Citat:
Så fick vi några svar och jag tackar för dom
Citat:
Nä, ger er inte saker att förstöra andras rykte (och eftermäle) med. Men:
Stefan är tramsig som få. Men omtykt av de allra flesta. Omtänksam. Kvick. Klok. Inte schablonen av mördare i mina ögon.
Lena var ibland tramsig med kiss och bajshumor. Omtänksam. Kvick. Klok. Och långt ifrån lösaktig.
Jimmy är djupt ledsen. det fanns aldrig något intimt mellan honom och Lena. Det klickade inte för Lena.
Det fanns heller aldrig något intimt med Speedlinkan. Honom träffade vi aldrig, men Lena pratade om honom. De sågs oregelbundet och ganska sällan. I princip de tillfällen de har loggat burkar ihop.
Tråden saknar fö flera namn på män hon umgicks mer med än somliga av de som det pratas om. Intima relationer har hon haft med Stefan D, Joakim S, Mats L, Jan H och Peter N efter sin skilsmässa. JS, ML och PN var alla mycket korta perioder av intimitet.
Stefan är tramsig som få. Men omtykt av de allra flesta. Omtänksam. Kvick. Klok. Inte schablonen av mördare i mina ögon.
Lena var ibland tramsig med kiss och bajshumor. Omtänksam. Kvick. Klok. Och långt ifrån lösaktig.
Jimmy är djupt ledsen. det fanns aldrig något intimt mellan honom och Lena. Det klickade inte för Lena.
Det fanns heller aldrig något intimt med Speedlinkan. Honom träffade vi aldrig, men Lena pratade om honom. De sågs oregelbundet och ganska sällan. I princip de tillfällen de har loggat burkar ihop.
Tråden saknar fö flera namn på män hon umgicks mer med än somliga av de som det pratas om. Intima relationer har hon haft med Stefan D, Joakim S, Mats L, Jan H och Peter N efter sin skilsmässa. JS, ML och PN var alla mycket korta perioder av intimitet.
I vad mån detta stämmer om intima relationer är det intressant, oftast där GM finns.
Tack för informationen, då verkar det som LW var Vän med många av de som hon spekulerats ligga med. Joakim S, hur sval var den relationen, Jan H, Peter N?
Den Bisexuella finns i denna församling men det har kanske inte någon bäring på själva mordet.
Att SD var omtänksam och klok vänder jag mig dock emot, för hur omtänksamt eller klokt är det att vara otrogen mot sin delvis sjuka fru under åratal?
Klokt att ofreda någon? Omtänksamt vägra prata och fika med LW på hennes födelsedag, att hålla fast och knoggnugga henne?
Tack också för att du hjälper till att stävja rykten och smutskastning från i första hand EGT,
nej Lena var inte lösaktig.