Söker Fup/dom på ordningsvakten som åkte fast för 30kg amfetamin och massa doping i Malmö.Han blev dömd till 7 års fängelse. Tacksam om någon kan ordna!
Jag har oxå undrat o letat.. Undrar om FUPs om båda utvidgade självmord blir offentligt att kunna ta del av? lr blir inga p g a det inte finns nån GM så att säga?
Senast redigerad av Madonnita 2018-09-30 kl. 11:08.
Jag har oxå undrat o letat.. Undrar om FUPs om båda utvidgade självmord blir offentligt att kunna ta del av? lr blir inga p g a det inte finns nån GM så att säga?
I fall som går till åtal finns Fup som offentlig handling. Inget åtal ingen Fup alltså
Jag söker förundersökningsprotokollet till da Costa-fallet. Inlägget i min citering är från 2015 och länken är död, kan du som jag citerade kanske ladda upp den igen någonstans, eller finns det någon annan i tråden som sitter på Fup:en och som har tid att lägga upp den?
Jag söker förundersökningsprotokollet till da Costa-fallet. Inlägget i min citering är från 2015 och länken är död, kan du som jag citerade kanske ladda upp den igen någonstans, eller finns det någon annan i tråden som sitter på Fup:en och som har tid att lägga upp den?
Väntar tills du svarar på om det var Marina från Spekeröd som du ville ha .
Kan tipsa om följande fall som är intressanta (Har Fup på samtliga så säg till om du är intresserad.)
-Jenz Janzon-Mördad av pojkvän Karlstad (Obs, bilder på hittad avliden person samt obduktionsbilder)
-Lottie Nilsson-Yngre brodern var GM (Även här bilder på kropp men ej lika "detaljerat")
-Kajsa Selinder-Mördad och styckad av manlig bekant.
-Lovisa Lindh-Mördad och styckad av kvinnlig rival "Triangeldrama"
Finns mängder med fall men börjar med dessa.
Jag skulle hemskt gärna vilja läsa allihopa
Om du orkar lägga upp dom! Alla är intressanta!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!