2018-09-29, 08:22
Medlem
Här kommer en tanke.

Vp - mibr cashe. 4 i odds på vp.
Tycker att de har mer än 25% chans att vinna.
Ynk har gjort ett bra jobb med mibr, men de är inte felfria än och vp har gjort sig av med negativa vibbar. De har tagit halvbra skalper som optic sista tiden.. och så givetvis c9
Hade det varit train eller nuke hade bettet vsrit gjutet.. men nu är det cashe.. en liten microbet får det bli.
Citera
2018-09-29, 08:34
Medlem
Måste bara slå ett slag för matchen sprout - kinguin.
Kinguin är på väg upp och börjar bli ett hyffsat bra lag.
Sprout har på sin sida gjort en av de bästa värvningarna i år enligt mig då de plockade faven.. en riktigt lovande kille.
Men sett till mstchem borde kinguin vinna och inget bet görs.
Citera
2018-09-29, 08:47
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Måste bara slå ett slag för matchen sprout - kinguin.
Kinguin är på väg upp och börjar bli ett hyffsat bra lag.
Sprout har på sin sida gjort en av de bästa värvningarna i år enligt mig då de plockade faven.. en riktigt lovande kille.
Men sett till mstchem borde kinguin vinna och inget bet görs.
Plus att dom har världens sötaste namn och logo.

Hur ser din bankrulle ut just nu? Plus eller minus?
Citera
2018-09-29, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Plus att dom har världens sötaste namn och logo.

Hur ser din bankrulle ut just nu? Plus eller minus?

Denna månaden back. I övrigt plus. Bettar på hobbynivå. Inget jag kan livnära mig på.
Men för tillfället känns det tungt.. svårt att hitta odds som jag tror på.

Men ett odds till : Mouse - Nrg bo3: nrg till 2.50 känns väl motiverat
Citera
2018-09-29, 09:43
Medlem
Nip - Astralis nuke. Nip har 71% vinst på den banan.
Allt runt 4 är spelbart.
Men har inte bestämt mig än
Citera
2018-09-29, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Nip - Astralis nuke. Nip har 71% vinst på den banan.
Allt runt 4 är spelbart.
Men har inte bestämt mig än

Dom är dock enligt mig helt utan chans att vinna den nästan. Det ska till otroligt mycket från Astralis sida för att NiP ska lyckas. Glöm inte att Astralis has 100% vinst på den banan, 18-0.

Edit: Bara för att få fram min poäng, titta på hur astralis spelar T-sidan på Nuke. Det är fan i mig nästan perfekt. Larvigt hur bra taktiker dom har på Nukkke.
Senast redigerad av Woozah 2018-09-29 kl. 12:12.
Citera
2018-09-29, 13:04
Medlem
Jo..håller med om att de är bra på den. Steget före i det mesta. Tankeläsning på hög nivå.
Citera
2018-09-29, 14:55
Medlem
Nej...Det här är INTE en bra T-sida från Astralis. Dom ska se sig lyckliga att de fick 8 st rundor. Pinsamt dåligt. Förväntar mig en bättre CT däremot.
Citera
2018-09-29, 16:18
Medlem
Vore det inte lite festligt om -ska +twist? Det finns ju ingen plats för twist i nip eller fnatte, men c9 behöver ju en ny spelare.
Citera
2018-09-29, 22:08
Medlem
Forever Winters avatar
Intervju med Nico.
https://www.hltv.org/news/24945/niko-from-now-on-karrigan-wont-be-the-in-game-leader

"We had a deal, karrigan is calling this event. We were going to try to fix the issue we had at the beginning of the Major and it didn't work out. From now on we're going to see what's going to happen."

"From now on karrigan won't be the in-game leader anymore, it's going to be me."

Undrar om inte Karrigans dagar i Faze är räknade. I längden vill man inte att Nico - en av världens bästa spelare - ska hämmas genom att vara IGL. Då återstår bara att skaffa in en ny IGL.
MSL är ledig...
Citera
2018-09-30, 00:27
Medlem
Forever Winters avatar
Lite intressant att så få talar om Device när bästa CS GO-spelare diskuteras. Få är så konsekventa som han. Han är inte så spektakulär i sin spelstil, han bara får saker att se så lätt ut. Är alltid på rätt ställe och får aldrig panik.
Citera
2018-09-30, 22:54
Medlem
Alltså. Att idioterna helt seriöst väljer Facebook som plattform gör att de förtjänar att gå i konkurs. Jävla sopor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in