2018-10-03, 22:08
Medlem
FedupFlorences avatar
Det är flera skribenter som har vittnat om vem som har varit inne på förhör i maj 2017. Kan även någon annan ha varit inne på förhör i närtid innan radioserien?, någon som hörts upplysningsvis?
Citera
2018-10-04, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Det är flera skribenter som har vittnat om vem som har varit inne på förhör i maj 2017. Kan även någon annan ha varit inne på förhör i närtid innan radioserien?, någon som hörts upplysningsvis?

Jag har uppgift om att även en annan (mans)person varit inne hos polisen i Skövde under våren -17. Vet inte på vilka grunder. Källan bedöms som pålitlig.
Citera
2018-10-04, 12:02
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence

Jag har - liksom Propparn - uppgift om en man som ska ha varit inne på förhör runt tiden då MMPG anhölls i maj 2017. Det är inte samma man som Propparn har fått uppgift om, utan en annan. Jag har inte heller någon info om varför denne var inne på förhör. Jag har ingen anledning att tro att källan inte ska vara trovärdig.

P.S. Jag kommenterar ditt tidigare inlägg till mig, senare, antingen i dag eller i morgon. Jag har inte missat det.
Citera
2018-10-04, 13:52
Medlem
lugnåss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Jag har uppgift om att även en annan (mans)person varit inne hos polisen i Skövde under våren -17. Vet inte på vilka grunder. Källan bedöms som pålitlig.

Hej.

Är denna persons namn utskrivet i tråden ?

//lugnås.
Citera
2018-10-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnås
Hej.

//lugnås.

Ja
Citera
2018-10-04, 14:20
Medlem
lugnåss avatar
Citat:
Ja

Hej.

Kan du maska namnet eller hänvisa till vilken sida där namnet är publicerat.

//lugnås.
Citera
2018-10-04, 14:37
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:

Citat:
Hej.

//lugnås.

Citat:
Ja

Citat:
Hej.

Kan du maska namnet eller hänvisa till vilken sida där namnet är publicerat.

//lugnås.

Till både Prinzezzan och Propparn: Skriv ut namnen med maskning. Tråden har trots allt kommit ganska långt och nu behöver vi klarspråk och inget spekulerande. Och har namnen redan förekommit i tråden är fältet fritt!
Citera
2018-10-04, 14:38
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Jag har - liksom Propparn - uppgift om en man som ska ha varit inne på förhör runt tiden då MMPG anhölls i maj 2017. Det är inte samma man som Propparn har fått uppgift om, utan en annan. Jag har inte heller någon info om varför denne var inne på förhör. Jag har ingen anledning att tro att källan inte ska vara trovärdig.

P.S. Jag kommenterar ditt tidigare inlägg till mig, senare, antingen i dag eller i morgon. Jag har inte missat det.

Missade att citera ditt inlägg i inlägget ovan!

Alltså: Vilka två personer är aktuella förutom KM? Vänligen fyll på, Propparn och Prinzezzan!
Senast redigerad av Ugglan. 2018-10-04 kl. 14:50.
Citera
2018-10-04, 15:42
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Missade att citera ditt inlägg i inlägget ovan!

Alltså: Vilka två personer är aktuella förutom KM? Vänligen fyll på, Propparn och Prinzezzan!

Ja, det kunde onekligen vara intressant info, och vem vet, det kanske rent av kan föra fallet en anings framåt. Detta oavsett om personerna förhörts i rollen som vittnen/alibi, vilket är troligast, lr rent av som misstänkta medhjälpare/skyddande av brottsling. Anses informationen dessutom som högst förmodad trovärdig så......shoot.
Citera
2018-10-04, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.

TS

Obs! Dra inga förhastade slutsatser, han hade trots allt haft en relation med Helena. Kanske man ville stämma av tidsuppgifter ännu en gång?
Citera
2018-10-04, 16:19
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
TS

Obs! Dra inga förhastade slutsatser, han hade trots allt haft en relation med Helena. Kanske man ville stämma av tidsuppgifter ännu en gång?

Tack, jag förstår!
Senast redigerad av Ugglan. 2018-10-04 kl. 16:22.
Citera
2018-10-04, 17:52
Medlem
PU och dansken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här