2018-09-29, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Introduktion till 'Dream Market':

Säljare på Dream Market som jag har erfarenhet av från FS:
* LeMeilleur

LeMeilleur har 40 feedback och en total poäng på 4.77 / 5.00. LeMeilleur gick med på 'Dream Market' 10e Februari 2018. Senaste månaden har 0 feedback kommit. Senaste 3 månader har 2 feedback på 1/5 kommit och 5 på 5/5. Äldre än 3 månader har 28 på 5/5 kommit.

Totalt under LeMeilleurs livstid på sajten så har det alltså kommit 33 5/5 och 2 1/5. Hur detta blir totalt 40 i antal feedback vet jag inte.

Detta inlägg kanske ser ut som reklam för LeMeilleur, men det är inte menat så. Jag känner bara igen hen från tidigare, dom andra säljarna på Dream Market har jag ingen erfarenhet av och har inte hört talats om. Min erfarenhet av LeMeilleur är mycket god. Jag köpte en liten mängd amfetamin. Direkt efter order så skickade jag ett meddelande och sa att jag fick en mängd pengar kvar på kontot som nästan motsvarade 1g amfetamin. Jag undrade om jag kunde avbryta ordern och sedan kunde vi göra en anpassad order så att jag kunde använda 100% av mina tillgångar. LeMeilleur gick med på detta och gjorde extra besvär för att jag skulle få amfetamin, och gav dessutom övervikt.

Ska jag beställa droger från Dream Market så är LeMeilleur den enda jag känner att jag kan lita på. Har ni någon säljare (som är svensk (som skickar FRÅN Sverige)) som ni kan berätta om? Jag är säker på att övriga användare uppskattar det.

Kändes som en fin reklam, Om du har hängt på FS så vet du i princip vilka alla andra säljare är.
Bara för att dom nyligen reggat sig på DreamMarket har med att FS inte fungerar så det är inte konstigt, Sen kostar det cirka 6-7tusen att regga sig som säljare på DreamMarket.

Så tror dom flesta är seriösa där och går att "lita" på...
2018-09-29, 13:08
Medlem
Nu har det gått ~5 dygn utan något livstecken på Flugsvamp.
Så jag antar att det är kört, Trist för alla säljare/köpare som hade pengar dock.

Reggade mig nyligen på DreamMarket så kommer förmodligen lägga en beställning där.
2018-09-29, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Kändes som en fin reklam, Om du har hängt på FS så vet du i princip vilka alla andra säljare är.
Bara för att dom nyligen reggat sig på DreamMarket har med att FS inte fungerar så det är inte konstigt, Sen kostar det cirka 6-7tusen att regga sig som säljare på DreamMarket.

Så tror dom flesta är seriösa där och går att "lita" på...
Det tror jag säkert! Menar bara att dom andra inte finns på FS. Förutom hiljemark och beroendeteamet då.
2018-09-29, 13:38
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Det tror jag säkert! Menar bara att dom andra inte finns på FS. Förutom hiljemark och beroendeteamet då.

Är ganska säker på att resten också finns på FS. Möjligtvis under andra namn. Du kan ju tex göra ett forumsök i den här tråden på kavajman.
2018-09-29, 13:48
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Hur går ryktena? Är FS dött nu? La tyvärr tre beställningar innan jag läste om det här på FB.
2018-09-29, 13:49
Medlem
Inte första gången detta händer ju. Blev av med 1500kr från mitt konto i april ungefär. Då svarade support med att jag måste sluta knarka sp mycket att jag inte vet vad jag beställt. Fler här inne påstod att jag hittade på när jag beskrev situationen.

Nu har ytterligare 900kr försvunnit. Kul...
2018-09-29, 14:00
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Får säljarna btc in till sitt konto ens? Så att de ser inkommande order och skicka ut?
2018-09-29, 14:04
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Får säljarna btc in till sitt konto ens? Så att de ser inkommande order och skicka ut?

Det verkar som dom ser ordrarna, men kommer ju definitivt inte skicka ut några varor förrän deras uttag fungerar.
2018-09-29, 14:07
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Det verkar som dom ser ordrarna, men kommer ju definitivt inte skicka ut några varor förrän deras uttag fungerar.

Okej. Inte handlat från flugsvamp på över ett år. Men vad är sannolikast, tekniskt strul eller exitscam? Har förresten FS kört exitscam för?

Kul att spendera hela månadens knarkbudget på dessa beställningar..
2018-09-29, 14:10
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Vad tjötar ni om?? allt fungerar ju lysande som vanligt
2018-09-29, 14:11
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Okej. Inte handlat från flugsvamp på över ett år. Men vad är sannolikast, tekniskt strul eller exitscam? Har förresten FS kört exitscam för?

Kul att spendera hela månadens knarkbudget på dessa beställningar..

Med tanke på hur lång tid det har gått utan att någon information har kommit så skulle jag tippa på exitscam.

Nej, det har dom inte. Snuten beslagtog ju FS 1 i samband med att silk road blev tagen. Då lyckades dom däremot inte ta bitcoin servern, och pengarna betalades tillbaka till säljarna i den mån det gick.
2018-09-29, 14:12
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Vad tjötar ni om?? allt fungerar ju lysande som vanligt

Servern fungerar på ytan som vanligt, men inga uttag har processats sen i onsdags (?) och därmed har många säljare sina operationer haltade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in