2018-09-28, 18:36
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Det var du som skrev att hon var less karlar och det är det jag refererar till....
Vad begreppet rikt sexliv finns en annan grupp av trådar att berika. Vi alla har olika begrepp?!
Det var ingen annan än du själv som introducerade det begreppet i tråden... och vägrar stå för det.
Citera
2018-09-28, 18:43
Medlem
Citat:
Det var du som skrev att hon var less karlar och det är det jag refererar till....
Vad begreppet rikt sexliv finns en annan grupp av trådar att berika. Vi alla har olika begrepp?!

Meh! Är det ingen hejd på dig, antyder du nu att hon
1. Deltog i orgier eller gruppsex?
2. Partnerbyte?
3. SM / Kinky eller Alltmöjligtkonstigt sex?
4. Vi?

Sista chansen, "Vi vet att hon hade ett rikt och antagligen ganska bra sexliv"

Spekulerar du bara eller kan du ge en grund för detta? Om du spekulerar, skriv då inte Vi vet
Det väcker dessutom frågor om "Vi".
Citera
2018-09-28, 18:43
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
För att han är den sista som haft kontakt med LW. Han ber om att de ska träffas och sen är hon död.. Tycker du då det är konstigt att de går all in på just honom? Att han bett om att få träffa henne är väl vidare inget bindande bevis på att han faktiskt har det och det är just de bevisen de söker nu. Förstår inte hur du lyckas krångla till allt som du gör..
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Källa på det fetade?
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
..Varför ödslar du ens tid på att fråga om källa när du varit med i tråden sedan start och mycket väl vet att den kommer från MV.
Vad är det som gör att du betraktar allt MV skriver som säker information? Som jag har förstått saken är väl det här bara spekulationer. Sedan om det är MV:s egna spekulationer eller något som redan har gissats tidigare i tråden är ofta lite oklart.

Just idén om att SD skulle ha stämt träff med LW kom väl ursprungligen från 'gloriouslife'. Varifrån det kommer att SD skulle ha varit den sista som hade kontakt med LW vet jag inte, men jag har för mig att det byggde på en sammanblandning av olika chattar under kvällen.
Senast redigerad av Draifos 2018-09-28 kl. 18:49.
Citera
2018-09-28, 18:51
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Meh! Är det ingen hejd på dig, antyder du nu att hon
1. Deltog i orgier eller gruppsex?
2. Partnerbyte?
3. SM / Kinky eller Alltmöjligtkonstigt sex?
4. Vi?

Sista chansen, "Vi vet att hon hade ett rikt och antagligen ganska bra sexliv"

Spekulerar du bara eller kan du ge en grund för detta? Om du spekulerar, skriv då inte Vi vet
Det väcker dessutom frågor om "Vi".

Nu är det nog din fantasi som drar iväg, var har hon antytt något av det där?
Citera
2018-09-28, 18:53
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
Nu är det nog din fantasi som drar iväg, var har hon antytt något av det där?
I samma inlägg som jag förgäves försökt få h*n att stå för. Så om du inte tror vi parhallucinerar här...?
Citera
2018-09-28, 18:55
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
I samma inlägg som jag förgäves försökt få h*n att stå för. Så om du inte tror vi parhallucinerar här...?

läs lite mera av h*ns inlägg och visa var h*n skrivit just dem sakerna
Citera
2018-09-28, 18:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
läs lite mera av h*ns inlägg och visa var h*n skrivit just dem sakerna
Jag har bemött det inlägget i närtid till att det gjordes. Jag tänker inte sitta och bläddra i historiken på en mobil.
Citera
2018-09-28, 19:01
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag har bemött det inlägget i närtid till att det gjordes. Jag tänker inte sitta och bläddra i historiken på en mobil.

söker man på dem orden så får man endast träff på Sh.Holmes inlägg där han påstår det
Citera
2018-09-28, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Vad är det som gör att du betraktar allt MV skriver som säker information? Som jag har förstått saken är väl det här bara spekulationer. Sedan om det är MV:s egna spekulationer eller något som redan har gissats tidigare i tråden är ofta lite oklart.

Just idén om att SD skulle ha stämt träff med LW kom väl ursprungligen från 'gloriouslife'. Varifrån det kommer att SD skulle ha varit den sista som hade kontakt med LW vet jag inte, men jag har för mig att det byggde på en sammanblandning av olika chattar under kvällen.

När MV uttalar att MGM haft den sista kontakten med BO och att det är en försvårande omständighet för honom så blir det knappast en spekulation. Det blir snarare ett konstaterande. Du tänker inte så?
Citera
2018-09-28, 19:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
söker man på dem orden så får man endast träff på Sh.Holmes inlägg där han påstår det
Och jag är i hemlighet i maskopi med honom menar du? Du får leta fram EGT:s inlägg själv om du inte tror mig.
Citera
2018-09-28, 19:19
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Lite orolig för att du har rätt i detta. Frågan är bara varför det inte går framåt.

Om mordet pågick under så pass lång tid som man kan tro av dalaans vittnesmål, känns det otroligt att ingen DNA har framträtt på sådant sätt att NFC fått träff och att DNA:n måste vara knytet till mordet.

Det är av denna anledning min tro på SD som GM tynar bort mer och mer, eller så har han varit så iskall och återvänt till mordplatsen med klorin eller liknande. Det som talar emot det är att det går nog åt mer än en liter som man kanske har hemma.

Kan det vara så att det finns annan DNA som polisen inte fått träff på? Då tror jag man skulle gått ut med större insats redan nu med topsning, och det skulle bli känt inom geocachingen ganska snabbt. Så det tror jag inte heller på.

Nu när jag skrev ovanstående så tänker jag om lite. Nu får ni stå ut med mitt virrvarv i tankarna igen...
Om polisen inte går ut och topsar bekanta till LW så tyder det på att dom har en träff. Om den träffen är SD och den kom efter han släpptes, så kanske utredningen skulle dra ut så pass mycket som nu, för att bygga ett vattentät case. Kanske, men... nja...
Om däremot polisen fått en känd träff som inte är SD, så kommer vi i annan dager. Speciellt om den personen har åberopat alibi eller liknande.

Nja, hoppas verkligen att detta löser sig snart. Jobbigt för alla närstående och inblandade.

Finns säkert många skäl till varför det inte går framåt, ett skäl skulle kunna vara att de tittar på fel gubbe som skyldig till mordet t.ex.

Säg nu att det enda reella de har är anmälningarna som LW gjort mot MGM, då förstår jag att de inte kommer längre, skulle det t.ex vara som det påstås i tråden att MGM var den sista som hade kontakt med LW visserligen elektroniskt via chatt verkar det som om då hade åklagaren fått igenom sin begäran om "sannolika skäl", något annat finns inte på kartan.

Likaså om de skulle fått en träff med DNA, MGM skulle suttit i kylan direkt, något känns allvarligt fel i det här fallet.

I Arbogafallet (Johanna Möller) så fick en av JM,s svärsöner smaka på statens gästfrihet endast på ett vittnesmål från JM,s medbrottsling Rajabi, det gällde A*i-delen i det fallet så nog fan skaver det här fallet rejält.
Citera
2018-09-28, 19:30
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Titta på bilderna så ser ni själva, inte mycket förändrat.

Jag är väl bekant med platsen och vet hur det ser ut.
Du har tidigare fått bilder postade där FP är tydligt utmärkt.
Du anklagar andra för att skapa trådsanningar men vägrar att inse när du själv gör detsamma. Lägg ner det här nu, du har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in