Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-05-22, 12:56
  #37
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maclovin123
diazepam har inget att hämta mot blå så att säga (Alprazolam)
Jo allt typ. Läs mitt inlägg.
Citera
2022-04-09, 00:46
  #38
Medlem
Hur ser marknaden ut idag med fejks? Bensedine elller Ksalol mest underdimensionerade på "pålitliga" ställen?
Citera
2022-04-16, 13:33
  #39
Medlem
Andans avatar
Tyvärr så flödar det med fake tabletter både lösa och i blister.
Citera
2022-04-16, 14:55
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Hur ser marknaden ut idag med fejks? Bensedine elller Ksalol mest underdimensionerade på "pålitliga" ställen?
Finns fakes överallt, de allra flesta innehåller dock rätt substans men är underdoserade.
Citera
2022-04-22, 03:01
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Finns fakes överallt, de allra flesta innehåller dock rätt substans men är underdoserade.

Som jag misstänkte, tack

edit: gäller väl det mesta om man ser 20 år bakåt
Citera
2022-05-28, 18:42
  #42
Medlem
Bensedin helt klart för ångestlindring, ju lägre doser desto bättre när det gäller diazepam så prova 5-7,5 mg
Citera
2022-07-04, 15:57
  #43
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Finns fakes överallt, de allra flesta innehåller dock rätt substans men är underdoserade.

Hur grovt underdoserade är Bensedinen? Innehåller den diazepam öht o inte någon RC-variant?
Citera
2022-07-08, 07:50
  #44
Avstängd
Att 10mg diazepam ens skulle motsvara 1mg xanor tror jag inte på. Effekten känns mer som att 50mg diazepam är 1mg xanor. Jag har blackoutat på bara 2mg xanor förr i tiden då jag hade hög tolerans. Alla är vi olika visst men 10mg diazepam =1mg xanor knappast, mycket mer krut i xanor. 10mg stess är ingenting det ger de väl till med till ungar hos tandläkaren.
Citera
2022-07-23, 14:34
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Hur grovt underdoserade är Bensedinen? Innehåller den diazepam öht o inte någon RC-variant?

Bra fråga, jag har riktig dia på recept. Denna månaden räckte det inte riktigt till så fixade bensedin. Smakar ojämnt som bara den, med en mer ihållande beska.

Jag skulle säga att de alla är en salig blandning av RC och underdimensionerade. Sorligt! För 5-10 år sedan kunde man handla pfizer vallar för 5-10 kr på gatan och nu är allt balkan skräp.
Citera
2022-07-23, 21:28
  #46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Att 10mg diazepam ens skulle motsvara 1mg xanor tror jag inte på. Effekten känns mer som att 50mg diazepam är 1mg xanor. Jag har blackoutat på bara 2mg xanor förr i tiden då jag hade hög tolerans. Alla är vi olika visst men 10mg diazepam =1mg xanor knappast, mycket mer krut i xanor. 10mg stess är ingenting det ger de väl till med till ungar hos tandläkaren.
20 mg motsvarar 1 mg Alprazolam. Då snackar vi på riktigt, alltså. Riktiga Diazepam tabletter med 10 mg i sig, och motsvarande i Alprazolam.
Citera
2023-10-27, 16:17
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av astrix2009
ksalol alla dagar i veckan

Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Att 10mg diazepam ens skulle motsvara 1mg xanor tror jag inte på. Effekten känns mer som att 50mg diazepam är 1mg xanor. Jag har blackoutat på bara 2mg xanor förr i tiden då jag hade hög tolerans. Alla är vi olika visst men 10mg diazepam =1mg xanor knappast, mycket mer krut i xanor. 10mg stess är ingenting det ger de väl till med till ungar hos tandläkaren.
Ekvivalensen (inte alls hur påverkad du blir) för alpra/dia är 1/20 dvs två tior mot 1mg.
Nu har du lärt dig nått nytt! Hoppas livet vill dig väl. Benso är, som du vet, ett helvete att komma till rätta med.
Ha d bäst!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback