Citat:
Ursprungligen postat av
Bitcoinkung
Det dom är bra med Danmark är att landet består av en massa öar. Samtidigt är varje ö inte särskilt stora så det är ganska enkelt att stänga av de infarter/ utfarter från t ex Själland.
Inte många flyktvägar för nån på rymmen, men jag tror uppståndelsen är pga att de ville ta det säkra före det osäkra för att det enligt infon skulle vara personer beväpnade med automatkarbiner.
Därav tystnaden som några här nämnt, för att dessa inte är hängivna till att orsaka allmänt kaos utan ville åt nån specifik individ.