2018-10-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Hur kommer det sig att de nära kommer på att du har slutat ta din medicin? Det måste ju märkas med andra ord. På vad sätt gör det det specifikt? Men det är väl ingen som tvingar dig att gå dit eller?

Vet inte jag blir typ ostabil och kan inte vara själv och ligger under konstant hot av vägglöss och andra insekter.
Nej har ingen tvångsvård men vill inte att det ska bli det heller hmm...
Citera
2018-10-01, 21:07
Medlem
Lider med dig!

Bara för att en kartell certifierade psykiatrer säger att du är sjuk betyder inte att du är det. Stå på dig. Du kommer ut så småningom.
Citera
2018-10-01, 21:09
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HinttiSaunaPeitto
Vet inte jag blir typ ostabil och kan inte vara själv och ligger under konstant hot av vägglöss och andra insekter.

Så du vill bara sitta hemma och vara rädd för insekter? Har jag förstått rätt?
Citera
2018-10-01, 21:09
Bannlyst
Citat:
Det roliga är att jag inte har någon diagnos. Dom intala mig att ja va bipolär sen va de inte så sen har ja autism förr i tiden med har arbetat bort många svårigheter nu men ändå så lämnar dom mig inte ifred. Nu har jag tydligen borderline enligt dom istället för bipolär. Dom hittat bara på massa ny skit hela tiden

Men det baseras väl på något.
Inte direkt som man plockar in någon random utan anledning på psyk och ger ut diagnoser.
Citera
2018-10-01, 21:14
Medlem
Citat:
Så du vill bara sitta hemma och vara rädd för insekter? Har jag förstått rätt?

Du vet uppenbarligen inte hur det är att vara hotad till livet av insekter. Jag kan inte vara i lägenheten. Jag bär ut all sovrumsinredning på balkongen och driver runt på stan istället.
Citera
2018-10-01, 21:16
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Du vet uppenbarligen inte hur det är att vara hotad till livet av insekter. Jag kan inte vara i lägenheten. Jag bär ut all sovrumsinredning på balkongen och driver runt på stan istället.

Nej, det har du rätt i. Jag vet inte hur det är. Men jag hoppas att det löser sig för dig så småningom.
Citera
2018-10-01, 21:21
Medlem
Gneggars avatar
Citat:

Insekter och vägglöss botas av Anticimex, inte tabletter och psykvård.
Citera
2018-10-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Men det baseras väl på något.
Inte direkt som man plockar in någon random utan anledning på psyk och ger ut diagnoser.

Typ så det har hänt för mig. Drömmer mig tillbaka för ett år sen när jag var en vanlig människa som studera på högskolan. Tror deras mediciner förgiftar mig.

Jag har läst många trådar på både Flashback och familjeliv och alla ba de e så svårt att få hjälp av psykiatrin osv och de verkar ha störs problem men dom tar in mig från ingenstans liksom
Citera
2018-10-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gneggar
Insekter och vägglöss botas av Anticimex, inte tabletter och psykvård.
Anticimex har redan varit i lägenheten och säger att det inte finns vägglöss här
Citera
2018-10-01, 21:25
Medlem
julernsts avatar
Du blir aldrig "fast" hos psykiatrin om du inte anses vara en fara för dig själv eller andra. Med tanke på det du skriver så skulle jag inte bli förvånad om du har självmordsförsök i bagaget, och det är någonting som gör psykiatrin väldigt mån om att ha kontakt med dig. De vill bara ditt bästa, ingen av dem har utbildat sig till läkare eller psykolog för att kunna jävlas med patienter.
Citera
2018-10-01, 21:26
Medlem
Citat:
Nej, det har du rätt i. Jag vet inte hur det är. Men jag hoppas att det löser sig för dig så småningom.
Tack detsamma
Citera
2018-10-01, 21:30
Medlem
Vanföreställningar.
Paranoia.
Jäktad..

Jadu TS, det verkar som att du kommer få tampas med psykiatrin ett tag till.

LPT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in