"
Inte stött på nå fel på Galenikas Bensedine eller Rivotril
Senast redigerad av Fluson 2018-08-15 kl. 18:03.
Citera
2018-08-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testostaroni
Haha efter 15 st har jag sovit som en stock. Men ändå det är 150mg. Det borde ju verkligen inte krävas så mkt. Speciellt då min bens tolerans är rätt låg då jag käkar bens väldigt sällan det senaste året. Sist jag tog en stess 10a så tog det inte lång tid innan det slog till. Så någon mer än mig som tycker bensedinet är svagare än stesolid?

Alltså känns ju som de måste vara fake pressade dem jag köpt inte ska man behöva 15 st för somna. Har tagit 7st nyss å visst känner jag mig bensad men enbart fysiskt. Slöddrig svårt å prata men har fortfarande kraftigt ångest som en stess10 tar bort inom några minuter och inte ett dugg trött har jag blivit. Vad för substanser d
Förutom alkohol kan boosta ett benso rus. Har citadon men innehåller ju paracetamol så kanske inte så smart å ta å ta det men kan det öka effekten?
Citera
2018-08-16, 01:30
Medlem
Citat:
Alltså känns ju som de måste vara fake pressade dem jag köpt inte ska man behöva 15 st för somna. Har tagit 7st nyss å visst känner jag mig bensad men enbart fysiskt. Slöddrig svårt å prata men har fortfarande kraftigt ångest som en stess10 tar bort inom några minuter och inte ett dugg trött har jag blivit. Vad för substanser d
Förutom alkohol kan boosta ett benso rus. Har citadon men innehåller ju paracetamol så kanske inte så smart å ta å ta det men kan det öka effekten?

Seriöst tagit 20st till och som förut känner jag mig lätt flöddras mwn enbart fysisk. Svårt att gå å sluddrar när jag pratar men gör ingenen mentalt. Har jätte grov Ångest är inte trött känner inte av något rus.. sista gången jag köper bendefinitivt. Blir xanor rivotril eller kasol i framrtiden
Citera
2018-08-17, 22:06
Medlem
Guttazzs avatar
Citat:
Seriöst tagit 20st till och som förut känner jag mig lätt flöddras mwn enbart fysisk. Svårt att gå å sluddrar när jag pratar men gör ingenen mentalt. Har jätte grov Ångest är inte trött känner inte av något rus.. sista gången jag köper bendefinitivt. Blir xanor rivotril eller kasol i framrtiden

Köpte serbiska Ksalol 1mg tog 3 st kännde INGENTING. beställde bensedin 10mg blev halvt borta på en halv 10mg.
Citera
2018-08-19, 22:50
Medlem
Citat:
Haha efter 15 st har jag sovit som en stock. Men ändå det är 150mg. Det borde ju verkligen inte krävas så mkt. Speciellt då min bens tolerans är rätt låg då jag käkar bens väldigt sällan det senaste året. Sist jag tog en stess 10a så tog det inte lång tid innan det slog till. Så någon mer än mig som tycker bensedinet är svagare än stesolid?
Ja. Köpte några kartor Bensedin 10 mg på "gatan" för några dagar sen. Jag är en van brukare av Diazepam och har gått på Diazepam dagligen i 4 års tid som jag vet kommit från Apotek. Gick CT i Juni då min kran försvann, var helt utan i ett par månader, och fann nyligen en ny kran som erbjöd Bensedin. Härligt tänkte jag och köpte några kartor. Tog totalt 4 st. igår kväll och den enda effekt jag fick var att jag blev lite trött, ingen ångest-lindring.

Jag kan med 100% säkerhet säga att dessa "Bensedin" jag köpte är inte äkta. Dom är falska, om dom innehåller Diazepam över huvud taget så innehåller dom maximalt 2 mg per piller. Prövade även att lägga ett par st. på tungan och smaken påminner visserligen om Diazepam men med en besk bismak som absolut inte är Alprazolam. Har ingen aning om vad denna (nästan) verkningslösa kemikalie-dynga innehåller, men det skulle vara intressant att få reda på det.

Varför gör dom på det här viset, vill man kopiera ex. vis Bensedin så kan man väl lika gärna fylla pillren med just 10 mg Diazepam då Diazepam som substans är billigt att tillverka och billigt att beställa i pulverform från ex. vis Kina.
Citera
2018-09-23, 16:20
Medlem
Efter en månad är du garanterat bereoende
Citera
2018-09-23, 16:37
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
Efter en månad är du garanterat bereoende

Så behöver det inte alls bli. Det är väldigt individuellt hur fort man blir fysiskt beroende av bensodiazepiner. Vissa blir beroende på bara några veckor, andra kan äta det flera månader utan att fastna
Citera
2018-10-08, 21:15
Bannlyst
ksalol alla dagar i veckan
Citera
2018-10-09, 01:23
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Bara jag som tycker bensedinet äe rätt värdelösa. Har poppat i mig totalt 10st 10mg å jag är inte ett dugg trött eller avslapnad eller bemsad för den delen. Svenska diazepamett har varit min favorit då dom dom hjälper både mt
Min dagliga åmest å r
Insomnia. Måste säga jag tycker ksalolwl inte för mig så mkt. Men xanor stavar! Annars funkar ikton

Haha läs detta imorgon, och säg att du inte var bensad.

Alltså för er som inte brukar så ofta, det är såhär benso luras med dig. Du tror att du är helt spiknykter, men är i verkliga fallet riktigt jävla påverkad. Nu vet jag inte om han blev till ett kioskmongo som man blir efter vissa doser, men han skrev iallafall som ett. Var försiktiga fan haha. Tycker du att du inte känner något efter en stor mängd, så gör du antagligen det ändå.
Citera
2018-10-18, 22:44
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nagel-i-ogat
..... Ja. Köpte några kartor Bensedin 10 mg på "gatan" för några dagar sen. Härligt tänkte jag och köpte några kartor. Tog totalt 4 st. igår kväll och den enda effekt jag fick var att jag blev lite trött, ingen ångest-lindring.

Jag kan med 100% säkerhet säga att dessa "Bensedin" jag köpte är inte äkta.........

Inte stött på sådana just bensedin, men blåa som definitivt inte är Diazepam cirkulerar en hel del numer, både på nätet och gatan... Vettefan vad dom innehåller exakt men potent är det iaf, dock inte vågat testa på riktigt men när jag känner något när jag vaknar efter enbart 2 till kvällen av nåt, så är det potent.. 1x2st håller abs borta hela dagen (krävdes minst 4-6mg alpra om dagen för detta tidigare).

Nästan så jag funderar på om dessa inte innehåller det som började den här omgångens beroende, Klonazolam..

Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Haha läs detta imorgon, och säg att du inte var bensad.

Alltså för er som inte brukar så ofta, det är såhär benso luras med dig. Du tror att du är helt spiknykter, men är i verkliga fallet riktigt jävla påverkad. Nu vet jag inte om han blev till ett kioskmongo som man blir efter vissa doser, men han skrev iallafall som ett. Var försiktiga fan haha. Tycker du att du inte känner något efter en stor mängd, så gör du antagligen det ändå.

Haha sant, men inget är väl som Somadril efter för många?!
Citera
2018-10-21, 20:11
Medlem
Jag föreslår 50/50 då de fyller olika funktioner.

Diazepam är grymt mot vardagsångest och på 5-20mg brukar man inte vara märkbart påverkad.

Alprazolam när ångesten är extra jobbig, helst kvällstid då det enligt mig är riktigt gött med lite alpra i blodet när man ska sova.

Så, bensedine dagtid ksalol kvällstid. Fast detta utgår från en beständig men vad gäller intensiteten varierande ångest nivå.

Medicinskt är diazepam egentligen överlägset om inte ångesten är riktigt stark eller att man lider av panikångest/ångestattacker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in