Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
"Kommer jag få sitta i häkte och spöas upp av prostituerade nu?". Hon lever verkligen in i rollen.
Jag gissar med tanke på att rubriceringen ändrats så markant att hon kommer slippa undan. Läggs ner för det är inget vidare bra för affären heller att detta fortsätter ytterligare. Sedan har hon väl ändå pengar nog för att kunnat anlitat en bra advokat och det är det som betyder mest i USA.
Gunilla har tydligen lyckats anlita en advokat, vet inte annat än det som skrivits i media.
Då hon tydligen filmades även inne i butiken är det inte tu tal om att hon är tjuv.
Chanel är alltid Chanel och jag garanterar att de inte är oroliga för sitt rykte eller liknande.
De fanns långt före Gunilla och kommer finnas långt efter hennes frånfälle.
Gunilla är inte någon känd eller omtalad person i Hollywood även om hon vill ge sken av det motsatta.
Att Gunilla knycker i butiker talas det inte heller om av den enkla anledningen att ingen vet vem hon är,
inga rubriker där inte.
Gunilla är "grälkärringen" i en svensk lågbudget-freakshow på en skräpkanal som fokuserar på
manuslösa produktioner till så låg produktionskostnad som möjligt.
De flesta som intresserar sig för vad som händer i detta fall skriver nog faktiskt i denna tråd
och det är ju inte direkt någon positiv uppmärksamhet hon skördar här..
I resten av världen är Gunilla bara en parentes från åttiotalet som ingen ens kände till under
hennes sk karriär. Crazy catlady.