Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Ja, eller både och. Poängen var mest att smällarna med all sannolikhet inte handlade om eldstrid eller bomb. Men, vi vet ju inget i dagsläget...
Hursom det är mer anledning för mig att tro det rör sig om simpla drägg med snäppet mer dödliga vapen. Terrorister skulle nog hellre köra all-in mot allt som rör sig när de inser att de har strålkastare på sig.
Att detta skedde vid en (enslig ?) gård signalerar att dessa snarare försökt gömma sig och ligga lågt