2018-09-28, 01:39
Medlem
Jag själv kan tycka att jag behöver en större befolkning som inte är så statuskåta och kyliga för att jag ska må bättre... Dessutom behöver jag mer att se på tv + saker att göra i vardagslivet så jag får lite action i vardagen, en omöjlighet i Sverige.

I vilket land tror du att du är lyckligast och varför?
Citera
2018-09-28, 01:41
Medlem
gorillaspactuss avatar
Spelar egentligen ingen roll om jag är i Andorra, Sverige eller Afghanistan. Så länge jag har mig själv så är det där jag är lyckligast. Så länge man har tillgång till internet så har man i alla fall aldrig tråkigt.
Citera
2018-09-28, 06:19
Medlem
Tungsmets avatar
Finland.
Väldigt få kaosnegrer och blattar.
Citera
2018-09-28, 06:41
Medlem
Tror ärligt talat att jag kan bo vart som så länge jag har natur skog vatten ( sjö hav) runt knuten
Värme är dock ett stort pluss så länge det ej är över 40grader
Citera
2018-09-28, 16:14
Medlem
arakas avatar
1 Danmark.
2 Storbritannien.
3 Australien
4 Österrike
5 Bayern, Tyskland.
Citera
2018-09-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExpressK
Jag själv kan tycka att jag behöver en större befolkning som inte är så statuskåta och kyliga för att jag ska må bättre... Dessutom behöver jag mer att se på tv + saker att göra i vardagslivet så jag får lite action i vardagen, en omöjlighet i Sverige.

I vilket land tror du att du är lyckligast och varför?
När jag tänker efter riktigt hårt så kvittar det
Önska att jag inte föddes i ett land, och att länder inte existera
Önska att planeten inte existera
Med andra ord att jag inte existera
Meeeeeeeeeeeeeen kanskeeeeeeeee någon liten by i ett exotiskt land nånstans
Citera
2018-09-28, 17:12
Medlem
Jamaica man
Citera
2018-09-28, 17:30
Medlem
sneervs avatar
Jag hade velat bo på Tristan da Cunha, en brittisk ögrupp mitt i atlanten så långt man kan komma från nått fastland i hela världen. Fan vad fridfullt. Sen finns det internet läste jag så man hade inte behövt ge upp det

Bara det att alla 300 som bor där är jordbrukare och skulle inte vilja jobba som det. Men man kan ju jobba från datorn med nått antar jag. Aja är ju ändå bara en fantasi som aldrig skulle hända. Men tror jag hade känt mig lycklig där.

Sen är det förbjudet för nya att bosätta sig där, är ju också ett hinder haha.
Citera
2018-09-30, 21:35
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsmet
Finland.
Väldigt få kaosnegrer och blattar.

Jag har finskt påbrå men vette fan om jag hade mått så mycket bättre i Finland jämfört med Sverige. Men i ärlighetens namn tänkte jag på Finland då jag såg rubriken just på grund av den anledning som du nämner, men sen vägde jag upp mina personliga för och nackdelar med att bo där. Tror att jag själv skulle ha det svårare att leva i Finland som psykiskt sjuk jämfört med här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in