2018-10-04, 12:33
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enorm
-Vi är miljoner som delar din uppfattning men, VI har ett ansvar att bekämpa "dumheterna" så fly inte, STÅ UPP!

Börjar bli trött på dessa fjantiga inlägg. Det pågår ingen kamp eller civil olydnad, så sluta få det att låta som att vi "kämpar", det gör vi inte. Vi skriver av oss på internet, och till kompisar, annars fortsätter rutinerna medans mångkulturen kryper saktare mot ditt hem och familj. Folk står inte upp förutom att rösta vart fjärde år, och det kan man göra utomlands.

Tro mig, du mår så mycket skönare bara rent psykiskt också. Vem fan orkar gå runt och vara bitter över den maktlöshet man känner när politiker och media hetsar och bedrar dig, samtidigt som du vet att du kommer bli fattigpensionär i framtiden och din dotter genusfixerad och utsättas för sexuella övergrepp, skatten höjs och du jobbar längre medans allt faller samman.

Nej, flytta utomlands. Då kanske det blir en vändning, och som sagt så mår man mycket skönare. Har bott i både Kanada och Australien trivdes mycket mer där, men jag slår vad om att en nordnorsk by eller en svensktalande stad i Finland hade gjort lika mycket susen.
Flyttar tillräckligt många så hinner dagens politiker känna på effekten som de eftersträvar, istället för att lasta över den värsta bördan på våra barns generation.
Citera
2018-10-04, 12:34
Medlem
sån jävla misstolkning av siffrorna. av de 95 000 är dryga 30 000 arbetare å 11 000 är studenter, många av dom är gästarbetare och utbytesstudenter.

hittils har ungefär 15 000 fått uppehållstillstång pga asylskäl och dom flesta är tillfälliga.

DET ÄR VÄL INTE SÅ ATT DU AKTIVT VÄLJER ATT MISSTOLKA STATISTIKEN!?

https://www.migrationsverket.se/download/18.4cb46070161462db113174/1538462971936/Beviljade_uppeh%C3%A5llstillst%C3%A5nd_2018.pdf
Citera
2018-10-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Nej, flytta utomlands. Då kanske det blir en vändning, och som sagt så mår man mycket skönare. Har bott i både Kanada och Australien trivdes mycket mer där, men jag slår vad om att en nordnorsk by eller en svensktalande stad i Finland hade gjort lika mycket susen.
Flyttar tillräckligt många så hinner dagens politiker känna på effekten som de eftersträvar, istället för att lasta över den värsta bördan på våra barns generation.

Om jag hade kunnat så hade jag nog gjort det, men det är rent egoistiskt. Inga skulle bli gladare än våra politiker om Svenskarna flydde och de nya invånarna skulle jubla när de har tagit över landet.
Citera
2018-10-04, 12:53
Medlem
Det är ju synd att journalister aldrig vågar fråga om siffrorna i verkligheten.
Citera
2018-10-04, 12:53
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Om jag hade kunnat så hade jag nog gjort det, men det är rent egoistiskt. Inga skulle bli gladare än våra politiker om Svenskarna flydde och de nya invånarna skulle jubla när de har tagit över landet.

Jo, dom skulle jubla - tills dessa as inser att någon faktist också måste JOBBA och att det inte är Allah som skickar pengarna till deras konton
Citera
2018-10-04, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Börjar bli trött på dessa fjantiga inlägg. Det pågår ingen kamp eller civil olydnad, så sluta få det att låta som att vi "kämpar", det gör vi inte. Vi skriver av oss på internet, och till kompisar, annars fortsätter rutinerna medans mångkulturen kryper saktare mot ditt hem och familj. Folk står inte upp förutom att rösta vart fjärde år, och det kan man göra utomlands.

Tro mig, du mår så mycket skönare bara rent psykiskt också. Vem fan orkar gå runt och vara bitter över den maktlöshet man känner när politiker och media hetsar och bedrar dig, samtidigt som du vet att du kommer bli fattigpensionär i framtiden och din dotter genusfixerad och utsättas för sexuella övergrepp, skatten höjs och du jobbar längre medans allt faller samman.

