Citat:
Ursprungligen postat av
Testostaroni
Haha efter 15 st har jag sovit som en stock. Men ändå det är 150mg. Det borde ju verkligen inte krävas så mkt. Speciellt då min bens tolerans är rätt låg då jag käkar bens väldigt sällan det senaste året. Sist jag tog en stess 10a så tog det inte lång tid innan det slog till. Så någon mer än mig som tycker bensedinet är svagare än stesolid?
Ja. Köpte några kartor Bensedin 10 mg på "gatan" för några dagar sen. Jag är en van brukare av Diazepam och har gått på Diazepam dagligen i 4 års tid som jag
vet kommit från Apotek. Gick CT i Juni då min kran försvann, var helt utan i ett par månader, och fann nyligen en ny kran som erbjöd Bensedin. Härligt tänkte jag och köpte några kartor. Tog totalt 4 st. igår kväll och den enda effekt jag fick var att jag blev lite trött, ingen ångest-lindring.
Jag kan med 100% säkerhet säga att
dessa "Bensedin" jag köpte är inte äkta. Dom är falska,
om dom innehåller Diazepam över huvud taget så innehåller dom maximalt 2 mg per piller. Prövade även att lägga ett par st. på tungan och smaken
påminner visserligen om Diazepam men med en besk bismak som absolut inte är Alprazolam. Har ingen aning om vad denna (nästan) verkningslösa kemikalie-dynga innehåller, men det skulle vara intressant att få reda på det.
Varför gör dom på det här viset, vill man kopiera ex. vis Bensedin så kan man väl lika gärna fylla pillren med just 10 mg Diazepam då Diazepam som substans är billigt att tillverka
och billigt att beställa i pulverform från ex. vis Kina.