Citat:
Ursprungligen postat av
Endryt
Bästa teorin hittills.
Misslyckat dåd mot Obama eller liknande? De blev påkomna på något sätt, hann fly från platsen, och jagas ny till 1000%?
Det här är faktiskt troligt. Om det här är fallet så är det otroligt anmärkningsvärt att de ens hann komma undan och är på flykt.
Skulle vara bra om någon kunde rapportera läget från Köpenhamns gator, om polis och militär är utplacerade så kan man nog anta att personerna i Volvon anses vara ett hot mot det danska rikets säkerhet.