2018-10-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrisonMike
Vilka av mina framförda teorier menar du? Den där jag teoretiserar att du försöker styra tips till dig själv istället för polisen i syfte att du själv ska kunna kamma in miljonbelöningen eller teorin att du är släkt med mördaren och försöker skydda denne genom att rikta tipsen mot dig själv så du kan sålla vilka som skickas till polisen? Eller min teori om mördaren, dennes motiv och hur denne klarat sig?

Tänker på dina teorier om mördarens motiv.
Citera
2018-10-04, 22:32
Medlem
PrisonMike och Link04, ni glada fagotter! Åter till Norrmalmstorg, om jag får föreslå något. PrisonMike, du tror på lokal förmåga och Link04 rör sig i vidare kretsar. Kan det vara så i det här komplicerade fallet att polisen har utgått från mord kopplat till universitetsmiljön, datanördspåret, dels psykspåret samt även dammsugit smånazzar och tonårskriminella, men missat, ja, vadå? ...
Citera
2018-10-04, 22:42
Medlem
Hur klarar man sig flera år genom.att visa ett syskons körkort om man inte är tvillingar? Ett polisen är både blind o efterbliven men man träffar nog inte samma polis varje gång. Tror du har sett för mycket film. Vad säger att just du har rätt? Ge oss något konkret nu så vi löser detta
Citera
2018-10-05, 10:29
Medlem
Det som talar för ett planerat mord är väl 1 killen i valvet om han är inblandad, 2 .14 åriga praktikanten som.spanat på familjen flera dagar innan mordet, 3 familjen kände sig förföljda o hotade innan morden enligt mamman,4 soppåsen som.försvann och som mamman trodde någon hade huggit med kniv i. Han som iakttas av vittnet som ska parkera bilen ser en person som går fram o tillbaka kort innan morden på gångbanan, väldigt nära mordplatsen. 5 bilen med 3-4 personer i närheten av mohameds hem. 6 bilen som rivstartar utanför eller i närheten av ica
Citera
2018-10-06, 13:13
Medlem
Citat:
Varför skulle det inte funka för en GM att gå till topsning med sin kompis körkort om bara fotot på körkortet är tillräckligt likt?

Finns ett fall där där en person varit på förhör och topsning med fel id, så kanske.
Citera
2018-10-06, 16:50
Medlem
Citat:
Vilka av mina framförda teorier menar du? Den där jag teoretiserar att du försöker styra tips till dig själv istället för polisen i syfte att du själv ska kunna kamma in miljonbelöningen eller teorin att du är släkt med mördaren och försöker skydda denne genom att rikta tipsen mot dig själv så du kan sålla vilka som skickas till polisen? Eller min teori om mördaren, dennes motiv och hur denne klarat sig?

Kan man få en miljon av gw om man sätter den här gärningsmannen?
Citera
2018-10-06, 19:38
Medlem
PrisonMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Kan man få en miljon av gw om man sätter den här gärningsmannen?
Ja, tips som leder till att GM lagförs resulterat i en miljon från GW och 400 000 från Mohammeds familj.
Citera
2018-10-06, 20:45
Medlem
Citat:
Ja, tips som leder till att GM lagförs resulterat i en miljon från GW och 400 000 från Mohammeds familj.

Okej då får vi hitta GM så blir det lite extra på kontot.
Citera
2018-10-07, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Det som talar för ett planerat mord är väl 1 killen i valvet om han är inblandad, 2 .14 åriga praktikanten som.spanat på familjen flera dagar innan mordet, 3 familjen kände sig förföljda o hotade innan morden enligt mamman,4 soppåsen som.försvann och som mamman trodde någon hade huggit med kniv i. Han som iakttas av vittnet som ska parkera bilen ser en person som går fram o tillbaka kort innan morden på gångbanan, väldigt nära mordplatsen. 5 bilen med 3-4 personer i närheten av mohameds hem. 6 bilen som rivstartar utanför eller i närheten av ica
14-årsdagen har passerats. Som djävulens advokat pekar jag på följande;
1. Avsaknad av motiv
2. Svävande vittnesmål
3. En mössa
4. En kniv
5. DNA från GM?
Citera
2018-10-07, 10:29
Medlem
Det var den 19 oktober morden skedde, så det är ytterligare tolv dagar kvar till fjortonårsdagen.

I TV4:s nyhetsmorgon nämndes morden, dock utan att något nytt framkom:

https://www.youtube.com/watch?v=mhDyWSl9bTc

Trevlig söndag spanare!
Citera
2018-10-07, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjock.mobbare
Det var den 19 oktober morden skedde, så det är ytterligare tolv dagar kvar till fjortonårsdagen.

I TV4:s nyhetsmorgon nämndes morden, dock utan att något nytt framkom:

https://www.youtube.com/watch?v=mhDyWSl9bTc

Trevlig söndag spanare!
Tack! Skämskudden på!
Citera
2018-10-07, 12:14
Medlem
Ensam psykotisk gärningsman passar inte heller då hade han huggit Första bästa människa, här har mördaren väntat på Mohamed, .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in