Vad tror du är roten till problemet svenska folket har med sig självt? Som bäddat för massinvandringen utan slut och förändringen av demografin och kulturen med den. Att de inte samtliga gått ut offentligt med att erkänna att invandrarna är ointressanta och i sanning helt värdelösa?
Citera
2018-10-04, 13:10
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alltså.. Rekordåret 2015 togs det in 165 000. Detta år är inget rekordår och ÄNDÅ står vi där med 130 000???? Hur är det möjligt?

Nu har flera av er white trash blandat ihop uppehållstillstånd med invandring. Det kommer alltså inte in 130 000 i år. Det handlar om flera års asyl fall som legat på hög och nu hunnit bli prövade och godkända. Men ni rasister missuppfattat gärna saker med flit om det spär ytterligare vatten på er hatiska kvarn.
Citera
2018-10-04, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Nu har flera av er white trash blandat ihop uppehållstillstånd med invandring. Det kommer alltså inte in 130 000 i år. Det handlar om flera års asyl fall som legat på hög och nu hunnit bli prövade och godkända. Men ni rasister missuppfattat gärna saker med flit om det spär ytterligare vatten på er hatiska kvarn.

det är blattar som kommer i olika skepnader, kan kalla sig "EES-student" eller "afrikansk utbytesstudent" eller "anknytning" finns ju om du går in på pdf:n typ 250 olika kategorier, men jag kan lova dig att antalet vita unga blonda tjeckiskor är Noll och antalet blattskallar är 99.9 procent.

Vi har just nu en befolkningstillväxt som är explosionsartad, aldrig tidigare sedd i Europa. (SCB)
Citera
2018-10-04, 13:20
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Åk du utomlands, jag tar gärna ditt jobb och betalar den skatten som behövs för att det inte ska bli kaos.

Och jag välkomnar gladeligen fler invandrare som kan ersätta alla svennebananer. Eller åtminstone dom som inte gillar oss iallafall.

grejen är att du är inte tillräckligt komptent för att sköta svenskars jobb! hade alla svenskar dragit från sverige hade du svultit och fryst ihjäl första vintern skitfolk kan inte skapa något för sig själva det är ju därför du är här!
Citera
2018-10-04, 13:25
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnieWithRPG
det är blattar som kommer i olika skepnader, kan kalla sig "EES-student" eller "afrikansk utbytesstudent" eller "anknytning" finns ju om du går in på pdf:n typ 250 olika kategorier, men jag kan lova dig att antalet vita unga blonda tjeckiskor är Noll och antalet blattskallar är 99.9 procent.

Vi har just nu en befolkningstillväxt som är explosionsartad, aldrig tidigare sedd i Europa. (SCB)

Det gör ont i ditt rasistiska hjärta att andra människor söker sig till Sverige? Ni västeuropeer har varit så förjävliga under historiens gång. Alla är trötta på er, t.o.m. östeuropeerna. Tänk på dom stackars indianerna i USA som fick uppleva era tortyrliknande metoder vid anskaffningen av deras landområden. Ni förtjänar all skit i världen.
Citera
2018-10-04, 13:30
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan

Oavsett om de redan är här eller inte så 130000 personer en större svensk stad, verkligen hål i huvudet. En majoritet av dessa saknar flyktingskäl och är ofta afghanska pundare från Iran. De har inte här att göra och vi behöver dem verkligen inte.
Citera
2018-10-04, 13:35
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbossjonas
grejen är att du är inte tillräckligt komptent för att sköta svenskars jobb! hade alla svenskar dragit från sverige hade du svultit och fryst ihjäl första vintern skitfolk kan inte skapa något för sig själva det är ju därför du är här!

Nejdå, saker och ting hade fungerat betydligt bättre. Inga våldtäkter, bilbränder och dödsskjutningar på öppen gata. Det är svenskarna som skapat den segregation som finns idag, vilket också är anledningen till den högre brottsligheten i invandrarorter. Tänk själv att få växa upp i ett utanförskapsområde där 99% av föräldrarna lever på bidrag, där hopplöst råder och ingen framgångsgestalt att se upp till.

I framtiden hoppas jag att svenskarna får smaka på sin egen medicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in